Forum

Topic: Beste Online Game/Meest Gespeeld

Anoniem's avatar

Hey,
Ik ben een beetje klaar met COD 4 en Killzone 2 heb ik weer verkocht. Dus wat is jullie meest online gespeelde game? En zit er in Socom een soort perk en level systeem of niet? Wat zijn nog meer online multiplayer top games? Iemand een mening over Socom? En wat is jou meest gespeelde of de beste volgens jou?

Bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Hm… Ik hoor veel slechte verhalen over Socom. Veel bugs, playstation 2 graphics, Mja. You can give it a try…

    Als je genoeg hebt van CoD en Killzone ook al hebt gespeeld blijft er verder weinig over. Een erg leuke online shooter vind ik Battlefield Bad Company. Innovatieve gameplay, omdat je ook gaten in huisjes kan schieten. Kijk maar eens wat filmpjes en zoek wat reviews op 😉
    Dan heb je verder nog Resistance 2. Goede game, maar uiteindelijk volgens veel mensen teleurstellend. Kan op veel punten deel 1 niet overtreffen. Hoor daar ook wisselende verhalen over.
    Dan heb je nog Warhawk. Word alweer een beetje oud, zou ik alleen doen als je van vliegen met vliegtuigjes houdt :p

    Rainbow Six Vegas 2. Goede shooter, het vervolg op veel geprezen deeltje 1. Je moet wel van het tactisch aspect houden. Je kan iig niet zoals bij CoD rambo spelen en overal doorheen rushen. Ik heb hem te ruil, dus als je em wilt proberen… 😉

    Klinkt beetje kort door de bocht, maar volgens mij is dit alles wat er qua shooters op de Ps3 te verkijgen is met een mooie online modus.

    Over paar maandjes komt dan nog Flashpoint: Dragon Rising uit, dat moet ook een goede, met de nadruk op realistische, shooter worden.

  2. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ik speel heel vaak COD5 online, omdat het heel erg verslavend is! XD
    En als we daar geen zin in hebben ga ik met wat mensen GTAIV Party Mode doen! 😛

    Als je iemand mee wil doen.. voeg me toe! 😀

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik speel heel vaak COD5 online, omdat het heel erg verslavend is! XD
    En als we daar geen zin in hebben ga ik met wat mensen GTAIV Party Mode doen! 😛

    Als je iemand mee wil doen.. voeg me toe! 😀

    GTA IV is geen FPS… En CoD4 heeft ie al kapot gespeeld, CoD5 is praktisch hetzelfde. Dat CoD5 verslavend is kan ik inderdaad niet ontkennen :$

  4. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Bad Company heb ik liggen, is inderdaad best leuk maar geen level systeem of iets dergelijks dus ik vind het zo doelloos. Vegas 2 heb ik gehad op Xbox , erg mee vermaakt, misschien dat dat wat is. Resistance styltje heb ik nog nooit tof gevonden.

    En het hoeven niet per se shooters te zijn hoor, als het maar tof is online. GTA IV is geweldig online.

    Bedankt voor jullie reacties!

  5. 871 XP
    -Sander's avatar

    Ik speelde gister hele dag Resistance 2!

    Terwijl ik eigenlijk online gamen haat.

  6. 268 XP
    pukkieman's avatar

    GRAW:2
    Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

    Zijn het zelfde maar GRAW is een afkorting
    Ik heb wel een review hij heeft een 9

    http://www.xboxonly.nl/reviews/1038/Ghost_Recon:_Advanced_Warfighter_2/

    Erg leuk ook de SP

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    bad company geen level systeem? hoe kom ik dan aan level 25?

  8. 871 XP
    -Sander's avatar

    1-0 stefan.

  9. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Ja en na de lvl 25 heb je toch ook skill lv?

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Call Of Duty 5 is zeker een aanrader! Verder kan ik je Resident Evil 5 aanraden dat is dan wel geen FPS maar wel zeer verslavend en leuk om te doen! Ik ben er alleen al wel op uitgekeken want na 5x uitspelen is het wel mooi geweest^^ Online modus is ook wel leuk om te doen! Verder zijn der niet echt veel shooters meer over…………. Je zal dan ff moeten wachten op MAG of COD MF2

  11. 871 XP
    -Sander's avatar

    Metal Gear Solid online?

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    SOCOM is wel leuk om af en toe te doen maar kvindt COD dan echt beter:p Maar je kan het proberen voor 30 euro

  13. 153 XP
    adhd1977's avatar

    Beste online game: PAIN….

    En jaahhh dit is geen FPS, maar een KPS (katapult person shooter)…..

    LOL…….

    Peace………..

  14. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Call of Duty: World at War!! super spel en super verslavend. Verder zijn er niet echt goede shooters.

  15. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Call of Duty: World at War!! super spel en super verslavend. Verder zijn er niet echt goede shooters.

    Behalve MAG

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    Behalve MAG

    Die is nog niet uit.

  17. 537 XP
    acardipane's avatar

    Laten ze BUZZ maar eens online gooien voor nederland !

  18. 818 XP
    Justinvd's avatar

    FIFA natuurlijk!
    Het was leuk, het is leuk en het blijft leuk.. 😀

  19. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Bedankt voor de reactie’s.

    Vandaag bezig geweest met Bad Company, was best leuk!
    Morgen met 45,- naar de Media Markt, denk dat ik dan sowieso even Socom haal!

  20. 73 XP
    Mr_Red's avatar

    Street fighter 4!

  21. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je kan ook Resistance 2 en Far Cry 2 proberen! Of Battlefield 1943

  22. 515 XP
    Dead-M's avatar

    FarCry2 zou ik in ieder geval niet proberen.. dat is echt heel slecht online..

  23. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb Socom en GT 5 gehaald… Socom is al een kwartiet aan het instaleren… altans hij staat op Bezig Met Installeren…. is dat normaal? Normaal duurt het niet zo lang…

  24. 790 XP
    Robbert's avatar

    Er zijn wel wat patches uitgekomen voor Socom. Dus als je nu Socom probeert op te starten, gaat hij gelijk die patches downloaden en installeren, dat kan dus wel even duren ja 🙂

  25. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb nu 3 uurtjes gespeeld, eerst is het neit leuk maar na ff doorzetten, en als je alles door hebt… Is het echt fucking dope. Echt verslavend, snelle gameplay, communiceren met andere gaat makelijk en tactisch is dat echt tof om te zeggen ‘Sniper on the bridge’ etc. Echt dope! Aanrader!! (Toch wel) Alleen moet je ff doorzetten!

  26. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ik heb nu 3 uurtjes gespeeld, eerst is het neit leuk maar na ff doorzetten, en als je alles door hebt… Is het echt fucking dope. Echt verslavend, snelle gameplay, communiceren met andere gaat makelijk en tactisch is dat echt tof om te zeggen ‘Sniper on the bridge’ etc. Echt dope! Aanrader!! (Toch wel) Alleen moet je ff doorzetten!

    Dit lijkt me juist gods mooi met MAG

    Ontopic: Speel nog steeds COD5, en GTAIV! xD

  27. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Farcry suckt idd online, Fifa en COD zijn de beste games online 😉 fifa is zooo verslavend

  28. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Als je een pc had…. zal ik je counter strike: source aanbevelen. XD wel verslavend die zombies afknallen met zombie mod

  29. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Hoe denk je dat ik posts maak op Sense. xD
    CS heb ik kapot gespeeld maar me videokaart was kapot gegaan en heb nu z’on oude erin dat ik zelfs 1.6 niet aankan. De rest is wel oke. Maar ik heb alle gameconsole’s dus zie geen reden om me pc te vernieuwen.

    Maar thanks voor je reactie he!

  30. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Hoe denk je dat ik posts maak op Sense. xD
    CS heb ik kapot gespeeld maar me videokaart was kapot gegaan en heb nu z’on oude erin dat ik zelfs 1.6 niet aankan. De rest is wel oke. Maar ik heb alle gameconsole’s dus zie geen reden om me pc te vernieuwen.

    Maar thanks voor je reactie he!

    Ik bedoelde….. niet een pc hebben, want iedereen heeft een pc 🙂 maar ik bedoel een goede game pc.:rofl: