De psp Go komt dit jaar uit maar één of ander Spaans bedrijf heeft alweer documenten met de specificaties van de psp2 die eind 2010 moet komen.
Deze psp heeft een GPU die vele malen beter is als die van de iPhone 3GS. Er kunnen meer dan 130 miljoen polygonen op het scherm worden getoond. Hierdoor zijn de graphics heel goed voor een handheld. Grafisch is de psp2 beter dan de xbox.
zal dit kunnen? info op tweakers.net

oooh zo te horen word het een monster (als dit echt waar is xD)
Eind 2010 duurt nog wel ff. Zeg half 2011. En wordt er X360 bedoelt of niet?
@ Roytjuh
ik vraag me ook af of ze een X360 bedoelen of ene XBOX… ik denk een XBOX…:P
goh, dit had ik al eergisteren gezegd
maar het is 1 groot gerucht natuurlijk
er is niks van zeker
artikel staat hier (wel in het spaans, maar die kun je wel vertalen):
[url]http://www.eurogamer.es/articles/caracteristicas-graficas-de-la-psp2[/url]
Ik denk dat het nog wel ff duurt maar dat hij der wel komt! En als hij de graphics van een xbox gaat hebben valt dat me zwaar tegen! Ik heb liever 360 kwaliteit!
[quote]oooh zo te horen word het een monster (als dit echt waar is xD)[/quote]
Lijkt me übervet! ^^
als jij de kwaliteiten van een xbox op zo een klein schermpje ziet dan lijkt het net de 360
de kwaliteit van een 360 zul jen iet krijgen op een portable, aangezien hd niet echt functioneel is in dat formaar
zon handheld zou wel super zijn
[quote]als jij de kwaliteiten van een xbox op zo een klein schermpje ziet dan lijkt het net de 360
de kwaliteit van een 360 zul jen iet krijgen op een portable, aangezien hd niet echt functioneel is in dat formaar[/quote]
Ooit GT voor de PSP gezien? Dat lijken echt wel 360 graphics! Dus daarom vindt ik dan normale xbox graphics tegenvallen:rofl1:
heb jij je beeld van de ps wel eens op een normale tv gezien?
moet je voor de grap eens doen
dan lijkt bij lange na niet eens op een PS2 game
[quote]heb jij je beeld van de ps wel eens op een normale tv gezien?
moet je voor de grap eens doen
dan lijkt bij lange na niet eens op een PS2 game[/quote]
Dat weet ik maar daarom het ook portable:P Is nie voor grote TV op klein scherm ziet het er mooi uit^^
Dan voelt de Xdoos zich zwaar geownd,, door een portable spelcomputer
Is de ouwe Xbox beter dan de PS2? Want toen de allereerste PSP uitkwam zei Sony dat die PSP PS2-kwaliteit kon leveren.
nou, ik heb langzamerhand toch wel gemerkt dat de psp geen ps2 kwaliteit kan leveren
al komt het er wel in de buurt, daar niet van
maar de xbox was toch echt beter dan de PS2 (op hardware gebied dan)
Van PS2 naar PS3 was in hardware echt een reuze hoge stap als je vergelijkt met van de Xbox naar X360
dat komt omdat de xbox beter was dan de ps2 en de 360 minder is dan de ps3
Je overtreft in ieder geval wel een Megadrive
Dan heb je 2 posts en 1 daarvan is een kutopmerking. Jippie. Nu blij?
Ontopic: Ik moet het allemaal nog zien
[quote]Lijkt me übervet! ^^[/quote]je hebt groot gelijk 😀
[quote]Dan heb je 2 posts en 1 daarvan is een kutopmerking. Jippie. Nu blij?[/quote]
Ik zal proberen al mijn posts meer op jouw koninklijk niveau te maken, mag ik nog even wachten met het verzinnen van geruchten?
ontopic:
Hoewel het natuurlijk heel tof is als een handheld menig consoles overtreft qua kracht vind ik gameplay belangrijker, het blijft immers een klein schermpje. Ik las dat ze met de PSPgo meer de richting op gaan van kleine games die je zo kan downloaden en dus ook door kleine, onafhankelijk ontwikkelaars kunnen worden uitgebracht zonder de monsterlijke productiekosten die deze industrie tegenwoordig kent. Denk dat een handheld zich daar ook beter op kan richten, qua graphics is het onzin te willen concurreren met consoles.
zo vrolijke reactie hierboven voor de nieuwkomertjes 😛
Die Sega Megadrive spelletjes hoop ik juist op de PSPgo te kunnen downloaden. Gaat niks boven een potje Streets of Rage, Golden Axe of Shinobi als je onderweg bent ergens naartoe 8)
mag dat wel?
Dit is trouwens geen pspgo topic, maar een psp2 topic.
Het is waarschijnlijk de xbox met dx10(Zodat hij heel makkelijk de graphics van de xbox 360 kan halen)
Maar ik denk dat hij eind volgend jaar uit komt!!!