Ik ga binnenkort naar Oostenrijk en Zwitserland en ik ga met de auto daarheen dat is natuurlijk heeeeeeel lang rijden. Nu heb ik laatst ook een laptop gekregen en had ik een autolader gevonden voor me laptop:P Bij de dixons was hij 50 euro:dizzy: Dat was een beetje duur voor mij, Nu had ik gezocht op internet en kwam ik dit tegen: [url]http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3438[/url] en nu vroeg ik me af………. Werkt dit echt voor alle laptops? Want ik wil dat wel zeker weten:P Niet dat ik hem koop en hij blijkt niet te werken:wacko2: Dus werkt dit voor alle laptops?
Topic: Kort vraagje,
03 juli 2009om 16:32

Waarschijnlijk wel ja.
Ja maar ik moet het dus zeker weten^^
Ik weet zeker van wel :p.
dan moet je even navragen?
meestal zit er altijd wel zo een stekkertje bij die past in je laptop, bij die universele dingen
er zitten heel veel stekkertjes bij dus de kans is best wel groot dat jouwe het ook kan.. welke laptop heb je?
Ik heb een samsung R510
Thnx voor de reaties trouwens:P
En wanneer ga je op vakantie? Dealextreme is een topsite, alleen de laatste tijd leveren ze nou niet bepaald snel. K’had laatst weer wat bestelt bij DX en voordat ik het binnenkreeg duurde het 2 weken en 1 dag…
Het moet namelijk helemaal uit Hongkong komen via Airmail 🙂
Meestal zijn de spullen op Dealextreme niet van een bijzonder hoge kwaliteit. Het kan dus zijn dat je je accu hiermee kapot maakt. Wees dus beetje voorzichtig.
[quote]Meestal zijn de spullen op Dealextreme niet van een bijzonder hoge kwaliteit. Het kan dus zijn dat je je accu hiermee kapot maakt. Wees dus beetje voorzichtig.[/quote]
Echt? :O OMG! Moet ik ff goed voor kyke!
Lijkt me heel sterk dat je accu door een oplader kapot gaat. En of je nou bij DE haalt, of hetzelfde bij Amazone.
Bij DealExtreme is inderdaad niet alles van hoge kwaliteit. Maar meestal werkt het wel waarvoor het bedoeld is, en wat kan je verwachten voor de prijs die zij ervoor vragen? Ze zijn namelijk wel schandalig goedkoop. Dus dan moet je een afweging maken, hogere prijs is natuurlijk meestal betere kwaliteit.
Ik had er bijvoorbeeld een Pro duo memorystick gekocht voor de psp, Het was 8gb en het kostte me maar 15 euro, terwijl ik er hier wel 40 euro ofzo voor betaal.
je moet goed kijken of je de voltage juist kan instellen!
[quote]Lijkt me heel sterk dat je accu door een oplader kapot gaat. En of je nou bij DE haalt, of hetzelfde bij Amazone.[/quote]
Op dat goedkopere spul zitten meestal minder beveiliging. Waardoor dingen als overladen van je accu sneller kunnen gebeuren.
[quote]Bij DealExtreme is inderdaad niet alles van hoge kwaliteit. Maar meestal werkt het wel waarvoor het bedoeld is, en wat kan je verwachten voor de prijs die zij ervoor vragen? Ze zijn namelijk wel schandalig goedkoop. Dus dan moet je een afweging maken, hogere prijs is natuurlijk meestal betere kwaliteit.
Ik had er bijvoorbeeld een Pro duo memorystick gekocht voor de psp, Het was 8gb en het kostte me maar 15 euro, terwijl ik er hier wel 40 euro ofzo voor betaal.[/quote]
Het is inderdaad spot goedkoop maar het memorystick is waarschijnlijk een fake waardoor hij trage schrijf/lees snelheden heeft en eerder fysiek kapot gaat.
Niet om Dealextreme helemaal af te kraken. Ik wijs je alleen op de negatieve punten. Ik zelf heb ook meerdere dingen bij Dealextreme gekocht en dit zijn gewoon beetje mijn ervaringen. Mijn (fake) memorystick is fysiek aan het kapot gaan maar hij werkt nog wel…
Dus alles is opzich wel goed maar gaat snel kapot? :O Maar volgens mij is dit dezelfde die ik bij de dixons had gezien :O