Topic: Website beginnen

09 juli 2009om 21:01

Hallo allemaal,

ik wil binnenkort een website beginnen, de website gaat over mijn nieuwe bedrijf waar ik nu nog niet al te veel over kan zeggen maar het zal een interactieve site worden waarbij wij video’s uploaden en de gebruikers dat ook kunnnen doen.

kheb alleen 1 groooot probleem, ik weet niks van websites.

Nu heb ik een paar vragen:

1.Zou ik een webdesigner inhuren om het te doen, of kan ik met een ‘sitebuilder’ ook een goede site kunnen maken
2.Omdat het een website word met video’s, heb ik een speciale host nodig(tips,aanraders?) en heb ik daarvoor weer een webdesigner nodig 😛
3.Stel dat ik iemand inhuur, hoe zou ik dan de website up to date kunnen houden(budget is 500 euro), en als ik het besluit om het zelf te doen, zou ik er genoeg over kunnen leren zonder cursuss of opleiding?

Het gaat me helemaal niet om geld maken ofzo maar ik wil gwn een goede website, dan kan ik er altijd nog adsense op gooie 😛

Serieuze reacties graag !!

6 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Licht er aan hoe goed die moet zijn, en hoe snel die online moet zijn!
    Wil je een echte goede website. Probeer een webdesigner te vinden. Die het voor je doet. Er zullen op sense ook wel mensen zijn die je hier mee willen helpen. Maar als je er een maantje of zo mee kan wachten. Probeer wat zelf uit te vogelen. WordPress is niet zo moeilijk met website maken. En kan je veel dingen laten toestaan en zo.! En als je het dan nog niet lukt kan je alsnog iemand inhuren! Maar als die sneller moet zou ik het risico dat je het zelf niet lukt niet nemen!
    Host weet ik niet zo veel van. Maar aangezien ik er zelf ook 1 zoek zal ik iets melden zodra ik iets heb. Maar nog even. Heb je al wel een domein aan gevraagd? Want dat staat vaak weer lost van de gene van waar je host. Al heb je zo ook die het weer samen doen!

0
  2. User  avatar
    915 XP

ik wil de website rond oktober online hebben, en ja ik wil wel een echte goede website,…maar als ik een webdesigner inhuur en ik wil de website update ofzo dan zit ik wel met een probleem..en ik heb al een aantal leuke programmas gezien om een website te maken enz mischien kan ik dat proberen..

0
  3. User  avatar
    3650 XP

[quote]ik wil de website rond oktober online hebben, en ja ik wil wel een echte goede website,…maar als ik een webdesigner inhuur en ik wil de website update ofzo dan zit ik wel met een probleem..en ik heb al een aantal leuke programmas gezien om een website te maken enz mischien kan ik dat proberen..[/quote]

Dat duurt nog wel ff. Dus dan kan je eerst wat zelf proberen. Of misschien samen met een webdesigner de site maken…? Dan weet je hoe alles werkt. En kan je zelf je updates doen:)

0
  4. User  avatar
    915 XP

ja dat is wel een goed iedee 😛 nu nog iemand vinden 😛

0
  5. User  avatar
    502 XP

Ik ken iemand die dat voor heel weinig doet. Ik zal even zo meteen zn msn PM’en naar je. Profesionele kwaliteit!

0
  6. User  avatar
    915 XP

[quote]Ik ken iemand die dat voor heel weinig doet. Ik zal even zo meteen zn msn PM’en naar je. Profesionele kwaliteit![/quote]

super! bedankt!

0