Forum

Topic: inFamous fout?

Anoniem's avatar

Hey die Sensers,

Ik speel sinds vandaag inFamous en ik heb nu 100% Neon veroverd, maar de bijbehorende trophy komt niet, zou ik nu een nieuwe savegame moeten aanmaken en het opnieuw moeten halen om de trophy te krijgen of willen ze dat je wat anders doet voor die trophy?

De trophy:
Community Organizer
Take over all territory in the Neon District.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Hey die Sensers,

    Ik speel sinds vandaag inFamous en ik heb nu 100% Neon veroverd, maar de bijbehorende trophy komt niet, zou ik nu een nieuwe savegame moeten aanmaken en het opnieuw moeten halen om de trophy te krijgen of willen ze dat je wat anders doet voor die trophy?

    Je zou de trophy nu eigenlijk wel moeten krijgen. Ik heb hem ook 🙂 Maarja weet je wel zeker dat je echt 100% alles hebt? Niks vergeten….? Als je naar het 2de eiland gaat, dan word pas het laatste gedeelte vrij van de reapers. XD

    By The Way ik hoef nog maar 2 trophies :yay:

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Je moet hen tog 2 keer uit spelen 🙂
    dus 2e keer kan je hem alsnog doen 🙂

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb hem, Mormel had gelijk, als je door de tunnel geweest bent, krijg je laatste deel, heb de trophy dus nu, bedankt voor de reacties, hier kan een :lock: op.