Hey beste mede-forumers,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb via Ebay een PSN-Card gekocht om te gebruiken in de Amerikaanse PSStore. Ik heb dit vaker gedaan en normaal werkt het goed. Deze keer weigert de PSStore echter de “funds” aan mijn “wallet” toe te voegen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
* Uiteraard opnieuw geprobeerd
* Andere Account
* Andere Adresgegevens
Bij [url=”http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=419&thread.id=99130″]deze[/url] dame schijnt hetzelfde aan de hand te zijn, met het enige verschil dat het bij haar een creditcard betreft.
Heeft een van jullie onlangs iets soortgelijks meegemaakt? Of heb jij afgelopen week (de week van 6 juli) nog wel geld toe kunnen voegen? laat het me dan even weten.
Wel balen dat ik nu BF1943 dus niet kan kopen.

Ik heb vorige week €10,- aan me portomonnee toegevoegd in de EU PSN Store. Maar wel raar.
geen idee, ik wacht op dit moment op een kaartje
dus het licht er niet aan dat iemand anders de code al gebruikt heeft want die vrouw heeft het probleemmet de cc
idd. de code is nog niet gebruikt. Ik kan hem namelijk ook op andere accounts invoeren en dan geeft hij netjes aan dat ik $50,- toe kan voegen, wat hij vervolgens niet doet. Als de kaart al gebruikt is geeft ie dat anders aan.
van wie heb je die kaart gekocht?
Het gaat om [url=http://cgi.ebay.com/50-SONY-NETWORK-PSN-50-PLAYSTATION-3-PSP-PSN-PS3-CARD_W0QQitemZ220444906484QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item33538a53f4&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1234|293%3A1|294%3A50]deze[/url] advertentie op eBay.
Oké ondertussen een nieuwe kaart gekregen van de verkoper en die werkt wel gewoon goed. Ik was bang dat het aan het PSN of mijn account lag, maar dat is dus niet zo.
[quote]Oké ondertussen een nieuwe kaart gekregen van de verkoper en die werkt wel gewoon goed. Ik was bang dat het aan het PSN of mijn account lag, maar dat is dus niet zo.[/quote]
Netjes van de verkoper :yay:
[quote]Netjes van de verkoper :yay:[/quote]
Dat is een ding dat zeker is! :yay:
Koop gewoon een PSN CARD bij [url]www.psncardshop.nl[/url]
– het is betrouwbaar
– binnen 2 minuten heb je vaak al een code
– je kunt kiezen uit $20, $50 en $100
Ik doe het dus altijd hier