Popster Michael Jackson is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden in een ziekenhuis in Los Angeles. Hij stierf op 50-jarige leeftijd, nadat hij in zijn woning een hartstilstand had gekregen.
Sterkte alle fans !!!!
Popster Michael Jackson is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden in een ziekenhuis in Los Angeles. Hij stierf op 50-jarige leeftijd, nadat hij in zijn woning een hartstilstand had gekregen.
Sterkte alle fans !!!!
Ik was geen groot fan van hem, maar ik was wel ff stil toen ik het op Fok! las. Shit de een na de ander gaat het hoekje om :S
Rust in vrede
iedereen heeft een mening over zijn leven, zijn doen en laten.. en nu zijn dood…
maar zijn muziek is onomstreden… of je het nu wat vind of niet… hij is gewoon de grootste.. cijfers liegen niet…
al dat stomme gelul over dat hij pedofiel was, wanneer mensen wereldberoemd zijn gaan mensen altijd denken dat ze de roem naar hun bol is gestegen. Daar zijn die Amerikanen ook zo goed in… van een mug meteen een oflifant maken. Michael JAckson was gewoon de beste zanger ter wereld, punt uit.
[quote]Michael JAckson was gewoon de beste zanger ter wereld, punt uit.
[/quote]
Dat is….
Update: @Callme Artiets klopt !
..niet waar maar hij was wel de beste [b]Artiest[/b] alle tijden. Ben met ze muziek op gegroeid.. echt jammer 🙁
Vond je muziek echt helemaal niets!
Ik vond anders zijn muziek wel goed zoals Beat It!
En vergeet niet de vooruitstrevende en gewelidige videoclip uit 1982 !!!
Thriller:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8[/ame]
Hij was gwn de grootste popster in de 20ste eeuw … echt jammer
RIP Micheal, we will nerver forget you!
Hij was gewoon de beste artiest uit de 20ste eeuw en had de beste albums ever.
Jammer dat die overleden is:(
Ik hoord ehet gister al dat die reanimerend naar het zieken huis werd gebracht. En toen ik vanmorgen de krant las. Stond het voorop. Schrok me dood:( Vind Jammer! Hij was een voorbeeld voor veel pop sterren. Zelf vond ik hem niet super. Maar tog jammer.
btw: Is dit de week van de overledenen bekenden :O Ze leggen achter elkaar het lootje man :O
Sterte 🙂
[quote]En vergeet niet de vooruitstrevende en gewelidige videoclip uit 1982 !!!
Thriller:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8[/url][/quote]
zijn muziek vond ik minder alleen beat it is wel grappig en de leukste videoclip..? ^^Thriller!!^^
Muziek vondt ik niks………. Ik lig er ook niet wakker van dat ie dood is:P
Zonde, hij maakte geweldige muziek!
Het blijf raar, zo ben je er nog en op het andere moment ben je dood. R.I.P Michael Jackson :unsure: Dat wordt zaterdagavond zeker een MJ avond tijdens PLAY!
Egt lullig trouwens voor die mensen die kaartjes gekocht hadden voor Londen xD
[quote]Hij was gwn de grootste popster in de 20ste eeuw … echt jammer[/quote]
Hij is gewoon de grootste popster in de 20ste eeuw:P Zal hij altijd blijven, en ik denk van alle andere opkomende eeuwen ook… Niemand kan zo groots als hem worden, hij is de grondlegger van veel dingen, zonder hem waren veel muziekstylen en dans een flink stuk minder…
als er ooit iemand komt die groter als hem zal zijn mag je me dood slaan want dat ga ik niet gelove:P
[quote]Egt lullig trouwens voor die mensen die kaartjes gekocht hadden voor Londen xD[/quote]
eerder jammer want ze krijgen hun geld terug. maar wel vervelend voor mensen buiten engeland want als je een vliegreis + hotel had geboekt krijg je daar waarschijnlijk geen geld mee voor terug…..
NOoooooooooooooooooooo
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
dit betekent het einde van iets geweldig…
maarja ik heb hem niet gekend us…
Het is zijn eigen schuld, hy is een vieze smerige pedo, en de hartstillstand krijgt hij daarvoor dan terug! ( vieze kinderpedo zeg )
[quote]Het is zijn eigen schuld, hy is een vieze smerige pedo, en de hartstillstand krijgt hij daarvoor dan terug! ( vieze kinderpedo zeg )[/quote]
Dat was een gerucht:P Was dus niet zeker^^ Maar het was idd geen heldere gozer ^^ Me vader denkt dat het zelfmoord is en dat hij expres verkeerde medicijnen heeft genomen…………..
[quote]Dat was een gerucht:P Was dus niet zeker^^ Maar het was idd geen heldere gozer ^^ Me vader denkt dat het zelfmoord is en dat hij expres verkeerde medicijnen heeft genomen…………..[/quote]
Ik denk idd ook dat het wel richting de zelfmoord gaat:)
Dat die het ff niet meer wist of zo. Wat zo vaak gebeurd bij die sterren. Alleen dat door medicijnen iets anders uitpakte 🙂
[quote]Het is zijn eigen schuld, hy is een vieze smerige pedo, en de hartstillstand krijgt hij daarvoor dan terug! ( vieze kinderpedo zeg )[/quote]
Doe ff normaal man, je kent er niks van. En het is geen zelfmoord, maar zijn arts is opeens verdwenen dus dat ruikt onraad
[quote]Doe ff normaal man, je kent er niks van. En het is geen zelfmoord, maar zijn arts is opeens verdwenen dus dat ruikt onraad[/quote]
Hij heeft wel punt. Er is wel iets met pedofolie en hem. Niks bewezen. Maar oke! Ik geloof ook weer niet dat hij onschuldig mannetje is:P Al maakt dat niet uit!
En ik sweer dat als hij niet zelfmoord pleegte. Hij hier heel blij mee moet zijn! Zijn geld bijna op. Al die rechtzaken. Kom op had hij nog leven? Hij moet blij zij voor zichzelf dat die overleden is. Al blijft het jammer om zo’n groot man te verliezen!:sorry:
Doe normaal gast. Hij is helemaal geen pedo. Je bent zeker weer zo’n gast die nooit van hem gehoord had voor die rechtzaak waar een stom kind zei dat hij 3 jaar eerder door Jackson was verkracht om geld te krijgen.
@vinnie
Ik weet zeker dat dit geen zelfmoord was. Z’n leven begon net weer op gang te komen.
[quote]Doe normaal gast. Hij is helemaal geen pedo. Je bent zeker weer zo’n gast die nooit van hem gehoord had voor die rechtzaak waar een stom kind zei dat hij 3 jaar eerder door Jackson was verkracht om geld te krijgen.
@vinnie
Ik weet zeker dat dit geen zelfmoord was. Z’n leven begon net weer op gang te komen.[/quote]
Geen pedo dat geloof ik ook. Maar dat die wat voor die kindjes voelde denk ik wel eerlijk gezegt! Maar egt verkracht neej!!
Jha dat heb je ook weer gelijk in. Maar miss had die weer een dipje ..? OP shownieuws krijgen we strax de apdopsie of zo iets als het goed is 🙂
[b]EDIT:[/b]
Overdossis medicijnen zegt al wat …..
Nederland 2, zie je waarom Michael Jackson wat met kinderen had. 😉
Dit slaat echt helemaal nergens op, het enige wat er met hem mis was, was dat dat hij zo onwijs lelijk was. Voor de rest was ie een beetje potig, maar daar let je niet op als ie zo beroemd is. Pedo was ie ook niet, hij liet kinderen gewoon bij hem in bed slapen. Dat heb jij vroeger toch ook gedaan bij je vader als je niet kon slapen?:disgust1: Maar neen, hij is gelijk een pedo. 3 kinderen, maar ja, hij is pedo…
Edit: Laatst was ook op tv van de 25 grootste schandalen. daar stond Jackson toen ook in en toen werd de vraag gesteld of ie kinderen in zijn bed liet slapen. En toen zei hij ja. Ik citeer: Als ik een pedofiel was of een moordenaar of Jack The ripper dan zou ik kinderen niet bij me in bed willen hebben, en ik ben geen pedofiel. Kijk als jullie nou eens wat minder de ”ervaringen” van zo`n publiciteits geilneef zouden aaanhoren, zou je gewoon weten dat hij een normaal persoon was die gewoon een slechte jeugd heeft gehad.
Je mag zeggen wat je wil. Maar normaal w as die niet xD Kom op hij normaal. Elvis was ook niet normaal. Maar het is een prima kerels. Maar beetje vreemd/abnormaal wel xD
Ik geloof wel dat het zelfmoord was. 50 concerten, das een behoorlijke druk. Hij is vroeger ook gedwongen door zijn pa. En kon misschien de 50 concerten belofte niet namaken, is natuurlijk ook heel moeilijk. Er moet een immense druk op hem gestaan hebben.
In ieder geval, Rest in Peace. Hij was zeker wel een van de toon zetters voor hedendaagse muziek, dus respect voor de man.
Respect voor zijn talent. Hij verdiende een beter einde van zijn leven. Rust in vrede.
[quote]Ik geloof wel dat het zelfmoord was. 50 concerten, das een behoorlijke druk. Hij is vroeger ook gedwongen door zijn pa. En kon misschien de 50 concerten belofte niet namaken, is natuurlijk ook heel moeilijk. Er moet een immense druk op hem gestaan hebben.
In ieder geval, Rest in Peace. Hij was zeker wel een van de toon zetters voor hedendaagse muziek, dus respect voor de man.[/quote]
Bij mijn weet kwam het idee van meer concerten van hem. En z’n leven begon hier mee net weer een beetje op gang te komen. Dus zelfmoord lijkt me sterk.
Misschien wel beter voor de kinderen, als de biologische moeder de voogdij krijgt. Krijgen de kinderen misschien wel een gewone naam en mogen ze wel een sociaal leven opbouwen op een echte school.
Zojuist is er een liedje als tribute voor MJ op youtube verschenen door The Game, P Diddy, Boyz II men, Chris Brown… Toch wel een mooi liedje, luister vooral naar de lyrics;)
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=qNJ8cJ8ALes[/ame]
Mooi nummer, The game zingt het echt mooi 🙂
damn, das snel
die hadden ze zeker al liggen?
Dat is niet zo moeilijk als je samenwerkt. Heb je zo wat gemaakt.
Maar MJ heeft ooit gezegd:
Ik wil die kinderen gewoon een mooie jeugd gunnen, iets wat ik nooit heb gehad. Wat is er nu mooier dan een lach op het gezicht van een kind.
(geen letterlijk citaat, maar komt erop neer)
Meh, people die.
[quote]damn, das snel
die hadden ze zeker al liggen?[/quote]
in de nacht opgenomen..dus nee.
[quote]Dat is niet zo moeilijk als je samenwerkt. Heb je zo wat gemaakt.
Maar MJ heeft ooit gezegd:
Ik wil die kinderen gewoon een mooie jeugd gunnen, iets wat ik nooit heb gehad. Wat is er nu mooier dan een lach op het gezicht van een kind.
(geen letterlijk citaat, maar komt erop neer)[/quote]
Jup dat zei hij…. Hij zei ook dat hij gewoon van een balkon zou springen als er geen kinderen meer op aarde zouden zijn… Zag ik gisteravond op dat programma op RTL4 🙂
Als er geen kinderen zijn komen er ook geen volwassenen.
Biologisch verantwoord antwoord. 🙂
[quote]Jup dat zei hij…. Hij zei ook dat hij gewoon van een balkon zou springen als er geen kinderen meer op aarde zouden zijn… Zag ik gisteravond op dat programma op RTL4 :)[/quote]
Zag het gister ook op tv..:) hij was wel dol op kids in de normale manier
Mensen wilden maar profiteren van hem en uiteindelijk z’n hele imago kapot
ik had die special al eerder gezien, maar waar weet ik niet meer
[quote]Mensen wilden maar profiteren van hem en uiteindelijk z’n hele imago kapot[/quote]
inderdaad.. check tmf.. die draait MJ non-stop. goed voor de kijkcijfers. triest hoor.
virgin is ook al door alle cd’s heen van michael jackson, sterker nog, dat waren ze gister al!
de dood van een bekend artiest is altijd goed voor de verkoopcijfers
sukkels…
Wij?
10t
[quote]Wij?
10t[/quote]
Neej alleen jij nou goed? xD
Misschien de familie van michael of de politie XD?
[quote]Misschien de familie van michael of de politie XD?[/quote]
Of hij heeft het over zichzelf:P
Ja ook,
maar ik bedoelde de media enzo.
respectloze motherfuckerz zijn ’t :p
[quote]Ja ook,
maar ik bedoelde de media enzo.
respectloze motherfuckerz zijn ’t :p[/quote]
Tsja…………… ze kunnen weer geld verdienen……………….
Ja oké,
maar ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor familie als iemand overleden is.
en dat respect ontbreekt.
Zo zie je maar, zoals jay-z het mooi zegt:
“They say they never really miss you til you dead or you gone”
idd, is wel zo.
[quote]Ja oké,
maar ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor familie als iemand overleden is.
en dat respect ontbreekt.[/quote]
de een zijn dood is de ander zijn brood
[quote]de een zijn dood is de ander zijn brood[/quote]
Ja das eigenlijk ook nog wel waar:p Zelfs in deze tijd nog! :O Ik vindt dat ze het gewoon moeten laten voor wat het is! Ze mogen er wel aandacht aan besteden en medeleven maar ze moeten niet in de buurt van familie komen
R.I.P MJ jammer dat hij dood is zijn music is goed maar wat ik niet kan is dat de pers allemaal grapjes over hem maken. Zoals warom kan MJ niet worden gecremeerd omdat er te veel plastic is sorry vind ik egt niet kunnen beetje respect voor DE PRINS VAN DE MUSIC
Ja, die grapjes vind ik overdreven, je hebt er nog eentje:
Waarom kan Michael Jackson niet gecremeerd worden? Omdat hij voor 99% plastic is en dat moet je omsmelten dan kunnen de kinderen met de lego blokjes spelen. Ik vind dat te overdreven.
Tevens bij elk YouTube filmpje van hem, staan om de 5 sec. wel een nieuwe comment zoals: R.I.P MJ!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=En-cHBv7UpA&feature=fvst[/ame]
[b]Klik op filmpje om de comments te lezen (kom je op YouTube pagina van dit nummer).[/b]
[quote]R.I.P MJ jammer dat hij dood is zijn music is goed maar wat ik niet kan is dat de pers allemaal grapjes over hem maken. Zoals warom kan MJ niet worden gecremeerd omdat er te veel plastic is sorry vind ik egt niet kunnen beetje respect voor DE PRINS VAN DE MUSIC[/quote]
Prins? Hij was de koning!
…en nog steeds, voor mij zal hij altijd een groot artiest blijven..
Ik heb vroeger aardig wat pogingen tot moonwalker en danspasjes geprobeerd 😀
Met zijn muziek ben ik opgegroeid.
Maargoed, hij heeft altijd in de spotlights van de media gestaan en dat zal nu ook nog wel een tijdje aanhouden…de eerst komende weken zal je niks anders horen dan Michael dit, Michael dat..
Kijk maar naar Elvis, daar is ook nog genoeg nieuws/onthullingen over…
Dat zal met MJ ook gebeuren en blijven…
Maar hij heeft nu zijn rust die hij meer dan verdiende!
Nu zijn familie nog..
(heb nog niks van Janet gehoord eigenlijk, die zal er ook wel kapot van zijn)
Je moet is op youtube kijken. Al zijn liedjes. Minimaal 10 mensen kijken hem. Heb al paar keer de 50 gezien :O
En om de 1 tot 5 minuten is er wel een reactie xD
Ow. Is Michael Jackson dood?
[quote]Ow. Is Michael Jackson dood?[/quote]
Nee twas een joke nou goed xD
[quote]Prins? Hij was de koning!
…en nog steeds, voor mij zal hij altijd een groot artiest blijven..
Ik heb vroeger aardig wat pogingen tot moonwalker en danspasjes geprobeerd 😀
Met zijn muziek ben ik opgegroeid.
Maargoed, hij heeft altijd in de spotlights van de media gestaan en dat zal nu ook nog wel een tijdje aanhouden…de eerst komende weken zal je niks anders horen dan Michael dit, Michael dat..
Kijk maar naar Elvis, daar is ook nog genoeg nieuws/onthullingen over…
Dat zal met MJ ook gebeuren en blijven…
Maar hij heeft nu zijn rust die hij meer dan verdiende!
Nu zijn familie nog..
(heb nog niks van Janet gehoord eigenlijk, die zal er ook wel kapot van zijn)[/quote]
koning was elvis
Ik vind elvis toch 10X minder goed dan MJ 😐
Dat is een meningkwestie. Maar Elvis raakt al een beetje in de vergetelheid.
Sorry als ik hier fans mee beledig XD
Maar de kleinere bevolking genaamd jeugd kent eerder MJ dan Elvis.
Dat ben ik 🙂
Ik kende hem niet Elvis:P
Alleen zijn witte pakjes (H)
Toch moet je je nu wel schamen, vinnie.
[quote]koning was elvis[/quote]
Maar MJ is een legende..:P
net als bob marley
[quote]Toch moet je je nu wel schamen, vinnie.[/quote]
Neej ik ken hem wel hoor:P
Bling bling. Werd van dun >> Dik
En zijn dochter is getrouwd geweest met MJ
En heb op zich zijn liedjes ook wel is gehoord xD
A little less conversation!
[quote]A little less conversation![/quote]
doe dat dan ook :rofl1:
*schuddebuiken van het lachen*
Opzich wel scherp, maar niet grappig.
Nederland 3 nu! Zijn show met o.a. Bille Jean!
[url]www.ismichaeljacksondeadyet.com[/url]
Ik vond hem leuk 😀
[quote][url]www.ismichaeljacksondeadyet.com[/url]
Ik vond hem leuk :D[/quote]
Hahahahaaaa gewelidig! Yup! XD
er is toch een filmpje verschen dat ze geest te zien is :O of loop ik alweer achter [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=pw2cQ9K5rJ0″]http://www.youtube.com/watch?v=pw2cQ9K5rJ0[/ame]
[quote]er is toch een filmpje verschen dat ze geest te zien is :O of loop ik alweer achter [url=http://www.youtube.com/watch?v=pw2cQ9K5rJ0]http://www.youtube.com/watch?v=pw2cQ9K5rJ0[/url][/quote]
Dit is pas gereleased en vandaag bekend gemaakt. Mensen gaan nu twijfelen. Misschien is hij nep dood om van al die concerten af te komen! Dit had ik al gezien.
Nep dood lijkt me sterk:P Maar dat is gewoon iemand die voorbij loopt…………….
[quote]Nep dood lijkt me sterk:P Maar dat is gewoon iemand die voorbij loopt…………….[/quote]
Dat huis is leeg, Hans Klok. En daarbij komt dat Elvis Presley ook “nepdood” gegaan zou zijn om zijn albums beter te laten verkopen en daarna nog heel lang geleefd zou hebben.
Dat doen ze denk ik echt niet hoor :O Lijkt me een beetje zwak van ze! En hij gaat echt niet alles opgeven om normaal verder te kunnen leven……………. weetje niet wat hij allemaal had? :O
nou hij zat wel 400.000.000 dollar in de schuld, dus waarom niet? 😛
[quote]nou hij zat wel 400.000.000 dollar in de schuld, dus waarom niet? :P[/quote]
Omdat de spullen die hij nog had die waarde met gemak overtreffen xD
en wat hou je dan over?
maar goed
check zijn arcade room eens?
[url]http://www.pinsane.com/pinorama/events/MJ_09/kr/michael_jackson_arcade_entry.html[/url]
Snap het nut niet van die arcade room .?
[quote]Snap het nut niet van die arcade room .?[/quote]
Die was dus voor kinderen.
Hij wilde wss op elke manier laten zien dat hij geld had.
[quote]Hij wilde wss op elke manier laten zien dat hij geld had.[/quote]
Niet als het om kindere gaat. Die kerel gaf heeeeel veel om kinderen!
Respect voor hem!
Vanavond die afscheids dingen 🙂
Me ouders moeten natuurlijk weer kijken xD Maar ik vind na 2 weken wel geneog geweest 🙂
Wie kijkt er allemaal wel?
[quote]Niet als het om kindere gaat. Die kerel gaf heeeeel veel om kinderen!
Respect voor hem!
Vanavond die afscheids dingen 🙂
Me ouders moeten natuurlijk weer kijken xD Maar ik vind na 2 weken wel geneog geweest 🙂
Wie kijkt er allemaal wel?[/quote]
We nemen op maar ik ga wel kijken, Michael Jackson is de bom! ^^
Micheal, vandaag is je afscheid! We nemen alleen afscheid van je lichaam. Jijj als persoon zal altijd bij de Muziek horen! 🙂
Ik kijk shownieuws wel 🙂
Dan zie ik alle belangrijke punten !
Doei michael.
We chillen ‘m in heaven nog wel keer dodelijk homie.
Ik vondt het een hele mooie herdenkingsdienst, heel netjes en strak.
Vooral toen zijn dochter aan het woord was op het einde…..
Maar wat een gave kist zeg…
Michael, rust zacht en tot over een aantal decenia.
Best wel vreemd dat ie dood is. zijn muziek was zon beetje het allereerste wat ik hoorde op het gebied van muziek.
Rest in Piece, King