Topic: XMB Veranderen?

08 juli 2009om 09:44

Ik keek net op een andere nieuws site, daar bevestigde sony nogmaals dat ze in frimware 3.0 de xmb niet gaan veranderen omdat de mensen er tevreden mee zijn. Nou dacht ik bij me zelf dat het best mag veranderen, ik kijk al sins de psp uit is naar hetzelfde menu.

Dus dacht ik wat vinden jullie er nou van en mssn kunnen we een online petitie starten want eigenlijk vind ik wel dat ze het tenminste een beetje moeten veranderen.

22 reacties

1. User  avatar
    2449 XP

Ik vind het nu ook wel goed maar ik kijk wel stiekem uit naar veel vernieuwingen:)
    Maar het kan ook gewoon een leugen zijn van Sony dat ze het niet gaan veranderen…:P

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Waarom zouden ze het veranderen? Het werkt perfect nu.

0
  3. User  avatar
    6621 XP

[quote]Waarom zouden ze het veranderen? Het werkt perfect nu.[/quote]

Naja perfect. Blijft bij mij nog soms haken enzo. En ik vind dat ze wat verandering in moeten brengen. Mooiere stijl ofzo. Vind het zo droog en een beetje lelijk nu.

0
  4. User  avatar
    863 XP

Moet je ander thema nemen?

0
  5. User  avatar
    931 XP

[quote]Naja perfect. Blijft bij mij nog soms haken enzo. En ik vind dat ze wat verandering in moeten brengen. Mooiere stijl ofzo. Vind het zo droog en een beetje lelijk nu.[/quote]

Zkr mee eens!,, er heeft ook iemand een eigen XMB-geval gemaakt voor op z’n PS3 en echt veel beter en mooier dan de standaard nu
    Je moet er natuurlijk wel aan wennen 🙂

0
  6. User  avatar
    6621 XP

[quote]Moet je ander thema nemen?[/quote]

Dan veranderen de icoontjes mr blijft in principe toch hetzelfde.

0
  7. User  avatar
    234 XP

Wat vind je dan van het Xbox systeen? Wil je dan zoiets?

0
  8. User  avatar
    3388 XP

[quote]Naja perfect. Blijft bij mij nog soms haken enzo. En ik vind dat ze wat verandering in moeten brengen. Mooiere stijl ofzo. Vind het zo droog en een beetje lelijk nu.[/quote]

Ja vindt ik ook ze moeten net zoals bij de omgebouwde PSP’s CTF thema’s accepteren! Dat zijn echt mooie thema’s! Ik vindt dat ze dat moeten doen verder werkt het perfect zo

0
  9. User  avatar
    6621 XP

[quote]Wat vind je dan van het Xbox systeen? Wil je dan zoiets?[/quote]

Eigenlijk wel, me broertje heeft nu 2 dagen een xbox en ik vind het menu vele malen mooier. Alleen 2 nadelen:
    MII af treksel slaat nergens op
    Soms is het een beetje onoverzichtelijk

Verder vind ik het een mooie menu.

0
  10. User  avatar
    3388 XP

[quote]Eigenlijk wel, me broertje heeft nu 2 dagen een xbox en ik vind het menu vele malen mooier. Alleen 2 nadelen:
    MII af treksel slaat nergens op
    Soms is het een beetje onoverzichtelijk

Verder vind ik het een mooie menu.[/quote]

Kvindt het ook wel mooi:P Maar alles gaat na een tijdje vervelen dus dan is het tijd voor vernieuwing :l Ik kijk al 3 jaar tegen dat XMB menu aan :l Op me PSP gelukkig sinds paar dagen niet meer :yahoo:

0
  11. User  avatar
    6621 XP

Verkocht voor ipod 😛 ?
    Maar ik hoop wel dat ze iets veranderen, als is het maar iets kleins wa het wel mooier maakt.

0
  12. User  avatar
    3343 XP

[quote]Kvindt het ook wel mooi:P Maar alles gaat na een tijdje vervelen dus dan is het tijd voor vernieuwing :l Ik kijk al 3 jaar tegen dat XMB menu aan :l Op me PSP gelukkig sinds paar dagen niet meer :yahoo:[/quote]

Een leuk CTF thema?

0
  13. User  avatar
    3388 XP

[quote]Een leuk CTF thema?[/quote]

Ja:P Dat is het ^^

0
  14. User  avatar
    1755 XP

CTF themas rulen =D

Maar het gewone thema op de PS3 vet ik best wel mooi hoor, je kijkt er toch maar even naar en dan speel je een game of kijk je naar een film … van mij mag het zo blijven hoor.

0
  15. User  avatar
    3388 XP

[quote]CTF themas rulen =D

Maar het gewone thema op de PS3 vet ik best wel mooi hoor, je kijkt er toch maar even naar en dan speel je een game of kijk je naar een film … van mij mag het zo blijven hoor.[/quote]

Ik heb dan liever dat er CTF thema’s voor de PS3 door komen powered by sony! En CTF theme maker voor Ps3

0
  16. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik heb dan liever dat er CTF thema’s voor de PS3 door komen powered by sony! En CTF theme maker voor Ps3[/quote]

Naja dat ze tenminste wat leuks doen want ik zie veel potentie in de xmb, zoveel leuke dingen dat je ermee kan doen en dan blijven ze bij die saaie standaard geval

0
  17. User  avatar
    446 XP

ze kunnen wat mij betreft in ieder geval het teken van psn ook vrij geven zodat die ook verandert kan worden in costum thema’s. Verder zou het xmb misschien wel wat beter kunnen maar zou het dan wel graag als optie zien want ben helemaal niet ontevreden met dit menu. Super overzichtelijk en mooi met een goede achtergrond

0
  18. User  avatar
    531 XP

ctf thema zou wel vet zijn maar als je nu af en toe van thema en van achtergrond veranderd denk ik dat het al een heel wat fijner zou zijn

0
  19. User  avatar
    1512 XP

ik vind het xmb (op he batterij over de klok heen dingetje naa dan) goed zoals hij nu is 😀

0
  20. User  avatar
    863 XP

opzich is het ook niet heel erg, maar gewoon je eigen stijl en creativiteit is gewoon veel leuker/mooier.

0
  21. User  avatar
    533 XP

CTF thema’s zoals de homebrew makers het hebben gemaakt zie ik niet zo snel gebeuren (al hoop ik het wel) Ik denk dat de XMB geen aanpassingen nodig heeft het werkt al goed genoeg

0
  22. User  avatar
    9970 XP

alle xmb’s lijken natuurlijk op elkaar
    maar een ander thema (geluid icoontjes en achtergrond) geeft al een hele andere look
    die CTF theme’s van de PSP is eigenlijk geen XMB meer, omdat het anders werkt

0