Guttenabend sensers!
Ik had ff een vraagje:P Wat zal ik nemen? Een PSPGo! Of een Ipod touc? Ik zit echt hard te twijfelen! Wat zal ik doen? HELP!@!
Guttenabend sensers!
Ik had ff een vraagje:P Wat zal ik nemen? Een PSPGo! Of een Ipod touc? Ik zit echt hard te twijfelen! Wat zal ik doen? HELP!@!
Als je al PSP hebt moet je Ipod nemen 🙂
Heb je geen PSP moet je PSP 2000 nemen xD
En dan een Ipod xD
Er komen weer veel leuke spellen uit voor de PSP, daarom zou ik zelf op dit moment voor de psp gaan. Ik heb er één vanaf de release, ik heb hem een hele tijd niet meer gebruikt (alleen als een soort mp3 speler), maar gebruik hem nu wel weer.
Ipod touch heb ik nog nooit een spel opgedaan, dus daar over kan ik je niks vertellen…
je moet gewoon even uitleggen waarvoor je hemt wil gebruiken. Muziek, op vakantie, internetten, Iphone applicaties, films etc etc. Kun je dat even uitleggen? +je budget en of je graag psp games wilt spelen/ al een oudere psp hebt.
Ik heb zelf een phat PSP die ik niet zo veel meer gebruik:P Ik wil de volgende PSP voornamelijk op vakantie voor games, muziek en films gaan gebruiken:P En ik wil echt een PSP Go! of een Ipod touc en geld speelt geen rol xD Het wordt de 8GB Ipod touch of de PSPGo! Maar ik zit nogsteeds te twijfelen want PSP is wel vertrouwd enzo en ziet er mooi uit en der komen leuke gams voor! Maar Ipod touch ziet er ook stoer uit (A) IK speel op de PSP voornamelijk games als poker:P
Als je al een ouwe psp heb waarom wil je dan een nieuwe? Het design is alleen anders maar de games komen op beiden. Ik zou dan voor ipod gaan 😉
[quote]Als je al een ouwe psp heb waarom wil je dan een nieuwe? Het design is alleen anders maar de games komen op beiden. Ik zou dan voor ipod gaan ;)[/quote]
Het feit is dat mijn PSP verourderd is en ik al zat te denken om een PSP 200 te halen omdat hij beter kwalitieit scherm had:P Toen zag ik de PSPGo! En toen besloot ik die dan maar te nemen als hij uit was, maar nu hoor ik iedereen over Ipod touch en weet ik niet meer wat ik moet kiezen :wacko2::dizzy: Ik zit er ook al over te denken om me PSP-1000 nieuwe behuizing te geven zodat hij er weer fris uitziet en dan een Ipod nemen:P En evt me PSP phat ruilen voor een slim en lite
[quote]Het feit is dat mijn PSP verourderd is en ik al zat te denken om een PSP 200 te halen omdat hij beter kwalitieit scherm had:P Toen zag ik de PSPGo! En toen besloot ik die dan maar te nemen als hij uit was, maar nu hoor ik iedereen over Ipod touch en weet ik niet meer wat ik moet kiezen :wacko2::dizzy: Ik zit er ook al over te denken om me PSP-1000 nieuwe behuizing te geven zodat hij er weer fris uitziet en dan een Ipod nemen:P En evt me PSP phat ruilen voor een slim en lite[/quote]
Je moet gewoon een Ipod nemen. Want psp heb je al en wie ruilt er nou een phat psp voor een slim psp zullen er niet veel zijn:)
[quote]Je moet gewoon een Ipod nemen. Want psp heb je al en wie ruilt er nou een phat psp voor een slim psp zullen er niet veel zijn:)[/quote]
Zijn der genoeg hoor:P Want de Phat heeft een IR poort waar je bijv een toetsenbord mee kan verbinden (wel speciale:P) Ik kan hem ook verkopen en van de opbrengst een 2e hands slim kopen ^^
Als ik jou was zou ik een ipod classic halen. handig, veel ruimte en niet heel erg duur. Nieuwe psp is dan een beetje nutteloos
bardtfield, ben je ook een poker addict ? :p
Ik had de PSP gekozen.
Wat wil je doen? Game en af en toe multimedia of puur multimedia en wat app’s (die ook PSP heeft bij ombouw). Als je het 1ste wilt een PSP en bij het 2e een iPod.
En je kan beter de PSP en jaar na release kopen xD Veel goedkoper xD
maar dan kan je een jaar niet spelen.
[quote]bardtfield, ben je ook een poker addict ? :p[/quote]
Nee vindt het soms wel grappig:P maar ik denk dat ik voor de Ipod ga:P IK heb idd al een PSP^^ Dus dan doe ik het daar wel mee:yay: