Volgens vele mensen een ervaring die overweldigend is. Het spel heeft een heel goed verhaal. Hij krijgt niet voor niets gemiddeld een 9,6 als reviewcijfer… 🙂
Hij lijkt me best leuk alleen zag ik op de achterkant van het hoesje dat het spel 5 GB kost en ik heb nog maar 2 GB 😛 toch even een nieuwe hardeschijf kopen.
[quote]Heey
Wat vinden jullie van deze game ben vanplan om hem te gaan halen. Maar wil wel weten of et geld waard is[/quote]
Demo al gespeeld ?
Die viel mij ontiegelijk tegen, waardoor ik hem niet haalde 🙂
Waarom twijfel je? Hij is maar 30 euro ofzo:P Maar ik had voor Far Cry gegaan^^
[quote]Heey
Wat vinden jullie van deze game ben vanplan om hem te gaan halen. Maar wil wel weten of et geld waard is[/quote]
Prachtig spel, heb hem onlangs uitgespeeld, het is anders dan die andere shooters, maar het is een leuk spel 😉 en ook goed voor de trophies.
En hij is maar 30 euro, ik zou hem zeker halen als ik u was 🙂
Volgens vele mensen een ervaring die overweldigend is. Het spel heeft een heel goed verhaal. Hij krijgt niet voor niets gemiddeld een 9,6 als reviewcijfer… 🙂
65 Euro is die waard, dus 30 euro is die ook zeker waard.
ik kan hem voor 20euri krijgen maar dan haal ik hem. @bard gaat niet om het geld maar als ik iets koop moet et wel goed zijn
[quote]65 Euro is die waard, dus 30 euro is die ook zeker waard.[/quote]
Klopt ! 😉 deel 2 koop ik ook zeker
Leuk spel, alleen ik heb het nog weinig gespeeld, heb hem ook thuis liggen
Hij lijkt me best leuk alleen zag ik op de achterkant van het hoesje dat het spel 5 GB kost en ik heb nog maar 2 GB 😛 toch even een nieuwe hardeschijf kopen.
ik vind het niet zo
Vond ‘m wel leuk.
ik heb hem gekochte super game
Ik vond alleen het einde tegenvallen ik wou weten wat er verder gebeurde in Rapture, maar wachten op Bioshock 2.
dat is juist een cliffhanger.
cliffhangers horen niet in games
daar kijk ik wel een serie voor op tv ofzo
een game met een openeinde is zeker geen 60 euro waard
Maar op die manier zorgen ze dat je het volgende deel wil.
Zeker 60 euro waard
Hij is nu afgeprijst naar 30 of 40 euro ofzo.
Bioshock is z’n geld waard 🙂