Hey Sensers,
Ik weet het, er is hier al een topic over maar ik zit nog even met het probleem. Moet ik inFamous of Prototype halen. Het geld maakt me niet uit, stem ook nog even in de poll en beargumenteer je reden goed. Ik hou van een goed verhaal met mooie graphics.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Sjoerd

als de poll er is stem ik ook wel
ik zou voor infamous gaan vanwege dat ik slechtere dingen over prototype heb gehoord en dat ik zelf infamous heb en het wel een toffe game vind (beargumentatie kan ik niet geven maar dit is wat ik gehoord heb zeg maar :$)
–edit–
gestemd
–edit2–
nou kan ik dus ook heel flauw doen en zeggen als het geld niet uitmaakt koop dan alle 2 xD 😛
[quote]als de poll er is stem ik ook wel
ik zou voor infamous gaan vanwege dat ik slechtere dingen over prototype heb gehoord en dat ik zelf infamous heb en het wel een toffe game vind[/quote]
Ok, de poll is er. 😉
[quote]Ok, de poll is er. ;)[/quote]
zoals je in bovenstaand bericht kan zien gestemd 🙂
[quote]zoals je in bovenstaand bericht kan zien gestemd :)[/quote]
zinloos, maar ach
Ik zou voor Prototype gaan, de controls zijn lekker makkelijk en je kan afwisselen met wapens bij Infamous is het alleen elektriciteit
Prototype,
Vetter, gruwelijker, sneller, leuker, beter.
inFamous.
Vandaag ook gekocht. En gruwelijk.
Plus krijst betere cijvers !
InFamous heb ik gestemd.
inFamous heb een 8.8 en prototype 8 maar zelf vind ik Prototype vette
Geld maakt niet uit? Allebei dan gewoon!
Ik zou voor infamous gaan… aangezien jij een trophyhunter bent…. de trophies van infamous zijn namelijk allemaal haalbaar/te doen, alleen kost het veel tijd.
Prototype moet ik nog steeds spelen….. infamous heb ik gekocht toen die uit kwam…. tof spel en dat sommige mensen zeggen ‘alleen elektriciteit’ dat heeft juist een voordeel. Want met die elektriciteit heb je veel verschillende soorten krachten en met het bundelen van die krachten kom je al heel wat tot iets spectactulairs.
Ik beslis binnenkort. ^^ Wel bedankt voor jullie reacties alvast. 😉
InFamous! Die ziet er veel vetter uit en is teminste niet alleen maar rammen, maar je moet meer tacttisch zijn en je krachten goed gebruiken:p + De Karma is heel leuk! Iedere keer die keuzes! Echt super!!!!!!!
[quote]zoals je in bovenstaand bericht kan zien gestemd :)[/quote]
Even offtopic, WAAROM HARRY POTTER IN GODSNAAM:mellow:
Maar nu ff ter zake. Hangt af waarvan je houdt puur gameplay of vind je de verhaal, mogelijkheden etc belangrijker.
Prototype heeft meer te bieden, betere gameplay, betere plot, maar heeft kut grahics.
InFamous, is niet zo uitgebreid, heeft geen echte cutscenes (voor zover ik weet), maar heeft geweldige graphics, de gameplay is wat minder. Nog steeds is het erg goede gameplay.
Conclusie: InFamous, omdat ik fan ben van stripboekcutscenes en elektriciteit:D
ik vind inFAMOUS gewoon wreed met dat stroom en hele makkelijke besturing en gewoon goeie graphix
Cijfers zeggen niks……………….
Prototype is gewoon echt veel beter! Ziet er goed uit en daar bij kan je nog buiten de missies om zat doen. En daar heb je veel meer “wapens” dan alleen maar stroom.
[quote]Cijfers zeggen niks……………….
[/quote]
Cijfers zeggen weldegelijk wat. Misschien komen de cijfers niet overeen met jouw mening, maar zo heeft iedereen zijn eigen mening, zijn eigen dingen die hij tof vind aan een spel.
Het is gewoon een feit dat de cijfers van InFamous beter zijn dan die van Prototype en je mag er vanuit gaan dat ze die cijfers om goede redenen hebben gegeven en er goed over hebben nagedacht. Het is tenslotte hun werk. Je moet natuurlijk niet standaard van de reviews uitgaan, maar het geeft wel degelijk een indicatie.
Prototype is veel leuker, en ik heb ze allebei..
[quote]Cijfers zeggen weldegelijk wat. Misschien komen de cijfers niet overeen met jouw mening, maar zo heeft iedereen zijn eigen mening, zijn eigen dingen die hij tof vind aan een spel.
Het is gewoon een feit dat de cijfers van InFamous beter zijn dan die van Prototype en je mag er vanuit gaan dat ze die cijfers om goede redenen hebben gegeven en er goed over hebben nagedacht. Het is tenslotte hun werk. Je moet natuurlijk niet standaard van de reviews uitgaan, maar het geeft wel degelijk een indicatie.[/quote]
Je zegt zelf al dat iedereen een eigen mening heeft, daarom zegt een cijfer niks. Daarom heb je het hele verhaal nodig waarom iemand dat vind. En dan hoef je het er nog niet mee eens te zijn.
Ik dacht eerst InFamous, toen ik beide had gespeeld Prototype, en nu denk ik weer InFamous, op lange duur heb je er meer aan.
Hoe bedoel je?
Ik denk dat ik al weet hoe ik het aanpak. Ik koop inFamous, als uitgespeeld en op uitgekeken ben, ruil ik inFamous voor Prototype. ^^
[quote]Ik denk dat ik al weet hoe ik het aanpak. Ik koop inFamous, als uitgespeeld en op uitgekeken ben, ruil ik inFamous voor Prototype. ^^[/quote]
Ben ik ook mee bezig ^^…. ik wil eerst alle trophies ff halen en dan ruil ik hem.
Ik heb Infamous ook, helemaal super spel:D
Ik heb ‘m ook!
Oh shit, dat is een demo.
[quote]Even offtopic, WAAROM HARRY POTTER IN GODSNAAM:mellow:
[/quote]
omdat harry potter vet tof en leuk is en aangezien de 6de game net uit is dus reden voor een feestje :yay:
Jongens, ik heb besloten. Ik neem inFamous die ik morgen binnen krijg en waarschijnlijk als ik de platinum heb, ruil ik hem voor Prototype. ^^ Hartstikke bedankt voor de reacties, het heeft me helpen besluiten. 😉
[quote]Jongens, ik heb besloten. Ik neem inFamous die ik morgen binnen krijg en waarschijnlijk als ik de platinum heb, ruil ik hem voor Prototype. ^^ Hartstikke bedankt voor de reacties, het heeft me helpen besluiten. ;)[/quote]
Tis mooier ze beide in de collectie te hebben :yay:
mwoa, ik heb ook infamous gekocht en platinum gehaald, heb nu iemand gevonden die hem wilde ruilen tegen zijn prototype.
infamous is wel tof maar duurt heel kort en is zelfs op het moeilijkste niveau niet zo donders moeilijk. alleen electriciteit inderdaad maar wel leuk gevarieerd toch.
over prototype kan ik verder niks zeggen, maar zelf had ik afgezien van de makkelijk te halen platinum denk ik toch liever prototype gekocht.
en om ze beide in mn collectie te hebben interesseerd me weinig:P
liever zo veel mogelijk games voor zo weinig mogelijk geld gespeeld(en platinum gehaald(A)
[quote]Ik zou voor infamous gaan… aangezien jij een trophyhunter bent…. de trophies van infamous zijn namelijk allemaal haalbaar/te doen, alleen kost het veel tijd.
Prototype moet ik nog steeds spelen….. infamous heb ik gekocht toen die uit kwam…. tof spel en dat sommige mensen zeggen ‘alleen elektriciteit’ dat heeft juist een voordeel. Want met die elektriciteit heb je veel verschillende soorten krachten en met het bundelen van die krachten kom je al heel wat tot iets spectactulairs.[/quote]
dan is het wel een uitdaging:yeahright:?
Infamous is op zich wel een uitdaging… ja…. ja oke het is soms wel erg makkelijk, maarja die trophies niet echt…. want de meeste van die trophies duren erg lang. Zo moet je 2x het spel zoiezo uitspelen en 350 dingen verzamelen. Wat ook aardig wat tijd kost…. verder moet je nog een kut stunt lijst behalen.
[quote]dan is het wel een uitdaging:yeahright:?[/quote]
Ze blijven nog best wel moeilijk maar nu is het te doen voor de normale core gamer ^^
sommige dingen bij infamous kosten wel wat tijd en alleen de stuntlijst is moeilijk laten we eerlijk wezen.
en ondanks het feit dat je hem 2x uit moet spelen, het spel duurt niet heel lang en zelfs op moeilijk is het nog best wel makkelijk
[quote]sommige dingen bij infamous kosten wel wat tijd en alleen de stuntlijst is moeilijk laten we eerlijk wezen.
en ondanks het feit dat je hem 2x uit moet spelen, het spel duurt niet heel lang en zelfs op moeilijk is het nog best wel makkelijk[/quote]
Ik heb hem morgen rond 10:30. ^^
[quote]Ik heb hem morgen rond 10:30. ^^[/quote]
Veel plezier er alvast mee :rofl:
[quote]Veel plezier er alvast mee :rofl:[/quote]
Dankje, hier kan tevens een :lock: op. 😉 Hartstikke bedankt voor alle reacties. 😉
Ik heb hem zojuist binnen gekregen en wat een übervet spel! ^^ inFamous is vet.
[quote]Ik heb hem zojuist binnen gekregen en wat een übervet spel! ^^ inFamous is vet.[/quote]
Wij zeiden tog dat die beter was :rofl:
Veel plezier er mee 🙂
Al had je beter voor Prototype kunnen gaan :$
Daar zijn de trophies moeilijker xD Dus dan loop je niet zo hard weer uit :rofl1:
Nogmaals veel plezier 😉