Op een van de danspodia, niet het dj-podium, verzamelden zich meerdere in het wit geklede jongens en meisjes. Op de beelden is te zien hoe ze vanuit de zaal op het kleine podiumpje proberen te komen. Even later is echter te zien hoe ze door securitymedewerkers hardhandig eraf worden geduwd.
Let vooral op de beelden vanaf 0.58 minuut:
[url=”http://www.dag.nl/binnenland/sensation-ganger-valt-meter-duw-security-285027″]LINK[/url]bron: dag.nl

Ziek. godverdomme.
Auw, die man/vrouw heeft nu pijn :O
Ik haat security!!
[quote]Auw, die man/vrouw heeft nu pijn :O
Ik haat security!![/quote]
Jij ook al? 😛
Die gast vliegt aardig idd..
Maar wel een wijs besluit van de security, zie je niet hoe snel en massaal dat podium beklommen werd?
Beetje dom natuurlijk, iedereen met een beetje verstand ziet dat dit anders af had kunnen lopen.
Wegwezen van dat podium en als je moeilijk gaat doen, tja dan krijg je dit soort acties.
[quote]Auw, die man/vrouw heeft nu pijn :O
Ik haat security!![/quote]
Ik niet,
Wij hebben dit jaar voor de 2x keer een muziekfestival georganiseerd (vrijdag’s een hollandse avond en zaterdag’s een dancefastival met 3 podia’s), en daar is ook beveiliging bij. Maar ik ben erg blij met hun hoor…
Zeker voor de zaterdag als alle dancegasten komen, dan is een sterke hand wel erg fijn om in de buurt te hebben…
[quote]Ik niet,
Wij hebben dit jaar voor de 2x keer een muziekfestival georganiseerd (vrijdag’s een hollandse avond en zaterdag’s een dancefastival met 3 podia’s), en daar is ook beveiliging bij. Maar ik ben erg blij met hun hoor…
Zeker voor de zaterdag als alle dancegasten komen, dan is een sterke hand wel erg fijn om in de buurt te hebben…[/quote]
Ja, daar geef ik je ook weer gelijk in. 😉
Ja in dat geval wel ja:P Maar security suckt hard! Ook in de supermarkt! Je wordt overal op aangesproken terwijl je niks doet :l
Nooit last van hoor.
[quote]Ja in dat geval wel ja:P Maar security suckt hard! Ook in de supermarkt! Je wordt overal op aangesproken terwijl je niks doet :l[/quote]
Heb ik ook nog nooit gehad, dan zal het wel aan jou liggen :rofl1:
[quote]Heb ik ook nog nooit gehad, dan zal het wel aan jou liggen :rofl1:[/quote]
Gaan ze zeiken dat ik een mandje mot meenemen………….. doen ze altijd en ik zeg altijd doe ik volgende keer wel xD En als we met een paar gasten door de winkel lopen steken de ogen gewoon in je rug…….. krijg je weer gezeik mogen er maar 2 naar binnen:disgust1:
[quote]Gaan ze zeiken dat ik een mandje mot meenemen………….. doen ze altijd en ik zeg altijd doe ik volgende keer wel xD En als we met een paar gasten door de winkel lopen steken de ogen gewoon in je rug…….. krijg je weer gezeik mogen er maar 2 naar binnen:disgust1:[/quote]
Bij welke winkel en waar is dat dan?
Ik heb nog nooit security gezien in een winkel bij mij in de buurt
PS: ik was bij Sensation White, maar ik was net weggegaan voordat dit gebeurde. Ik hoorde het wel op de radio dat de organisator (ofzo) zei: ‘Ik wil 50 mannen en 50 vrouwen op het podium!’ Speciaal omdat het het 10e jaar van Sensation was. Maar mensen gingen op het podium terwijl ze niet mochten, waarschijnlijk al te veel mensen erop…
[quote]Ja in dat geval wel ja:P Maar security suckt hard! Ook in de supermarkt! Je wordt overal op aangesproken terwijl je niks doet :l[/quote]
We hebben ze niet bij de wsupermarkt LOLxD (oke dorp van 5000 inwonders:P)
Ik had ruzie met ze toen ik Gerrard Jowling handtekening vroeg :$
[quote]We hebben ze niet bij de wsupermarkt LOLxD (oke dorp van 5000 inwonders:P)
Ik had ruzie met ze toen ik Gerrard Jowling handtekening vroeg :$[/quote]
Security mot echt doodvallen:P We stonden laatst bij de MCD in rij! Staat die beveiliger half in de rij, Ik zeg zo hardop die beveiliger is een fop klant gaat hij half in de rij staan zodat de rij voller lijkt xD Hij werdt kk gek! Op een gegeven moment zegt me vriend wat een aap is het eigenlijk in z’n pakkie! Komt ie naar ons toe zegt ie ik vindt dat jullie wel normaal moeten doen:p En mijn vriend zegt zo en ik vind dat alle buitenlanders moeten optuften maar dat gebeurt ook niet want je staat er nogsteeds xD Toen was hij egt boos:P Wij snel doorlopen:yahoo:
[quote]Security mot echt doodvallen:P We stonden laatst bij de MCD in rij! Staat die beveiliger half in de rij, Ik zeg zo hardop die beveiliger is een fop klant gaat hij half in de rij staan zodat de rij voller lijkt xD Hij werdt kk gek! Op een gegeven moment zegt me vriend wat een aap is het eigenlijk in z’n pakkie! Komt ie naar ons toe zegt ie ik vindt dat jullie wel normaal moeten doen:p En mijn vriend zegt zo en ik vind dat alle buitenlanders moeten optuften maar dat gebeurt ook niet want je staat er nogsteeds xD Toen was hij egt boos:P Wij snel doorlopen:yahoo:[/quote]
Begrijp er niks van maar goed xD. Maar bij ons bij de AH in een wijkcentrum loopt ook (bijna) altijd beveiliging :(. De hele tijd naar je lopen te kijken :wacko:. Ik ga daar altijd met vrienden iets tussendoor halen als er een uur uitvalt :). En dan moeten we een mandje pakken en zo xD. Vindt ze best wel grappig. Een keer had ik ook een blikje gekocht en haad ik bij de kassa in mij jas gestopt. Ga ik naar buiten pak het blikje uit men jas, komt gelijk die gast achter me aan xD. Moest ik men bonnetje laten zien xD. En toen zei hij: Ok, ok, dan is het goed ga maar weer verder xD.
Whahaahaaaa! Geweldig:P Gewoon een beetje fokken met die beveiliging xD
ik klus in de weekends bij, als security…
ik vind niet luisteren, gewoon poffen die hap….
klapje hier, schopje daar… and tha security gets all the girls…LoL….
Peace…..
[quote]ik klus in de weekends bij, als security…
Peace…..[/quote]
OMG jij :O
En wat heb jij met Peace :mellow:
[quote]OMG jij :O
En wat heb jij met Peace :mellow:[/quote]
Ja, het staat bij elk bericht erachter. 😛
ik was ook bij Sensation White, ik heb het tafareel vanaf de andere kant gezien. En daar zag het er juist wel erg vet uit, al die mensen erop. Tot de beveiliging kwam, maar ik snap niet waarom die presentator riep dat 50 man / vrouw erop moest?…
Later zag ik het filmpje dat die jongen eraf donderde en op het filmpje leek het ook een hele andere sfeer te hebben. Ik heb er verder niks van gemerkt en heb een topavond gehad!
Volgend jaar weer~!
// Dawes
[quote]ik klus in de weekends bij, als security…
Peace…..[/quote]
ja dat komt geloofwaardig over zeg
aggresief doen en naderhand peace zeggen, haha
[quote]ja dat komt geloofwaardig over zeg
aggresief doen en naderhand peace zeggen, haha[/quote]
WHAHAHAHAHAHAHHA xD Ik ga helemaal stuk :rofl: