Oke, dus mijn ps3 is net gecrashed. De chipset is los van het moederbord door oververhitting volgens de diverse forums. Ik kan hem naar Playstation opsturen en dan krijg ik een gereviseerde ps3 (60GB) terug…
Iemand anders dit probleem al gehad?
Raymond

vriend van mij heeft dit gehad. Hij krijgt een hele nieuwe terug. maar hij moest wel 2 maanden wachten maar kan max 3 maanden duren.
Als je nog garantie hebt gewoon opsturen. Heb je die niet meer dan kan je het proberen via deze [url=http://www.haxnetwork.net/showthread.php?t=9698]tutorial[/url] op te lossen.
Het schijnt dat Sony geeneens 60 GB meer terug kan sturen maar dan krijg je een 80 GB terug. Laatst ergens gelezen, ik weet alleen niet waar.
[quote]Het schijnt dat Sony geeneens 60 GB meer terug kan sturen maar dan krijg je een 80 GB terug. Laatst ergens gelezen, ik weet alleen niet waar.[/quote]
Dat klopt helemaal:P Maar je krijgt als het goed is gewoon een nieuwe want in nederland heb je zo’n wetgeving dat je 1 jaar garantie hebt en als hij daarna kapot gaat dat je dan nog is 2 jaar garantie hebt ofzoiets:P Want het product moet het goed blijven doen! Maar dit is wel kut voor je!!!!!!!!!!:dizzy:
dat was inderdaad op radar geloof ik
zolang je het aankoopbewijs heb kan dat
das wel beter
Jammer genoeg heb ik geen aankoopbewijs meer. Ik heb hem nu bijna drie jaar. Op internet heb ik ook gevonden dat Sony bijna 200 euro vraagt voor de onderdelen als ik geen aankoopbewijs heb. Wordt dus waarschijnlijk een nieuwe ps3 kopen. Heeft er iemand een idee hoe ik mijn PSN account kan wijzigen naar mijn nieuwe PS3 straks? Ik weet namelijk dat je je account op maximaal 5 ps3’s kan installeren. ZOu het wel rot vinden om alle trophies opnieuw te moeten halen.
Vrienden van me hebben mijn account er ook op staan omdat we samen content hebben gekocht op PSN. Kan ik door Playstation mijn account van mijn oude PS3 laten verwijderen als ik het serienummer doorgeef?
Raymond
[quote]Jammer genoeg heb ik geen aankoopbewijs meer. Ik heb hem nu bijna drie jaar. Op internet heb ik ook gevonden dat Sony bijna 200 euro vraagt voor de onderdelen als ik geen aankoopbewijs heb. Wordt dus waarschijnlijk een nieuwe ps3 kopen. Heeft er iemand een idee hoe ik mijn PSN account kan wijzigen naar mijn nieuwe PS3 straks? Ik weet namelijk dat je je account op maximaal 5 ps3’s kan installeren. ZOu het wel rot vinden om alle trophies opnieuw te moeten halen.
Vrienden van me hebben mijn account er ook op staan omdat we samen content hebben gekocht op PSN. Kan ik door Playstation mijn account van mijn oude PS3 laten verwijderen als ik het serienummer doorgeef?
Raymond[/quote]
Gewoon “Nieuwe Gebruiker” dan “Inschrijven voor PSN” en dan is het makkelijk, “Bestaand Account” daar vul je wachtwoord en e-mail in en klaar, al je content + trophies weer. 😉
[quote]Het schijnt dat Sony geeneens 60 GB meer terug kan sturen maar dan krijg je een 80 GB terug. Laatst ergens gelezen, ik weet alleen niet waar.[/quote]
vriend van mij krijgt een hele nieuwe gewoon van af het begin gemaakte ps3:P 60 gb
Dan is het nog wel de vraag of die echt nieuw is
Kwou net zeggen:P
@topic starter, Je kan wel je 5x registratie laten resetten door sony en dan kan je je PS3 weer 5x activeren, maar je moet hem dan wel weer opnieuw bij vrienden erin zetten anders zijn hun games en add-ons weg. Je kan niet de playstation laten deactiveren door sony. En als ik jou was als je een nieuwe gaat kopen had ik hem eerst geprobeerd zelf te maken via die ene link want nooit geschoten is altijd mis! en dat bespaart wat in de kosten als je het voor elkaar krijgt
Aaah kut, ik heb mijn ps3 60gb ook net opgestuurd naar Sony i.v.b YLOD.
Ik wil wel gewoon weer een 60gb terug, die is het beste van allemaal!
Krijg je dan echt een andere soort terug?
Dat ligt eraan of ze die nog maken
Ze zullen vast nog wel wat Ps3 60gb ligge 😀
Ik denk dat je een 80GB terug krijgt want ze willen de 60GB’s weg hebben 😉
wat kut voor je gelukkig werkt die van mij nog 😀
Ja ik heb dit ook gehad
zie hier [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/playstation-3-kapot-4970.html]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/playstation-3-kapot-4970.html[/url]
:boredom:
Ik heb hem gefixt!!!! Heb nu weer drie ps3’s… Een 60GB, een 80GB en een 320GBslim… Supervet. Hoop alleen dat mijn 60GB het lang blijft doen, want het blijft een zwakke plek na reparatie natuurlijk… Iemand een idee waar ik van die cool-pasta vandaan kan toveren om over mijn chipset heen te doen?
[quote] Iemand een idee waar ik van die cool-pasta vandaan kan toveren om over mijn chipset heen te doen?[/quote]
Ebay?
Gelukkig nooit dit probleem gehad 😉
[quote]Ik heb hem gefixt!!!! Heb nu weer drie ps3’s… Een 60GB, een 80GB en een 320GBslim… Supervet. Hoop alleen dat mijn 60GB het lang blijft doen, want het blijft een zwakke plek na reparatie natuurlijk… Iemand een idee waar ik van die cool-pasta vandaan kan toveren om over mijn chipset heen te doen?[/quote]
bij een zaakje waar ze pc’s repareren, die hebben het vast wel liggen
maatje van me 😉
Idd in een PC winkel. Ik heb gelukkig nog nooit wat met mijn PS3’s gehad.
@Milkyray wat moet je met 3 PS3’s?:P