Topic: kabel ps3 kapot

12 juli 2009om 13:57

Heey

Me kabel waar je ps3 aan de tv aansluit is volgens mij kapot:disgust1:. Want soms zie ik wel beeld en soms niet. Nu is mij vraag is die kabel te maken of moet ik een nieuwe kopen en hoe duur is het

23 reacties

1. User  avatar
    1536 XP

5 euro ofzo.

0
  2. User  avatar
    3650 XP

[quote]Heey

Me kabel waar je ps3 aan de tv aansluit is volgens mij kapot:disgust1:. Want soms zie ik wel beeld en soms niet. Nu is mij vraag is die kabel te maken of moet ik een nieuwe kopen en hoe duur is het[/quote]

Koop dan gewoon gelijk HDMI 🙂
    Heb ik ook gedaan 🙂
    1M is 20 euro ong 🙂

0
  3. User  avatar
    9970 XP

die heb je al voor 10 euro
    tenzij je geen flatscreen hebt natuurlijk
    dan een rgb scart kabel die zijn ook ca 10 euro

0
  4. User  avatar
    1299 XP

[quote]Heey

Me kabel waar je ps3 aan de tv aansluit is volgens mij kapot:disgust1:. Want soms zie ik wel beeld en soms niet. Nu is mij vraag is die kabel te maken of moet ik een nieuwe kopen en hoe duur is het[/quote]

Ik heb ook een soort gelijk probleem, tijdens het game word mijn beeld ineens voor een paar sec zwart en zie ik het kanaal nummer wat je ziet als je hem op dat kanaal zet staan, dit is irritant tijdens het online gamen of het kijken van een film, het is ook wel eens gebeurt dat ie bleef knipperen zwart met het kanaal logo en ik eerst de HDMI kabel uit de PS3 moest halen (uit de tv hielp niet).

Of het nou door de kabel, TV of PS3 komt weet ik niet, binnenkort maar eens een nieuwe kabel halen, dan sluit ik dat uit mocht het nog gebeuren.

0
  5. User  avatar
    653 XP

[quote]Koop dan gewoon gelijk HDMI 🙂
    Heb ik ook gedaan 🙂
    1M is 20 euro ong :)[/quote]

Heb ik oook maar doet et niet man

0
  6. User  avatar
    1755 XP

[quote]Heb ik oook maar doet et niet man[/quote]

Dan moet je vrees ik een nieuwe gaan halen 😉

0
  7. User  avatar
    653 XP

[quote]Dan moet je vrees ik een nieuwe gaan halen ;)[/quote]

ja een hdmi kabel of die PS3 kabel

0
  8. User  avatar
    1755 XP

[quote]ja een hdmi kabel of die PS3 kabel[/quote]

Ik denk de HDMi kabel, want de PS3 kabel, dat is toch raar dat die kapot is hoor.

0
  9. User  avatar
    653 XP

[quote]Ik denk de HDMi kabel, want de PS3 kabel, dat is toch raar dat die kapot is hoor.[/quote]

ja maar ze doen et alle 2 niet lal. Gistren deet hij et heeel even en ik veroerde net 1 cm me ps3 en gelijk beeld weg xD

0
  10. User  avatar
    9970 XP

probeer je video instellingen ff te resetten met de power knop
    en dan je hdmi kabel erin, en opnieuw aanzetten…

0
  11. User  avatar
    653 XP

[quote]probeer je video instellingen ff te resetten met de power knop
    en dan je hdmi kabel erin, en opnieuw aanzetten…[/quote]

gedaan nog steeds het zelfde

0
  12. User  avatar
    9970 XP

andere kabel geprobeerd?
    en eventueel op een andere tv?

0
  13. User  avatar
    653 XP

[quote]andere kabel geprobeerd?
    en eventueel op een andere tv?[/quote]

Heb een andere kabel gebruikt nog steeds het zelfde 🙁 Aan de tv is denk ik niks mis mee want als ik die dvd speler aansluit doet hij et wel. Weet egt niet wat er fout is :sorry::sorry::sorry:

heb net bij andere tv getest nog steeds het zelfde :(:(

0
  14. User  avatar
    3343 XP

[quote]Heb een andere kabel gebruikt nog steeds het zelfde 🙁 Aan de tv is denk ik niks mis mee want als ik die dvd speler aansluit doet hij et wel. Weet egt niet wat er fout is :sorry::sorry::sorry:

heb net bij andere tv getest nog steeds het zelfde :(:([/quote]

Ik denk dat het aan je PlayStation 3 ligt. Sorry. 🙁

0
  15. User  avatar
    522 XP

Dan ligt het denk aan die input/output van je ps3 waar je je kabeltje insteekt, misschien is deze te wijd, waardoor je kabel er losjes inzit en niet goed contact kunt maken.. Vriend van me had het ook met z’n scart bij z’n tv. Die was ook te wijd waardoor de scart niet goed contact kon maken en er soms zelfs uitviel.

0
  16. User  avatar
    931 XP

Als je een nieuwe kabel koopt moet je wel HDMI kabel kopen,, deze is veeeeel beter 😛

0
  17. User  avatar
    9970 XP

probeer inderdaad even een hdmi kabel
    want het zou zowaar kunnen dat je connector van je normale video uitgang los is gaan zitten, misschien eens tegen aan gestoten ofzo?

0
  18. User  avatar
    653 XP

Ik heb geen HDMI kabel getest maar wel andere PS3 kabel getest. Ik ga hem naar een winkel brengen waar ze hem kunnen maken oop ik 🙁 egt kut dit

0
  19. User  avatar
    9970 XP

probeer ook een hdmi kabel zou ik zeggen, als je een flatscreen hebt danq

0
  20. User  avatar
    653 XP

Ik heb hem naar de winkel gebrackt en ik moest de PS3 resseten want er was iets met de HDMI kabel. Maar bedankt voor jullie reacties. Mod zet er maar een slotje op

0
  21. User  avatar
    9970 XP

hoe moest je em resetten dan?

0
  22. User  avatar
    175 XP

De power knop van de PS3 een paar seconden ingedrukt houden totdat je meerdere piepjes hoort, dat betekend dat alle standaard instellingen weer zijn ingesteld. Dit gebruik je meestal alleen als je van SCART naar HDMI gaat en andersom. 😉

0
  23. User  avatar
    9970 XP

[quote]probeer je video instellingen ff te resetten met de power knop
    en dan je hdmi kabel erin, en opnieuw aanzetten…[/quote]

zie hier eens
    dat had ik al gezegd tegen je om te doen, op pagina 2 😛

advies lezen kan best lastig zijn 😉

0