Topic: Ipod Touch 2G

28 juni 2009om 17:33

Hey,

ik krijg morge een ipod touch 2G en vroeg me af wat julie ervaringen waren.
Ik koop hem voor de muzzziek en de games en veelen apps !

En welkeapps zijn zeker aanteraden ?

Gr lbp

47 reacties

1. User  avatar
    863 XP

is 2g niet beetje weinig?

0
  2. User  avatar
    3650 XP

2e generaties is dat Sander 🙂

een gig is GB (gigabyte of hoe je dat schrijft:P)

Ik zelf geen evaring. Alleen 1 keer op gespeeld :$ Egt fet ding. En ik ga hem dan ook zeker kopen 😛

Aplicaties kosten vaak geld he… Want je koopt via Applestore ;P En ze zijn egt niet zo dom de gratis spellen dat die leukste zijn xD Gratis is ook vaak demo 😛
    OF je moet hem Jailbreaken 😛

0
  3. User  avatar
    9970 XP

geef mij maar gewoon een pda, iphone is wel mooi enzo hoor, mjah, smaakverschil

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Ik heb een PDA. En toch wil ik een IPOD. Omdatt..?
    Dat veel mooier muziek afspeeld. Makkelijker met oortjes. Touch beter werkt !!

0
  5. User  avatar
    863 XP

[quote]2e generaties is dat Sander 🙂

een gig is GB (gigabyte of hoe je dat schrijft:P)

Ik zelf geen evaring. Alleen 1 keer op gespeeld :$ Egt fet ding. En ik ga hem dan ook zeker kopen 😛

Aplicaties kosten vaak geld he… Want je koopt via Applestore ;P En ze zijn egt niet zo dom de gratis spellen dat die leukste zijn xD Gratis is ook vaak demo 😛
    OF je moet hem Jailbreaken :P[/quote]

omg, domme actie.

*shame*

0
  6. User  avatar
    9970 XP

[quote]Ik heb een PDA. En toch wil ik een IPOD. Omdatt..?
    Dat veel mooier muziek afspeeld. Makkelijker met oortjes. Touch beter werkt !![/quote]

wat voor pda heb jij dan?
    hoezo speelt het muziek beter af dan? ik gebruik software waar je alles in kunt stellen, dus nergens problemen mee
    en met oordopjes ook geen probleem

ik heb nou een stukje software op me pda geinstalleerd (5 jaar oud) en daar heb ik de gui helemaal aangepast, kunt ook die touch enzo aanpassen (weet niet hoe je dat sliden noemt)

0
  7. User  avatar
    3650 XP

OMNIA

Maar ik bedoel iets wat voor muziek gemaakt is werkt altijd beter 🙂

En aansluiting bij smasung (HTC ook) En wwars nog wel meer. Moet je zo’n tussen stukkie op voor zo’n dommu aansluiting 😐

En je mag zeggen wat je wil Die Touch is gewoon geniaal van Apple

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Ik zit ook te twijfelen :S Mischien dat ik er volgende maand dan 1tje koop………….. Maar zit er echt hard over na te denken 😛

0
  9. User  avatar
    9970 XP

[quote]OMNIA

Maar ik bedoel iets wat voor muziek gemaakt is werkt altijd beter 🙂

En aansluiting bij smasung (HTC ook) En wwars nog wel meer. Moet je zo’n tussen stukkie op voor zo’n dommu aansluiting 😐

En je mag zeggen wat je wil Die Touch is gewoon geniaal van Apple[/quote]

true
    ik heb ook ff met de iphone gespeeld, en is inderdaad erg leuk jah

ik ben zelf helemaal gek op de htc modellen, ook omdat vanwege windows gewoon erg veel mogelijk is op je pda, ik weet ook niet wat er allemaal precies mogelijk is met de iphone

0
  10. User  avatar
    670 XP

hacken en dan apps gratis downloaden doe ik ook:D

0
  11. User  avatar
    863 XP

Wie niet? volgens mij iedereen.

0
  12. User  avatar
    69 XP

Iphone/Ipod touch vind ik sowieso de OS beter. Het is makkelijker voor gebruikers. Interface is erg mooi (en aanpasbaar). Aangezien het een Ipod/Itouch is is de muziek beter. Je kan er veel voor downloaden. Uiteraard tegen betaling. En zoals er gezegd is zijn meestal de demo’s gratis.

Je kunt hem hacken, maar er zitten meer nadelen dan voordelen aan. Mijn Itouch is de traagste omdat ik hem meer dan 100 keer heb gehackt. En apps die ik je aanraad zijn:

– Hyves/Palringo/Nimbuzz/Skype
    – Nu/Telegraaf/Kranten
    – Find it/Labyrinth/Minipiano/Remote

0
  13. User  avatar
    3388 XP

[quote]Iphone/Ipod touch vind ik sowieso de OS beter. Het is makkelijker voor gebruikers. Interface is erg mooi (en aanpasbaar). Aangezien het een Ipod/Itouch is is de muziek beter. Je kan er veel voor downloaden. Uiteraard tegen betaling. En zoals er gezegd is zijn meestal de demo’s gratis.

Je kunt hem hacken, maar er zitten meer nadelen dan voordelen aan. Mijn Itouch is de traagste omdat ik hem meer dan 100 keer heb gehackt. En apps die ik je aanraad zijn:

– Hyves/Palringo/Nimbuzz/Skype
    – Nu/Telegraaf/Kranten
    – Find it/Labyrinth/Minipiano/Remote[/quote]

Waarom zou je 1 Ipod 100x hacken? Beetje nutteloos……….. Als hij 1x gehacked is doet is ie tog gewoon 4ever gehacked?

0
  14. User  avatar
    1377 XP

[quote]Iphone/Ipod touch vind ik sowieso de OS beter. Het is makkelijker voor gebruikers. Interface is erg mooi (en aanpasbaar). [b]Aangezien het een Ipod/Itouch is is de muziek beter. [/b]
    [/quote]

Euhm, Ipod staat bekend om zijn slechte geluidskwaliteit.

0
  15. User  avatar
    6621 XP

[quote]true
    ik heb ook ff met de iphone gespeeld, en is inderdaad erg leuk jah

ik ben zelf helemaal gek op de htc modellen, ook omdat vanwege windows gewoon erg veel mogelijk is op je pda, ik weet ook niet wat er allemaal precies mogelijk is met de iphone[/quote]

Vind HTC ook vet, zit nu echt te twijfelen om de HTC Hero te halen, echt een gruwelijk vette PDA maar ik heb me huidige mobiel niet eens een jaar 😛

0
  16. User  avatar
    863 XP

[quote]Euhm, Ipod staat bekend om zijn slechte geluidskwaliteit.[/quote]

ipod oortjes gaan snel kapot.

0
  17. User  avatar
    670 XP

[quote]Euhm, Ipod staat bekend om zijn slechte geluidskwaliteit.[/quote]

voor jou maar voor mij niet want heb zelf 3ipods en 1 iphone en heb er helemaal geen problemen mee gehad

0
  18. User  avatar
    166 XP

Ik kan niet w8é tot morgen 😛 lekker kloote op me ipod touch 2G 😛

0
  19. User  avatar
    1536 XP

Geef mij maar een Cowon S9. Letterlijk 10x betere kwaliteit en kan teminste wel gewoon thema’s en flash. Was dé iPod killer geweest als het Wifi had.

@Sweetkill
    iPod is slechte geluidskwaliteit vergeleken met de andere in dezefde price-range ja. Hij zegt niet dat hij er problemen mee had.

0
  20. User  avatar
    3388 XP

[quote]Geef mij maar een Cowon S9. Letterlijk 10x betere kwaliteit en kan teminste wel gewoon thema’s en flash. Was dé iPod killer geweest als het Wifi had.

[/quote]
    Die ziet er idd wel strak uit! Maar WiFi heeft de Ipod tog gewoon? Of is WiFi iets anders als ingebouwd draadloos internet?

0
  21. User  avatar
    502 XP

De Sims 3 is vet!

0
  22. User  avatar
    166 XP

@UPD8NL

ja die zag ik laatst op itunes is die gratis ? d8 het toen wel .
    rerminator ……. is nu wel gratis

0
  23. User  avatar
    3388 XP

Sims 3 is niet gratis hoor:P Daar moet je grof voor betalen!

0
  24. User  avatar
    915 XP

jij bent een oplichter, niemand moet ooit met hem iets ruilen ofzo..

Ontopic: fuck de itouch, haal een iphone.

0
  25. User  avatar
    3388 XP

[quote]jij bent een oplichter, niemand moet ooit met hem iets ruilen ofzo..

Ontopic: fuck de itouch, haal een iphone.[/quote]

Hebbie het nou tegen mij?

0
  26. User  avatar
    1536 XP

[quote]Die ziet er idd wel strak uit! Maar WiFi heeft de Ipod tog gewoon? Of is WiFi iets anders als ingebouwd draadloos internet?[/quote]
    Ik bedoel als de Cowon S9 Wifi had gehad :). Vooral mooi aan de S9 is dat iedereen er app’s en theme’s voor kan maken =).

@Callme
    Waarom zou je een iPhone halen?

0
  27. User  avatar
    3388 XP

[quote]Ik bedoel als de Cowon S9 Wifi had gehad :). Vooral mooi aan de S9 is dat iedereen er app’s en theme’s voor kan maken =).

@Callme
    Waarom zou je een iPhone halen?[/quote]

Iphone is beter:P Je kan er mee bellen meer functies etc^^ Maar als je al goede mobiel hebt moet je Ipod touch halen off-course:yay:

0
  28. User  avatar
    166 XP

ja ik heb een goede mobiel :]

0
  29. User  avatar
    3388 XP

Ja een nieuwere of een oude? Als je een oude had had ik een Iphone gekozen:P Ik heb de Samsung D900i dus ik zou een Ipod touch nemen in mijn geval^^

0
  30. User  avatar
    166 XP

hij model is niet al te nieuw maar de tel zelf wel paar maantjes het is een W850I
    Ik heb hem aleen voor de tilt en camera Functie en bellen duh :p

0
  31. User  avatar
    69 XP

[quote]Waarom zou je 1 Ipod 100x hacken? Beetje nutteloos……….. Als hij 1x gehacked is doet is ie tog gewoon 4ever gehacked?[/quote]

Na elke nieuwe update wil je ook een jailbreak. En als het halverwege mislukt dan doe je weer een jailbreak. En als je een beetje experimenteert zoals mij dan kom je al snel genoeg aan de 100 keer. XD

En wat betreft de muziek bedoelde ik de menu van de muziek, snel toegang tot muziek, makkelijk te navigeren etc..

De kwaliteit is inderdaad slecht, maar dat is natuurlijk te verhelpen door betere oordopjes. Ik mis wel een goede Bass functie. Maar als je er een beetje geld voor over hebt kan je een goede headset kopen of oordopjes.

0
  32. User  avatar
    3388 XP

[quote]Na elke nieuwe update wil je ook een jailbreak. En als het halverwege mislukt dan doe je weer een jailbreak. En als je een beetje experimenteert zoals mij dan kom je al snel genoeg aan de 100 keer. XD

En wat betreft de muziek bedoelde ik de menu van de muziek, snel toegang tot muziek, makkelijk te navigeren etc..

De kwaliteit is inderdaad slecht, maar dat is natuurlijk te verhelpen door betere oordopjes. Ik mis wel een goede Bass functie. Maar als je er een beetje geld voor over hebt kan je een goede headset kopen of oordopjes.[/quote]

😛 net zoeits als de PSP (A) die heb ik ook vaak genoeg om zeep geholpen xD Beetje kloten met thema’s ik ken het idd alleen bij PSP wordt hij niet langzamer^^ Alleen als er een nieuwe update is moet je hem dan updaten of nie?

0
  33. User  avatar
    69 XP

[quote]:P net zoeits als de PSP (A) die heb ik ook vaak genoeg om zeep geholpen xD Beetje kloten met thema’s ik ken het idd alleen bij PSP wordt hij niet langzamer^^ Alleen als er een nieuwe update is moet je hem dan updaten of nie?[/quote]

Hoeft niet, maar meestal heb je voor de apps die na de update komen ook die update nodig.

En vergelijk 2.X versie met 3.0 ! Dan zie je dat er genoeg nieuwe features zijn waar je wat aan hebt. Zoals copy/paste functie (Die heeeeel erg goed werkt:D) En als je wilt jailbreaken duurt het ook niet lang voor er een nieuwe versie uitkomt. Het is zelfde principe als psp: Elke versie valt te hacken, maar Apple heeft het goed aangepakt, waardoor de waarde van hacken kleiner is dan de waarde van niet hacken. PSP in tegenstelling is het heel aantrekkelijk om te hacken door de makkelijke toegang tot games, homebrew, plugins etc…

Dus updaten is niet verplicht (Apple zal je er wel regelmatig mee lastigvallen (spammails). Mensen updaten vooral vanwege de nieuwe features.

0
  34. User  avatar
    166 XP

Ik heb hem binnen echt een mooi ding .

de touch screen werkt echt beter dan ik hed verw8
    binekort hou ik denk een revieuw over de touch 2G .

hij is een stuk beter dan de samsung yp p2 die k hier voor had .
    de multie touch werkt echt heerlijk. veel beter als die van de samsung yp p2

Ps, ik ga hem zeker niet jailbreaken !

0
  35. User  avatar
    3388 XP

Ik ga denk ik voor de PSPGo! Is tocht iets leuker lijkt me:P

0
  36. User  avatar
    9970 XP

of die iphone rip-off, die aan sommige kanten beter is en maar 175 euro kost!
    Heet de SciPhone

Simlock vrij, werkt met elke simkaart
    10mm Dik, superlicht gewicht
    3.2” Touchscreen (240 x 320)
    Handschrift herkenning
    Quadband (wereldwijd ontvangst)
    Dual Simkaart (beide standby)
    Auto roteren voor foto’s en films
    Verwisselbare accu
    Verwisselbare 2Gb TF geheugenkaart

lijkt spreken op de iphone, is ook als beste iphone kloon verklaart!

0
  37. User  avatar
    3650 XP
    0
  38. User  avatar
    915 XP

[quote]Ik heb hem binnen echt een mooi ding .

de touch screen werkt echt beter dan ik hed verw8
    binekort hou ik denk een revieuw over de touch 2G .

hij is een stuk beter dan de samsung yp p2 die k hier voor had .
    de multie touch werkt echt heerlijk. veel beter als die van de samsung yp p2

Ps, ik ga hem zeker niet jailbreaken ![/quote]

hijs al 3 jaar uit..laat die review maar zitten.:rofl::rofl::rofl::rofl:

0
  39. User  avatar
    915 XP

[quote]Hebbie het nou tegen mij?[/quote]

uhh..nee….

0
  40. User  avatar
    164 XP

[quote]Ps, ik ga hem zeker niet jailbreaken ![/quote]

waarom niet??? het is zonde als je het niet doet…

0
  41. User  avatar
    3388 XP

[quote]waarom niet??? het is zonde als je het niet doet…[/quote]

Hij wordt trager en die games kosten geen drol en die aplicaties trouwens ook niet en er zitten natuurlijk risoco’s aan vast:yay:

0
  42. User  avatar
    69 XP

Iphone kloon zuigt ook, omdat ik ook die onder handen heb gehad. Heeft geen wifi, geen multitouch omdat apple daar patent op heeft. Je wordt natuurlijk ook uitgelache met zo een ding. Interface lijkt nergens op. Oftewel niet je geld waard. Als je zo graag wilt kan je beste uit Amerika halen, anders sluit je een abo af die toch niet zo heel erg duur is. En heb je ook overal 3g internet.

0
  43. User  avatar
    164 XP

[quote]Hij wordt trager en die games kosten geen drol en die aplicaties trouwens ook niet en er zitten natuurlijk risoco’s aan vast:yay:[/quote]

trager heb ik geen last van… hij draait nu op 3.0.. helemaal top..

en de applicaties kosten inderdaad geen drol, helemaal gratis… en welke risico zit er aan vast?? als je de juiste software er voor heb is het binnen 5 minuten gedaan…

0
  44. User  avatar
    164 XP

[quote]Iphone kloon zuigt ook, omdat ik ook die onder handen heb gehad. Heeft geen wifi, geen multitouch omdat apple daar patent op heeft. Je wordt natuurlijk ook uitgelache met zo een ding. Interface lijkt nergens op. Oftewel niet je geld waard. Als je zo graag wilt kan je beste uit Amerika halen, anders sluit je een abo af die toch niet zo heel erg duur is. En heb je ook overal 3g internet.[/quote]

helemaal mee eens…

0
  45. User  avatar
    166 XP

je hebt wel mooié ipone clones die echt heel goed lijken maar als je er tegniechhh naar aat kijken is het natuurlijk niks geen multie touch en het scherm is niet bepaald helder.

0
  46. User  avatar
    164 XP

[quote]je hebt wel mooié ipone clones die echt heel goed lijken maar als je er tegniechhh naar aat kijken is het natuurlijk niks geen multie touch en het scherm is niet bepaald helder.[/quote]

of te wel geen kloon… eerder een auto met een ferrari buitenkant, met een motor van een trabant…

0
  47. User  avatar
    69 XP

[quote]trager heb ik geen last van… hij draait nu op 3.0.. helemaal top..

en de applicaties kosten inderdaad geen drol, helemaal gratis… en welke risico zit er aan vast?? als je de juiste software er voor heb is het binnen 5 minuten gedaan…[/quote]

Als je de verkeerde software hebt gebruikt zit je met een Ipod die je net zo goed als voetbal kan gebruiken 😉

0