Forum

Topic: Harddisk demontage

Anoniem's avatar

Nog een vraag… Ik heb dus eerder vanavond de YLOD (Yellow Light of Death) mogen anschouwen op mijn ps3. Nou is mijn vraag of ik, als k een nieuwe ps3 heb gekocht de oude harde schijf kan verwijderen uit het apparaat en op de een of andere manier kan zorgen dat mijn savegames overgezet kunnen worden?

Wel balen dat ik nu een model moet gaan kopen dat niet backwards compatible is… :S

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 871 XP
    -Sander's avatar

    Je moet je savedata backuppen op een externe schijf.

  2. 8867 XP
    7th-son's avatar

    je kun niet al je savedata backuppen
    alle game van capcom zien beschermt bijvoorbeeld…

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hij vraagt eigenlijk niet of hij kan backuppen maar hoe hij dat kan:P
    Das heel simpel oude HDD en je nieuwe PS3 en dan al je bestanden overzetten naar USBtje of ander opslag ding en dan weer je nieuwe HDD erin en de bestanden importeren. Je kan ook gewoon je oude schijf in je nieuwe playstation laten zitten, dat is mischien makkelijker! Ergens bij Tuturials staat hoe je je HDD moet vervangen^^

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    je kun niet al je savedata backuppen
    alle game van capcom zien beschermt bijvoorbeeld…

    Het is dacht ik aan je account verbonden, dus als jij je gewoon inlogt met dezelfde account waarmee je die save data een keer gemaakt hebt moet het lukken.

  5. 8867 XP
    7th-son's avatar

    nee, ik kan me RE5 en SF4 savegames kan ik niet backuppen op een ander media
    alleen kopieren dmv een backup maken van me komplete hardeschijf via het xmb menu

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    nee, ik kan me RE5 en SF4 savegames kan ik niet backuppen op een ander media
    alleen kopieren dmv een backup maken van me komplete hardeschijf via het xmb menu

    Das dan wel weer kloote! Maar die kan je toch wel gewoon gebruiken maar dan worden alleen je trofeen geblokeerd

  7. 8867 XP
    7th-son's avatar

    Ik kan ze gewoon gebruiken en alles hoor geen problemen met trophies
    maar eens in de maand maak ik een kopie van mijn savegames op een externe harde schijf, just in case

    maar dat is dus niet mogelijk met die games, en nog een aantal andere ook! (rockband, guitar hero, flower)