Ben jij die warmte ook al zat of vind je het wel lekker zo:P.. ik ben er echt klaar mee.. 15 graden is oke, maar 25.. ’s avonds de ramen wijd open!:|
Stem hier!
Ben jij die warmte ook al zat of vind je het wel lekker zo:P.. ik ben er echt klaar mee.. 15 graden is oke, maar 25.. ’s avonds de ramen wijd open!:|
Stem hier!
Ik ben het idd zat haat warmte. Alleen op vakantie. Maar mijn kamer zit vanaf zon op tot zon onder in zon. Is dus privé sauna xD
Word 35 tot 40 graden he deze zomer :O 😐
ja, het is veel te benouwd
Nee houden zo, lekker zwemmen en skaten buiten. :yahoo:
Lkkr warm is anders, ik ben het aardig zat kan savond niet een oog dicht krijgen. Overdag boeit mij niet, maar savonds heb ik liever dat het fking koud is, ik haat warmte in bed “als ik wil slapen”
Mijn antwoord stond er niet tussen. dus heb ik nee gekozen.
Binnen in mn eigen kamer is het NIET te doen.
Buiten is wel lekker.
In m’n eigen kamer niet, buiten gaat nog wel als het rond de 24 is. Anders wordt het te benauwd.
Arico FTW 😀
warm?? 25 graden??? vinden jullie dat warm 45-50 graden dat is warm. Ik vind het heerlijk beter dan regen regen koud en weer regen. Mag nog wel wat warmer
t gaat erom dat het zo benauwd aanvoelt dat is het irritante eraan.. verder is de temperatuur wel lekker, alleen niet op me kamer
Altijd zeuren van: Het regent, wat een kut land. En dan is het mooi weer en dan zeuren jullie dat het te warm is, het is ook echt nooit goed. xD :rofl1:
De luchtvochtigheid in NL is denk ik hoog, waardoor je toch warmer krijgt dan er wordt gezegd op tv. En verder vind ik dat het minder mag worden, omdat ik een allergie heb voor de zon XD.
@Sjoerd,
Mensen zijn idd een beetje raar. Eerst willen ze dit, dan dat, dan dit weer etc.. Maar het is hier ook van als het regent regent het te veel als het warm is is het veel te warm.
Ik denk dat het ook komt door de hoeveelheid landen op zo een klein gebied. Ik denk als Europa 1 land was, zou niemand in het gebied van Nederland wonen.
Het is warm/benauwd in mijn kamer had alle deuren ramen open maar de warmte blijft steeds zitten,
En nadeel van de ramen en deuren open hebben staan is natuurlijk dat er muggen binnenkomen.
Heb meer last van de muggen dan van de warmte 😛
muggen zijn helemaal kut ja
Houden zo perfect weer:P Maar iets kouder mag wel opzich maar niet warmer! xD
Als jullie het nu al te warm vinden… het wordt nog veel warmerxD
Is toch relaxed? Lekker in je korte broek en shirt zonder jas naar buiten, s’avonds lekker lang buiten zitten. En het gezeik dat het op je kamer te warm is, kom je dan niet op het grandioze idee om je gordijnen dicht te doen? Ik heb blauwe rolgordijnen die ik s’avonds dicht doe als ik ga slapen, en daarvoor hangen gele gordijnen die ik soms overdag dicht hou omdat het anders te warm wordt… geen probleem en mij hoor je nooit klagen terwijl mijn raam tussen het oosten en zuiden ligt.
Jullie hebben allemaal de aanstelleritusxD
En inderdaad zeker in de winter zeiken dat het te koud is en zeuren als t regent… Ik geloof namelijk echt niet dat je denkt: goh, heerlijk die regen, dicht ingepakt, eventueel handschoenen aan, t-shirt, trui, heerlijk, zeiknat regenen, veel beter dan de zomer…
[quote]En inderdaad zeker in de winter zeiken dat het te koud is en zeuren als t regent… Ik geloof namelijk echt niet dat je denkt: goh, heerlijk die regen, dicht ingepakt, eventueel handschoenen aan, t-shirt, trui, heerlijk, zeiknat regenen, veel beter dan de zomer…[/quote]
Ik heb geen probleem met regen, als het niet te koud is loop ik zelfs in de regen met een t-shirt aan xD
[quote]Lkkr warm is anders, ik ben het aardig zat kan savond niet een oog dicht krijgen. Overdag boeit mij niet, maar savonds heb ik liever dat het fking koud is, ik haat warmte in bed “als ik wil slapen”[/quote]
Klopt helemaal 😉
Ik vindt wel dat het niet warmer moet gaan worden anders is het echt niet meer uit te houden! Zo is het echt perfect! Korte broek FTW!!! 😀
Door de hitte zijn bij mij al twee vissen dood…. :'(
[quote]Door de hitte zijn bij mij al twee vissen dood…. :'([/quote]
Wat voor vissen?
één soort weet ik niet, de andere (als ik het goed heb) een winde van 25cm groot…
[quote]Ik ben het idd zat haat warmte. Alleen op vakantie. Maar mijn kamer zit vanaf zon op tot zon onder in zon. Is dus privé sauna xD
Word 35 tot 40 graden he deze zomer :O :|[/quote]
Meen je niet. :surrender:
Ik denk het wel, want vinnie is geen leugenaar 🙂
Ik weet niet wat mijn lichaam heeft, maar ik kan heel slecht tegen hitte, en heel goed tegen kou. Ik heb een keer 1,5 buiten gelopen in mijn t-shirt toen het 6 graden. en iedereen met jas aan en al heeft ht nwijs koud. en daar loop ik in me t-shirtjexD.Maar als het 15 graden is zweet ik al.
[quote]Altijd zeuren van: Het regent, wat een kut land. En dan is het mooi weer en dan zeuren jullie dat het te warm is, het is ook echt nooit goed. xD :rofl1:[/quote]
Mensen vergeten gewoon altijd dat het hier benauwd- of vieswarm is.
Het is inderdaad vies warm maar ik vind het wel goed zo. Ik heb in me kamer een fan dus mij hoor je niet klagen over een te warme kamer (tho me PC wordt wel 70 graden :S)
[quote]Ik denk het wel, want vinnie is geen leugenaar :)[/quote]
Klopt 🙂
En dit zijn voorspellingen.
Idd in nederland is het vies warm. In nederland 20 graden vind ik lekker. 35 graden warm.
in turkije vind ik 30 graden wel lekker.
En als de temp rond de 50 komt pas warm 😛
Miss omdat ik daar zwembad voor me huis hebt xD
[quote]Klopt 🙂
En dit zijn voorspellingen.
Idd in nederland is het vies warm. In nederland 20 graden vind ik lekker. 35 graden warm.
in turkije vind ik 30 graden wel lekker.
En als de temp rond de 50 komt pas warm 😛
Miss omdat ik daar zwembad voor me huis hebt xD[/quote]
Massel pik:P
haha;$
OMG me bureau is van glas he, is helemaal nat :$
Viespeuk !
Waarom vat iedereen verkeerd op :O
Ikbdoel zweet xD
[quote]Waarom vat iedereen verkeerd op :O
Ikbdoel zweet xD[/quote]
Zweet van je voorhoofd zeker xD
[quote]Zweet van je voorhoofd zeker xD[/quote]
Zweet van z’n handjes xD
Zweet van me armen 😐
[quote]Zweet van me armen :|[/quote]
Ja ja:P Zegt wrijving jou iets? xD
wij wonen tijdelijk in een klein huisje omdat de nieuwe word gebouwd en het is hier net een broeikas
ik slaap op zolder en mijn ps3 maakt over toeren om zijn temperatuur op peil te houden..:S vind het egt irritant mijn kamer is de enigste plek waar ik rustig kan gamen.. anders is het altijd wanneer ben je klaar ik weil tv kijke.. of als je savinds nog ff wel ga je slapen want je meot morge narr school/ want het is al half 11..:OWTF..:S
En we krijgen strx in de winter zkr een poll dat het te koud is??
het is ook nooit goed, ben tevreden met dit weer!!
Het is veel te werm, heb morgen een tentamen die ik nu niet makkelijk kan leren, wat een belabberde …zooi.
Ga in de koelkast zitten?
Ik vind het best lekker zo,
alleen gaat het wel ten koste van het gamen 😛
[quote]Ik vind het best lekker zo,
alleen gaat het wel ten koste van het gamen :P[/quote]
bij mij niet hoor 😛
oh bij mij wel.
maar ik verveel me. Wie komt er buiten spelen? *smile*
Het wordt overigens deze zomer echt geen 35 a 40 graden, Vinnie heeft echt niet altijd gelijk…
Is te hopen dat ie geen gelijk krijgt :S Zo is het warm zat vindt ik!!!!!!!!! Dit gaat idd ten kosten van het gamen 🙁 Maar agh s’avonds kan je wel weer gamen xD
don’t believe the vinnie!
[quote]Het wordt overigens deze zomer echt geen 35 a 40 graden, Vinnie heeft echt niet altijd gelijk…[/quote]
We hebben een nieuwe Piet xD
Het is ook nooit goed eh…
Dán is et te warm, dán weer te koud, dán regent et weer te hard, en dán regent het weer te weinig. o.O
Make up ya mind. xD
Warm is geen probleem, maar het benauwde is kut
ik heb het nou wel een beetje gehad met die hitte inderdaad
laat het maar weer ff een dagje regenen en onweren!
Ik vind dit weer heerlijk, ik moet de hele dag buiten werken dus word lkkr bruin. :p
heb er geen moeite mee. ^^
moet 3 kwartier fietse om bij me vriendinnetje te komen:O ik ben het zat, kom ik daar aan met een bezweet lichaam terwijl ik daar hoor weg te gaan met een bezweet lichaam:P ik verheug me op de winter dan kan ik me leuke truien weer aan doen:D
liefs
Het is ook nooit goed he! Van mij mag dit weer er wel het hele jaar zijn!
[quote]moet 3 kwartier fietse om bij me vriendinnetje te komen:O ik ben het zat, kom ik daar aan met een bezweet lichaam terwijl ik daar hoor weg te gaan met een bezweet lichaam:P ik verheug me op de winter dan kan ik me leuke truien weer aan doen:D
liefs[/quote]
Whaha.. geen scooter/auto?:)
On: in het weekend gaat het regenen:D gameweer dusxD
De warmte zat?? zijn jullie gek ofzo kijk eens naar buiten hoe warmer het is hoe minder kleding de vrouwen aantrekken! laat het nog maar ffies o blijven dan hebben we ten minste wat om naar te kijken!!! (alleen s’nachts mag het wel wat meer afkoelen!)
[quote]Whaha.. geen scooter/auto?:)
On: in het weekend gaat het regenen:D gameweer dusxD[/quote]
Nee joh! Tyfus zooi! Zaterdag ben ik overdag heel de dag buiten!!!!:sorry:
Nu is het lekker weer (H)
Voordeel: Mooie schaars geklede dames…
Nadeel: Werken zonder airco, ik ga kapot…
Voor mij hoeft dit niet, zo warm…laat het maar weer ff regenen en vooral onweren, heerlijk!
[quote]Voordeel: Mooie schaars geklede dames…
Nadeel: Werken zonder airco, ik ga kapot…
Voor mij hoeft dit niet, zo warm…laat het maar weer ff regenen en vooral onweren, heerlijk![/quote]
Goed gezegd.
Volgende week koelt het weer wat af!:D
[quote]Volgende week koelt het weer wat af!:D[/quote]
hier in italie is het net zo warm maar niet zo benauwd als in nl en dan is het wel heel lekker :yahoo:
damn, eergister begon het ietwat te regenen, zet het niet door
daarnet 1 donderslag, ennnnnn thats it…
[quote]damn, eergister begon het ietwat te regenen, zet het niet door
daarnet 1 donderslag, ennnnnn thats it…[/quote]
Hier heb het nog helemaal niet geregent:P Van mij mag het wel zo blijven maar dan ietsjes kouder!!!!!!!!!!!!!!!!:yay:
Hier onweert het nu maar is het nog wel droog. 🙁
Mag in flevoland ook wel onweren:D.. lekker dakraampje beetje open en in koele lucht gamenxD
Edit: heb een ouwe ventilator uit de kast gehaald… heerlijk:D!
[quote]Mag in flevoland ook wel onweren:D.. lekker dakraampje beetje open en in koele lucht gamenxD
Edit: heb een ouwe ventilator uit de kast gehaald… heerlijk:D![/quote]
Had ik al gedaan voor de zomer begon xD Maar heb hem nu ook echt aanstaan:P Lekker joh!:yay:
[quote]Mag in flevoland ook wel onweren:D.. lekker dakraampje beetje open en in koele lucht gamenxD
Edit: heb een ouwe ventilator uit de kast gehaald… heerlijk:D![/quote]
Ventilator :rofl1: