Topic: Website controleren

27 juni 2009om 17:30

Heb soms wel eens dat ik niet helemaal zeker weet of ik een bepaalde website wel kan vertrouwen. Weet iemand misschien een goeie manier waarop ik dit kan controleren of het allemaal wel klopt etc. zodat ik niet ineens voor onaangename verassingen kom te staan. Misschien een bepaalde site waar je het kan checke? of een goeie manier via google? Als je wat weet leg het dan ff duidelijk uit:P

10 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Ja, want ik heb net iets gekocht met de Visa creditcard. Er stond Total: $59,95 dus ik denk aight, klik op betalen, het is betaald met daaronder de factuur, toen waren de verzendkosten erbij opgeteld oftewel kwam ik op een eindbedrag van $185,19. Dit stond er echt niet bij en ik voel me genaaid dus ik wil inderdaad ook zoiets, of kan je dit geld terugvragen? Dan koop ik hem wel op een andere site. Dit gebeurde op: [url]www.filmtools.com[/url]

0
  2. User  avatar
    522 XP

[quote]Ja, want ik heb net iets gekocht met de Visa creditcard. Er stond Total: $59,95 dus ik denk aight, klik op betalen, het is betaald met daaronder de factuur, toen waren de verzendkosten erbij opgeteld oftewel kwam ik op een eindbedrag van $185,19. Dit stond er echt niet bij en ik voel me genaaid dus ik wil inderdaad ook zoiets, of kan je dit geld terugvragen? Dan koop ik hem wel op een andere site.[/quote]

Moet je kijken of je je bestelling kan annuleren, dan krijg je volgens mij ook je geld terug, maja weet niet cker.. welke site is het?? (link)

0
  3. User  avatar
    6621 XP

Vaak kun je bij sites zoals budgetgaming.nl kijken naar reviews van winkels.
    En koop niks bij digitala.

0
  4. User  avatar
    522 XP

[quote]Vaak kun je bij sites zoals budgetgaming.nl kijken naar reviews van winkels.
    En koop niks bij digitala.[/quote]

Thx heb mijn site ook gevonden, waar ik nog niet zo zeker van was of het wel klopte. Heeft iemand misschien nog andere tips of sites? laat het maar even weten

0
  5. User  avatar
    511 XP

TIP: alleen bij site’s bestellen waarvan je zeker weet dat je ze kan vertrouwen, zoals bol.com en freerecordshop etc. Die hebben meestal ook een ’thuiswinkel waarborg’ logo.
    Maar ze kunnen dat logo natuurlijk ook gewoon copy pasten op hun site, dus altijd voor de zekerheid kijken op de thuiswinkelwaarborg site.

[url=http://www.thuiswinkelwaarborg.org]Thuiswinkelwaarborg.org (Officiele site)[/url]

0
  6. User  avatar
    3343 XP

De winkel waar me dat overkwam was: [url]www.filmtools.com[/url]

0
  7. User  avatar
    931 XP

Waarom wil je daar voor betalen?
    Google is je vriendje 😀

0
  8. User  avatar
    1214 XP

en Ned. winkels hebben natuurlijk Kvk nummer..

0
  9. User  avatar
    555 XP

Op tweakers heb je ook shoprevieuws dus als ze daar positief zijn zal het ook allemaal wel goed zijn 😉

0
  10. User  avatar
    522 XP

[quote]De winkel waar me dat overkwam was: [url]www.filmtools.com[/url][/quote]

al gekeken bij je winkelwagentje of je je bestelling kunt annuleren??

0