Dave van Sony Europe zij live dat er een oplossing komt voor de betalingsmogelijkheden voor de PSS in Europa.
“De update voor meer betalingsmogelijkheden staan om de hoek. Ik zelf ben ook wel klaar met het lange wachten, het is gewoon zoveel werk om voor 27 verschillende PSN Stores zoiets mogelijk te maken”
Hij heeft beloofd dat er zeer hard gewerkt wordt aan dit principe. Dus nog even wachten, maar ze komen eraan!:yahoo:
[url=”http://ps3clan.nl/2009/06/sony-psn-cards-komen-eraan/”]Bron[/url]
Pleas laat dit waar zijn !
[quote]Pleas laat dit waar zijn ![/quote]
Ja, nu hebben we net een creditcard. xD
Ik hoop echt dat hij dit meent, lijkt me echt vet 😀
hoop dat dit werkt via ideal
Ik hoop op een oplossing waar ik ook wat aan heb, niet dat het met PayPal gaat o.i.d. want ik weet niet of ik dat wel kan vertrouwen.
Waarschijnlijk is het toch gewoon met dat Code-systeem, dat is nu al helemaal in de PSS geimplementeerd, al een half jaar of langer.
Maar laten we hopen! 😀 Dan kan ik eindelijk wat kopen in de Store, zoals [sarcasme] die COOLE THEMA’S xD [/sarcasme]
xD Hoop dat het waar is:P Maar ze zullen het wel weer gaan uitstellen :s
plzzzz, aub, laat ze komen
Yhea ik kan bevestigen dat Dave Epke dit gezegd heeft. MrFl0W was de gene die deze vraag stelde.
Was je er dan xD??:OMaar zeggen is wat anders als doen bij Sony he xD
ik heb sony van de week gebeld die zeiden dat ze nog niks weten ervan
tip 1 ik heb 10 uur ochtend gebeld die zeiden dit zomer en bel ik later in de avond op die zeiden dat nog niet onbekend is
tip 2 dit jaar gaat niet worden
tip 3 word aleen creditcard en vista gebruikt
tip 4 dat gaat zo houden geloof me maar of niet
laat me meer weten als er onbekend staat :):):)
Er komt geen PSN denk ik, veels te ingewikkeld met die 33 compleet verschillende wetten hierover. Het wordt gewoon Paypal (wat ik liever heb) ^-^
[quote]Er komt geen PSN denk ik, veels te ingewikkeld met die 33 compleet verschillende wetten hierover. Het wordt gewoon Paypal (wat ik liever heb) ^-^[/quote]
Of iDeal, maar ja… mij boeit het niet, heb net een creditcard. xD
Ik denk geen iDeal, want dat is volgensmij alleen in nederland 😛
Ze zullen wel moeten.. Want ze lopen nu zo ongelofelijk veel geld mis en dat weten ze zelf ook wel dus ze zullen heus wel druk bezig zijn om het in orde te krijgen hor. Alles draait om geld.
[quote]ik heb sony van de week gebeld die zeiden dat ze nog niks weten ervan
tip 1 ik heb 10 uur ochtend gebeld die zeiden dit zomer en bel ik later in de avond op die zeiden dat nog niet onbekend is
tip 2 dit jaar gaat niet worden
tip 3 word aleen creditcard en vista gebruikt
tip 4 dat gaat zo houden geloof me maar of niet
laat me meer weten als er onbekend staat :):):)[/quote]
en nu in het nederlands
paypal wereldweid!, kunnen ze de psn cards overal schrappen!
Maar ik wil toch PSN cards omdat anders ik anders alsnog m’n moeder nodig heb. En ze heeft het niet zo op betalen voor dingen die je niet vast kan houden (downloads enzo, ze snapt dat allemaal niet)
Dus als ik gewoon PSN cards kan halen dan gaat sony rijk worden van mij.
ik hoop dat ze ook komen, ik denk dat er een nieuwe methode komt, als PSP go ook uitkomt.
Paybal account zijn te hacken enz. doe mij maar Ideal 😀
uhmm alles is te hacken?
ik zet niets op mijn paypal rekening, gelukkig
ideal is niet zomaar te hacken toch.
PayPal is echt niet zomaar te hacken…
Het zal wel PayPal worden. Of toch nog PSN Cards.
Ideal sowieso niet aangezien dat Nederlands is.
Ik heb vertrouwen in psn cards.
[quote]Paybal account zijn te hacken enz. doe mij maar Ideal :D[/quote]
Dat is dan dom van je, dat je je laat hacken.
[quote]Dat is dan dom van je, dat je je laat hacken.[/quote]
Alles valt te hacken^^
Sommige dingen kan je gewoon niet hacken in de werkelijkheid. Maar op in de theorie kan je alles hacken ja.
[quote]Alles valt te hacken^^[/quote]
Domheid…
Vertel eens, waarom is de Playstation 3 nog niet gehackt. Waarom zijn pinautomaten nog niet gehackt?
PayPal is safe…
Je kan ook beroofd worden.
Heb je heel leuk voor 50 euro een psncard gekocht en word je zomaar geript, heb je ook niks!
Vergezocht, maar oke
EDIT:
Pinautomaat wel. van die skimmers.
[quote]Domheid…
Vertel eens, waarom is de Playstation 3 nog niet gehackt. Waarom zijn pinautomaten nog niet gehackt?
PayPal is safe…[/quote]
Questie van tijd:P en Pinautomaten idd skimmers:P En we kunnen al ilegaal spelletjes afspelen als je gaat sharen xD :yay: Maar alles in een Questie van tijd:P OP een gegeven moment is paybal uit omdat het dan gehacked kan worden en moeten ze nieuwe beveiliging maken:P
Skimming is geen hack. Daarvoor moet je nog altijd extra hardware toevoegen.
Dat alles gehackt kan worden is echt bullshit.
Maar ontopic 😉
[quote]Questie van tijd:P en Pinautomaten idd skimmers:P En we kunnen al ilegaal spelletjes afspelen als je gaat sharen xD :yay: Maar alles in een Questie van tijd:P OP een gegeven moment is paybal uit omdat het dan gehacked kan worden en moeten ze nieuwe beveiliging maken:P[/quote]
Skimmen is niet hacken.
je flikkert zo’n kast erin en kopieert gegevens…
eindeloze discussie of dat hacken is of niet.
De definitie van hacken is:
hac·ken [hEkke(n)] hackte, h gehackt inbreken in een computer
Met skimmen breek je niet in in de computer, maar gebruik je gewoon andere apparatuur.
Gaat weer lekker ontopic als je het eerste bericht leest van Stefz0r. xD
[b]Bericht van Stefz0r:[/b]
[quote]Dave van Sony Europe zij live dat er een oplossing komt voor de betalingsmogelijkheden voor de PSS in Europa.
“De update voor meer betalingsmogelijkheden staan om de hoek. Ik zelf ben ook wel klaar met het lange wachten, het is gewoon zoveel werk om voor 27 verschillende PSN Stores zoiets mogelijk te maken”
Hij heeft beloofd dat er zeer hard gewerkt wordt aan dit principe. Dus nog even wachten, maar ze komen eraan!:yahoo:
[url=http://ps3clan.nl/2009/06/sony-psn-cards-komen-eraan/]Bron[/url][/quote]
en waarom zeggen mensen dan dat Xbox360 gehacked is? Je hebt daar ook een chip voor nodig:P
[quote]en waarom zeggen mensen dan dat Xbox360 gehacked is? Je hebt daar ook een chip voor nodig:P[/quote]
OMG, ga er dan niet over door XD
Ontopic: Sony, I hate you if you don’t fucking listen to the fans.
[quote]en waarom zeggen mensen dan dat Xbox360 gehacked is? Je hebt daar ook een chip voor nodig:P[/quote]
Je hebt er geen chip voor nodig. Je wordt gewoon dik opgelicht met een chip. Je kan het ook gewoon zelf voor niks doen.