Hee
Ik heb een nieuwe videocamera gekocht en ik zoek een goed video programma waar ik me opgenomen filmpjes kan bewerken etc etc..
Hee
Ik heb een nieuwe videocamera gekocht en ik zoek een goed video programma waar ik me opgenomen filmpjes kan bewerken etc etc..
goed zoeken…
of bedoel je het vragend?? dat je advies wil??
Je zei via PM dat je Adobe te moeilijk vindt… Ik weet niet, ik monteer alleen maar daarmee. Ulead?
Windows movie maker:P
Ik heb onlangs Pinnacle Studio gebruikt, eigenlijk toevallig omdat ik hun software nodig had om oude videocamera-bandjes op de hardeschijf te krijgen.
[url]http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/[/url]
Anyway, ik vond het wel aardig werken. M’n vriendinnetje kon er ook mee overweg.
[quote]Windows movie maker:P[/quote]
Ja die heb ik maar hij zegt dat k geen codec heb ofso :S
PowerDirector
Ulead Movie maker
Sony vegas
Het is me gelukt heb maar windows movie maker genomen maar heb nog 1 vraag onder welke functie brand je de dvd dat je hem dvd speler kan zien? Ik heb data video gedaan maar da ga niet xD
Alcolhol 120, Nero, Roxio:P
Burn4Free (letterlijk). Heel mooi programma en makkelijk te gebruiken. 😀
PS: Welke camera heb je gekocht?
[quote]Burn4Free (letterlijk). Heel mooi programma en makkelijk te gebruiken. 😀
PS: Welke camera heb je gekocht?[/quote]
Sony 800.000 pixels 60gb hardschijf geheugen vind het egt goede camera
[quote]Sony 800.000 pixels 60gb hardschijf geheugen vind het egt goede camera[/quote]
Hoe duur en wat is de merknaam?
Heb sony vegas nog wel gratis voor je 😛
Ik zou toch gewoon Adobe Premiere proberen. Als je er eenmaal aangewend bent wil je niks anders!
[quote]Ik zou toch gewoon Adobe Premiere proberen. Als je er eenmaal aangewend bent wil je niks anders![/quote]
Inderdaad, vind ik ook.
[quote]Ik zou toch gewoon Adobe Premiere proberen. Als je er eenmaal aangewend bent wil je niks anders![/quote]
Ja die is best moelijk heb ik gehoord heb windows movie maker en gaat lekker.
@sjoerdgames: hij was 290 euro en merk is Sony
DCR-SR 37
[quote]Ja die is best moelijk heb ik gehoord heb windows movie maker en gaat lekker.
@sjoerdgames: hij was 290 euro en merk is Sony
DCR-SR 37[/quote]
Oké, echt een particuliere camera maar wel $#@! mooi ding . ^^ Mijne was ietwat duurder. :$
[quote]Oké, echt een particuliere camera maar wel $#@! mooi ding . ^^ Mijne was ietwat duurder. :$[/quote]
Ik hoe ook geen pro camera nog niet dan ben er heel tevreden mee
[quote]Ik hoe ook geen pro camera nog niet dan ben er heel tevreden mee[/quote]
Jij neemt hem mee op vakantie, om dat te filmen? Net als ik, maar ik doe er nog meer mee, ik weet niet of jij dat ook doet maar dit is ook een mooie camera.
Je mag tevreden zijn hoor.
[quote]Jij neemt hem mee op vakantie, om dat te filmen? Net als ik, maar ik doe er nog meer mee, ik weet niet of jij dat ook doet maar dit is ook een mooie camera.[/quote]
Ja idd beetje filmen op vakantie enz. En hij doet goed zijn werk welke camera heb jij en hoe duur was die ?
Sony Vegas Pro??
Als je echt iets pro’s wilt zou je dat aan gaste moete vragen die video editing studeren|:P
Google gewoon wat het beste is
[quote]Google gewoon wat het beste is[/quote]
Had ik al gedaan alleen de ene zij vegas de ander zij movie maker de ander zij imovie en zo blijf ik wel ff door gaan heb toch:yahoo: voor movie maker gekozen
[quote]Ja idd beetje filmen op vakantie enz. En hij doet goed zijn werk welke camera heb jij en hoe duur was die ?[/quote]
Heb de Canon Legria HF S10, uiteindelijk gekocht voor €1200,- maar winkelprijs is €1500,-.
Adobe Premiere Pro!