dit zou ik wel is willen weten van jullie 😛 zelf doe ik aan geen enkele vechtsport maar wil ik op jiu jitsu gaan voor zelfverdediging.
groetjes Depsie
dit zou ik wel is willen weten van jullie 😛 zelf doe ik aan geen enkele vechtsport maar wil ik op jiu jitsu gaan voor zelfverdediging.
groetjes Depsie
[quote][b]Aan welke vechtsport doe jij, wil je gaan doen, heb je gedaan? en Waarom?[/b]
groetjes Depsie[/quote]
Ik ga denk ik op Judo met maat van me 😉
Lijkt me wel leul :yahoo:
Ik zat op een soort Kickboksen was niet leuk meer dus was ik gestopt.
Ik heb veel sporten beoefend waarvan 2 voor een korte tijd, Judo en Kickboksen.
De sport die ik langer heb gedaan was Tae-Kwondo ook een zelfverdedigings vechtsport..spijt van dat ik niet verder ben gegaan toendertijd, maargoed toen was ik 9 ofzo…:D
Heb een grote mond maar niet een te grote, mocht ik toch in problemen komen, komt het met mij goed. En nee, ik haal er geen vrienden bij tenzij die andere dat doet.
Ik zat op kickboxen, judo, karate en gewoon boxen.
Ik ben te lui voor vechten.. als ik problemen krijg ben ik gewoon de sjaak:|
Telt ijshockey ook mee :yay:
http://mikeytherhino.files.wordpress.com/2008/11/hockey-fight.jpg
Ik doe nu al zo’n 6 jaar aan judo 😉 Alleen zou graag ook nog is gaan kickboxen:) Lijkt me ook wel vet 😀
ben begonnen met judo maar toen had mn leraar 3 auto ongelukken in 1 week gekregen dus die moest stoppen. op het einde had ik blauwe band
toen op jiu jitsu gegaan, maar daar kon ik niet overweg met de rest. gele band daar gehaald.
maar 2 jaar geleden ben ik op wing chun gegaan en dat is echt een vette sport dat is puur gemaakt om een aanvaller zo snel mogelijk uit te schakelen, ipv van jezelf verdedigen zoals bij judo.
maar helaas bleek die leraar een oplichter te zijn dus die moest stoppen. nu zoek ik wat vergelijkbaars in de buurt maar nog niks gevonden.
(oja ff oud topic een schop onder de ballen verkocht ;-))
Ik zit nou een jaar op kickboksen. Wil over een paar maanden daarbij MMA gaan doen. Maar eerst nog beter worden in kickboksen:P
Ik heb judo gedaan voor een paar jaartjes. Ook wat wedstrijden gedaan (nooit gewonnen..:P), alleen ze delen je in op gewicht en toen was ik nog wat zwaarder:$. Dus stond ik vaak tegenover iemand die een kop groter was en mager:P. Uiteindelijk weggegaan omdat we met een klein clubbie waren.
Lekkere leraren heb jij, Klapper.
Half jaar Teakwando, gestopt. Witte band 😛