1 week ierland 😛
1 wee zeilien xD
en 2.5 week turkije met robin (H) Normaal ga ik 1 maand naar turkije 😛 maar dan konde we niet regelen omdat hij dat niet redde dus jha 😛 Hebben daar een huis (H)
totaal 4.5 weken (H)
En bven ook al ander halve week naar turkjie geweest xD
dus totaal: 6 weken (H)
IK ga 1 week met scouting bier drinken en van de kabelbaan gaan xD En 1 week naar Oostenrijk met paps en mams en 1 week naar zwisterland met paps en mams:P
Was van 1 Juni t/m 16 Juni in Turkije dusjah mijn zomervakantie is eigenlijk al om…
We waren er 2 weken, maar dat was echt lang, wel lekker bier zuipen onbeperkt 😀
Nu alleen nog maar werken en keihard gamen natuurlijk 🙂
Naar m’n werk en weer naar huis.
2 weken naar Italië, voor het 4e jaar naar dezefde plek. Was anders niet erg geweest, maar 2 weken is echt veels te lang voor mij.
Anderhalf maand naar Turkije 😀
PS3 mee? 🙂
[quote]Anderhalf maand naar Turkije :D[/quote]
jeeuh zo lang ik vind onze 2 weken naar italie al meeeer dan genoeg :boredom:
Komt mijn lijsjte xD
1 week ierland 😛
1 wee zeilien xD
en 2.5 week turkije met robin (H) Normaal ga ik 1 maand naar turkije 😛 maar dan konde we niet regelen omdat hij dat niet redde dus jha 😛 Hebben daar een huis (H)
totaal 4.5 weken (H)
En bven ook al ander halve week naar turkjie geweest xD
dus totaal: 6 weken (H)
De hele vakantie lekker achter mijn zwarte glimdoos zitten:P En of course buiten xD
[quote]De hele vakantie lekker achter mijn zwarte glimdoos zitten:P En of course buiten xD[/quote]
Gamen met dit weer vind ik echt een hel.
2 maanden Griekenland (*)
Ga je ook nog iets doen daar of alleen op ’t strand liggen?
[quote]Ga je ook nog iets doen daar of alleen op ’t strand liggen?[/quote]
ja bier & chick’s & uitgaan & uitslapen & neuk..
xD Kga naar Belgie!
Maar daar ga ik niet doen wat hier boven staat.. zkr niet met belgen
[quote]xD Kga naar Belgie!
Maar daar ga ik niet doen wat hier boven staat.. zkr niet met belgen[/quote]
WHAAAAAAAAAHAHAHA belgenhaat?
wat ga je wel doen?
[quote]De hele vakantie lekker achter mijn zwarte glimdoos zitten:P En of course buiten xD[/quote]
Ik zeg niksxD
Ik ben in maart al 3 weken naar lissabon geweest. Strand met 28 graden toen:D Nu loop ik stage tot dec. 😐
IK ga 1 week met scouting bier drinken en van de kabelbaan gaan xD En 1 week naar Oostenrijk met paps en mams en 1 week naar zwisterland met paps en mams:P
Naar mijn balkon xD
Was van 1 Juni t/m 16 Juni in Turkije dusjah mijn zomervakantie is eigenlijk al om…
We waren er 2 weken, maar dat was echt lang, wel lekker bier zuipen onbeperkt 😀
Nu alleen nog maar werken en keihard gamen natuurlijk 🙂
gamen doe ik echt weinig met dit weer.
ga zekers NIET naar spanje, daar zit heel nederland al… wil egt nie me buurman tegenkomen ofsow, op een peperdure vakantie… LOL…
Ga 2 weken Extreme sporten (snowboarden & Skateboarden) en 2 weken naar madagascar….
ben slangen hobbyist en wil mijn eigen slangen in het wild zien..
ik heb 2 madagascar grond boa’s n.l.
Peace……
Ik ga lekker drie weken naar het Comomeer in Italië….
heerlijk relaxen en niks doen lekker genieten van de alles, voor de laatste keer echt rust….
En als we geluk hebben volgend jaar met z’n drieeën 🙂
4 weken in Amerika touren me een Motorhome van 9 meter. en dan elke dag een steak eten van 1,3 kilo :horny:
Oeh lekker mag ik mee? (A) xD