Morgen 26 Juni!
zijn alle spellen bij de mediamarkt 25! euro!
meer info
[url=”http://www.mediamarkt.nl”]www.mediamarkt.nl[/url]edit; sorry de site is overbelast, dus wacht nog even.:)
Morgen 26 Juni!
zijn alle spellen bij de mediamarkt 25! euro!
meer info
[url=”http://www.mediamarkt.nl”]www.mediamarkt.nl[/url]edit; sorry de site is overbelast, dus wacht nog even.:)
Allemaal :O
Dat word ouders bedelen :$
inFamous dus ook :O
Waar zie je dat dan staan :O
Waar staat dat dan??
Volgende keer even een wat betere link want ik zie het niet staan hor:S
budgetgaming meld het volgende:
De mediamarkt heeft vrijdag 26 juni landelijk de volgende aanbiedingen van 21.00 – 24.00:
Call of Duty 5: World at War (PS3/Xbox 360/PC): 25
GTA 4 (PS3/Xbox 360/PC): 25
Sims 3 (PC): 25
Guiter Hero On Tour Gitaar Bundel (Xbox 360/PS3/Wii): 66
Guitar Hero World Tour Super Bundel (Xbox 360/PS3/Wii): 122
Wii + Wii sports: 199
Niet alle games dus..
[quote]Sims 3 (PC): 25[/quote]
Wel dikke prijs voor volgens mij best vette game! ^^
ja tussen 2100 en 2400u maar niet alle games, gta 4 en cod waw onder andere en guitar hero world tour super bundel voor 122
edit: tommy was me voor
sorry, maar de site doet het niet, want hij is hoogstwaarschijnlijk overbelast.
Nou zo geweldig is het dus ook weer niet omdat het voornamelijk oudere games zijn.
De kortingtijden met welke korting ze geven:
[url]http://www.mediamarkt.nl/specials/langstedag/[/url]
[quote]Sims 3 (PC): 25[/quote]
Hmm dat is kl*te, heb vandeweek nog de volle pond betaald..
Helaas..helaas 🙂
[quote]Hmm dat is kl*te, heb vandeweek nog de volle pond betaald..
Helaas..helaas :)[/quote]
Ja, ik ga hem morgen zeker halen, maar wat vroeger zodat ik hem zeker heb. Ik hoop wel dat hij nice loopt op me PC’tje.
gvd, gisteren daar guitar hero gehaald voor 89 😐
[quote]Ja, ik ga hem morgen zeker halen, maar wat vroeger zodat ik hem zeker heb. Ik hoop wel dat hij nice loopt op me PC’tje.[/quote]
Hmm ja ik heb er gelijk een laptop bij gekocht, speciaal voor die game eigenlijk 🙂
M’n vriendin neemt hem alleen elke dag in beslag hehehe…
Maar ik moet zeggen dat wat ik ervan gezien heb zeer fraai uitziet en ook heel uitgebreid is..echt een toffe Sims, en geen huisdieren of onbewoond eiland gedoe 😀
[quote]gvd, gisteren daar guitar hero gehaald voor 89 :|[/quote]
Ik zou het verschil terug vragen bij mij in de winkel zijn we dat verplicht, het is wel geen MM maargoed je kan het altijd proberen.
[quote]Hmm ja ik heb er gelijk een laptop bij gekocht, speciaal voor die game eigenlijk 🙂
M’n vriendin neemt hem alleen elke dag in beslag hehehe…
Maar ik moet zeggen dat wat ik ervan gezien heb zeer fraai uitziet en ook heel uitgebreid is..echt een toffe Sims, en geen huisdieren of onbewoond eiland gedoe :D[/quote]
Maar, ik denk wel dat het soepel loopt, Sims 2 loopt ook heel snel en volgens mij waren de specs niet heel verschillend van die twee.
Me broertje heeft vandaag GH world tour gekocht zonder drumstel maar hij wou met xD Als ie dit ziet wordt ie gek xD 122 had ie net volgens mij maar hij heeft er nu 80 voor betaald:P
Ik sta morgen om 21:00 bij de kassa met De Sims 3 in Alkmaar nog meer die komen? 😛
Die guitar hero bundel is wel een lekker prijsje 😀
ff kijken dus… kan nooit geen kwaad…
[quote]Ik sta morgen om 21:00 bij de kassa met De Sims 3 in Alkmaar nog meer die komen? :P[/quote]
IK ga ook een stuk 5 blu-rays kopen die zijn voor de helft van de prijs nu:D
xD Genaaid voor de mensen die voor Sims3 50 of 60 muntjes hebben betaald 😀
This toch een k?t spel > Anders ?kuch? download ?Kuch? ik hem wel (A)
[quote]IK ga ook een stuk 5 blu-rays kopen die zijn voor de helft van de prijs nu:D[/quote]
Kom je Alkmaar? 😛
ik ga ook voor de GH bundel met drumstel. 🙂
lijkt me wel erg lache.
hoop alleen dat ik niet te laat ben, wordt volgens mij wel druk.
maar is het nou twee dagen deze actie??