Beste Mensen,
Heb een Gigabit Switch en kaart aangeschaft om het streamen van pc naar de PS3 te verbeteren.
Als ik gewone dvd en HD films tot 10gig stream heb ik nergens last van alles loopt goed.
Maar met films die groter zijn gaat het stotteren als een gek.
En hij geeft aan dat die tussen de 100 en 220mbs streamt.
Maar aangezien ik een gigabit netwerk heb moet dat toch sneller wezen??
Iemand suggesties? of hetzelfde probleem?
Alvast dank voor een reactie.

je internet verbinding:P?
[quote]je internet verbinding:P?[/quote]
Wat heeft internet verbinding te maken met het streamen?? De PS3 zit niet eens aangesloten op de router. Kun je het me uitleggen hoe het zit?
en wat is de max snelheid van de netwerkkaart van de ps3 (en je pc wat dat betrefd, want met alleen een snellere router ben je er nog niet)?
je netwerk kaart moet het ook aankunnen natuurlijk
[quote]en wat is de max snelheid van de netwerkkaart van de ps3 (en je pc wat dat betrefd, want met alleen een snellere router ben je er nog niet)?
je netwerk kaart moet het ook aankunnen natuurlijk[/quote]
Netwerkkaart in pc is een gigabit. Die in de PS3 zal ik niet weten. Heb ik nooit aangedacht ik zal het ff opzoeken.
Thanks.
[quote]Wat heeft internet verbinding te maken met het streamen?? De PS3 zit niet eens aangesloten op de router. Kun je het me uitleggen hoe het zit?[/quote]
maak niet uit ookal is die rechtstreeks op ps3 en modem dan gaat er tog internet verbinding doorheen of ben ik blond…
en ps3 heeft gig internet.
[quote]maak niet uit ookal is die rechtstreeks op ps3 en modem dan gaat er tog internet verbinding doorheen of ben ik blond…
en ps3 heeft gig internet.[/quote]
Of je blond bent weet ik niet 🙂 Maar je hebt wel een beetje gelijk. Maar als ik geen gebruik maak van het internet wordt die lijn ook niet xtra belast?? En mijn fout is ook dat ik erachter kwam dat het een AVCHD file is:$:$ en die streamen niet goed. Ach weer wat geleerd.
Dank voor je reactie, Blondie..:rofl1::rofl1:
Heb je wel CAT6 kabels er tussen? Die gaan wat beter om met gigabit dan cat5.
daar zat ik ook nog aan te denken
waarom ik het niet gezegd heb? geen idee
[quote]Of je blond bent weet ik niet 🙂 Maar je hebt wel een beetje gelijk. Maar als ik geen gebruik maak van het internet wordt die lijn ook niet xtra belast?? En mijn fout is ook dat ik erachter kwam dat het een AVCHD file is:$:$ en die streamen niet goed. Ach weer wat geleerd.
Dank voor je reactie, Blondie..:rofl1::rofl1:[/quote]
ik ben niet blond meneertje
[quote]Heb je wel CAT6 kabels er tussen? Die gaan wat beter om met gigabit dan cat5.[/quote]
Heb Cat 5e ertussen hangen, bij de comp winkel zeiden ze dat cat6 alleen wordt gebruikt voor kantoor. Maar als zo kabeltje niet te duur is zal ik het mischien wel ff proberen.
Dank je.
[quote]ik ben niet blond meneertje[/quote]
Sorry hoor, wou je niet beledigen, :sorry:. En ik ben geen meneertje?
[quote]Sorry hoor, wou je niet beledigen, :sorry:. En ik ben geen meneertje?[/quote]
Klein jongetje dan xD
[quote]Klein jongetje dan xD[/quote]
Ook nog ideeen over mijn Gigabit netwerk?? Klein jongetje?? :yay::) 🙂 🙂
Vaak is kantoorspul beter dan thuisspul of niet.
Misschien een stom idee, maar word de film omgezet tijdens het streamen, kan je PC dit dan wel aan?
[quote]Vaak is kantoorspul beter dan thuisspul of niet.[/quote]
kantoor spul is altijd massa spul natuurlijk, en ook nooit geschikt om mee te gaan gamen
dat cat6 word ook nog amper echt gebruikt hoor
dan hebben ze overal cat6 aansluitingen en bekabeling en alles, is de centrale hub er niet voor geschikt
hoe ik dit weet? ik leg regelmatig datanetwerken aan voor me werk bij kantoorgebouwen