Topic: Spelcomputer leest röntgenfoto’s

01 juli 2009om 12:18
[QUOTE]GRONINGEN – Het Universitair Medisch Centrum in Groningen (UMCG) doet onderzoek naar de mogelijkheden om de PlayStation 3 in te zetten voor het lezen en beoordelen van röntgenfoto’s.
afbeelding vergroten Playstation 3
Het onderzoek wordt uitgevoerd door twee studenten van de Hanzehogeschool, zo meldde het onderwijsinstituut woensdag.

Door de spelcomputer te gebruiken bij het uitlezen van de gegevens, moeten de wachttijden uiteindelijk aanzienlijk worden verkort. Het onderzoek wordt uitgevoerd op de afdeling radiologie.

Patiënten die hier röntgenfoto’s hebben laten maken, moeten nu vaak dagenlang op de uitslag wachten. [/quote]

zie: [url]http://www.ad.nl/multi-media/3332439/Spelcomputer_leest_rntgenfotorsquos.html[/url]

10 reacties

1. User  avatar
    863 XP

PS3 is awesome.

0
  2. User  avatar
    515 XP

Dat zou vet zijn..

Ben je in het ziekenhuis vragen ze of je wilt wacht op de foto of dat je hem thuisf ga verwerken en de gegevens even terug stuur….

0
  3. User  avatar
    2574 XP

[quote]Dat zou vet zijn..

[b]Ben je in het ziekenhuis vragen ze of je wilt wacht op de foto of dat je hem thuisf ga verwerken en de gegevens even terug stuur….[/b][/quote]

:rofl::rofl1:

zie je wel dat ps3 veel meer kan :yahoo:

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Jeeeeuh! ^^

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Lol wel geinig maar ik denk niet dat ze overal dure PS3’s gaan neerzetten xD

0
  6. User  avatar
    863 XP

Als het echt goed resultaat heeft word t betaald van belastinggeld.

0
  7. User  avatar
    515 XP

[quote]Lol wel geinig maar ik denk niet dat ze overal dure PS3’s gaan neerzetten xD[/quote]

DUUR, DUUR ????? € 3,00 voor een biertje dat is pas duur !!!

Ik denk dat de kosten van een PS3 in het niets vallen als je kijken naar de kosten van alle andere ziekhuis aparatuur

0
  8. User  avatar
    863 XP

Dat is een totaal feit

0
  9. User  avatar
    156 XP

idd , een ps3 is een laggertje kwa prijs vergeleken met egt ziekenhuisaparatuur 😉

0
  10. User  avatar
    531 XP

PS3 is toch zo een geweldig apparaat he xD:yahoo:
    [quote]Lol wel geinig maar ik denk niet dat ze overal dure PS3’s gaan neerzetten xD[/quote]

ik denk dat da nogal meevalt tegenover al die ziekenhuis apparaten die ze moeten kopen

0