Topic: File converter?

02 juli 2009om 18:07

Helleu…

Ik vond pas geleden een programmatje waarmee ik filmpjes van youtube kon donwloaden en kon opslaan op mijn computer.

Een ”Youtube video downloader” zoals het heet. xD

Ik dacht dat dat wel handig zou zijn, zodat ik dan nummers op youtube opzoek, download en op mn telefoon zet! 😀

Maar helaas. -.-

Ik heb ze gedownload, en ook op mijn telefoon gezet, maar mijn telefoon ondersteund de resolutie niet. :sorry:

Is er een programmatje waarmee ik het geluid van een filmpje kan opnemen, en die dan kan opslaan als een MP3 bestandje zodat ik die dan wél op mijn phone kan afspelen?

Zoja welk?

Of is er mischien een andere manier om dit op te lossen? :O

Alvast bedankt voor de hulp. 🙂

17 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

[url=http://www.youtubemusicdownloader.com/]Dit[/url] mssn?

10t

0
  2. User  avatar
    863 XP

[url]www.zamzar.com[/url]

kan je omzetten 🙂

0
  3. User  avatar
    3343 XP

Zoek op :google: maar eens dit: Any Video Converter.

Je kan een youtube link plakken en dan een file kiezen (MP3, WAV, MP4 MPEG AVI).

Succes. 😉 Laat even weten of het gelukt is.

0
  4. User  avatar
    3650 XP

[url]http://youtubedownload.altervista.org/[/url]

Gebruik ik zelf 😛
    Kan je EN downloaden. En dan in: PSP, Mobiel, Ipod en al die phormaten zetten 😛

0
  5. User  avatar
    511 XP

[quote][url]www.zamzar.com[/url]

kan je omzetten :)[/quote]

Deze gebruik ik ook altijd, kan ook gewoon een filmpje omzetten in mp3.
    Gewoon de URL invoeren en downloaden

0
  6. User  avatar
    187 XP

ff googlen op dvdvideosoft!:D

0
  7. User  avatar
    3343 XP

[quote]Deze gebruik ik ook altijd, kan ook gewoon een filmpje omzetten in mp3.
    Gewoon de URL invoeren en downloaden[/quote]

Ja, maar je moet wel op je mailtje wachten wat ze je toesturen, in de programma’s begint het meteen.

0
  8. User  avatar
    863 XP

das feit !

0
  9. User  avatar
    511 XP

[quote]Ja, maar je moet wel op je mailtje wachten wat ze je toesturen, in de programma’s begint het meteen.[/quote]

Tja dat klopt dan wel weer, maar ik heb er (nog) nooit problemen mee gehad.
    Soms is je bestand binnen een uur klaar, soms heb je em volgende dag. Maarja moet je beetje aan aanpassen :P.

0
  10. User  avatar
    234 XP

heb t wel eens gedaan, google even op youtube to mp3 en je vindt er zo een:)

0
  11. User  avatar
    653 XP

Ik heb het ook en heet youtube downloader. En er is er ook 1 die de hele video clip download

0
  12. User  avatar
    1810 XP

[quote][url=http://www.youtubemusicdownloader.com/]Dit[/url] mssn?

10t[/quote]

Eey thanx man! Dat was dus Precies wat ik zocht! 😀

Werkt perfect. 🙂 dankjewel.

0
  13. User  avatar
    3388 XP

ik doe dat ook NL Error en ik gebruik total video converter! Echt super handig progamma alles is lekker duidelijk! Die moet je zeker hebben!

0
  14. User  avatar
    1810 XP

Totdat ik erachter kwam dat de nietbetaalde versie nummers maar voor 50% download. >.< Ik krijg pas de volledige nummers als ik 25 euro betaal voor dah programma.. Niet dus. Ik gebruik zolang wel een andere youtube downloader, hier kan ik de nummers ook naar mp3 converten, werkt mischien niet zo makkelijk als die ander, maar het werkt lol. Alleen kan ik er dan geen filmpjes bijzetten, is het alleen maar geluid.

0
  15. User  avatar
    3388 XP

:O Ik heb de hele versie volgens mij:P Maar ik weet niet hoe ik daar aankom xD Zal me pa wel weer achter zitten^^ Ik zal eens aan hem vragen hoe hij der aankomt

0
  16. User  avatar
    3343 XP

[quote]Totdat ik erachter kwam dat de nietbetaalde versie nummers maar voor 50% download. >.< Ik krijg pas de volledige nummers als ik 25 euro betaal voor dah programma.. Niet dus. Ik gebruik zolang wel een andere youtube downloader, hier kan ik de nummers ook naar mp3 converten, werkt mischien niet zo makkelijk als die ander, maar het werkt lol. Alleen kan ik er dan geen filmpjes bijzetten, is het alleen maar geluid.[/quote] Gewoon Any Video Converter 😉

0
  17. User  avatar
    9970 XP

youplayer voor firefox, geintegreerd en al

0