Topic: FUEL kopen waard?

14 juli 2009om 11:19

Jongens ik wil FUEL kopen, maar ik zit echt te twijfelen of ik moet kopen.
Ik had motor storm pacific rift gekocht wat mij echt zwaar tegen viel.
Hebben jullie fuel gekocht? Zo ja, wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt
Atiss

14 reacties

1. User  avatar
    931 XP

Fuel vind ik echt zwaar klote,, heb de demo 2 minuten gespeeld
    Ik vind zelf motorstorm pacific rift leuker,, Het zijn allebei geen spellen waar ik verslaafd aan raak :p

0
  2. User  avatar
    242 XP

hahaha ja demo viel me ook tegen, maar toch heeft de game iets dat het me aantrekt

0
  3. User  avatar
    48 XP

Ik heb de game, en ga hem uitspelen ook!

Wat je moet doen is het volgende. Accepteer een game in zijn waarde dan wel classe.
    Ik hou van race games waar in je moet raggen en racen. Dus Motorstorm en Burnout maar dan ook zeker Fuel. En ja de game ziet er anders uit, so wat. Ik begrijp heus wel met mijn botte verstand dat een wereld van 14.blah KM er niet even strak kan uitzien als 1 race track van GT5 of een stand(tje) van Burnout. DUHHHH maar die games geven mij ook geen 14.000 2m KM aan play wereld. MAAAR je rijd je zelf wel de graftyfus! pfffff
    het houd maar niet op.

En heb de game niet gekocht voor de verhaallijn, die zuigt namelijk zwaar en ook niet voor de grafics. Puur voor het raggen en voor deze unieke kans om een spelwereld zo groot te mogen ervaren. Ik als top gamer (kuchh) moet dit gezien hebben. LOL

Dus ik zeg kopen!! En zeker niet van mij! 😛

0
  4. User  avatar
    1536 XP

Ik kan hetzelfde zeggen als Sergio, maar dat is compleet zinloos :P. Iedereen die ook maar een beetje van offroad racing houd zou hem moeten hebben. En ik heb alles op 16X, Ultra High en 1440×900 staan, en het zier er gewoon goed uit. Geen GT5 nee, maar dat moet je ook niet verwachten.

0
  5. User  avatar
    1700 XP

Ik heb Demo gespeeld, maar ik vind hem niet zo veel aan, maar als je leuk vind moet je vooral blijven spele 🙂

0
  6. User  avatar
    233 XP

Waarom vond je motorstorm pacific niet goed?

0
  7. User  avatar
    863 XP

Mijn samenvatting: nee.

0
  8. User  avatar
    1755 XP

[quote]Mijn samenvatting: nee.[/quote]

Klopt, Pacific rift is beter, heb de graphics van beide games gezien en die van Fuel stellen teleur.

Ook moet je veel rijden om aan een opdracht te komen, en het is niet omdat het de grootste opp heeft in de game dat da goed maakt. De weerseffecten zijn wel mooi, maar das ook alles.

Ik zou hem dus niet kopen 😉 mss voor 30 euro maar meer niet.

0
  9. User  avatar
    242 XP

[quote]Waarom vond je motorstorm pacific niet goed?[/quote]

Nou ik vind dat het weinig speel velden heeft.
    Je heb er na ongeveer 3 dagen 8er elkaar spelen wel uitgekeken.
    Niks nieuws, of:
    1- constant het zelfde velden
    2- zelfden velden maar andere soort race met andere wagen.
    3- zelfde veld, maar dan moet je checkpoint behale binnen bepaalde
    min.

Wat van fuel aantrekt is dat je gewoon leuke eigen race tracks kan maken.
    Zal wel ff tijdje duren om het helemaal zat van te zijn (denk ik dan)

0
  10. User  avatar
    4192 XP

ben het volledig eens met Serg99!!
    heb de game zelf ook en als je een echte race liefhebber bent dan moet je deze gewoon hebben met zo’n grote open wereld waar je overal kunt racen.

0
  11. User  avatar
    969 XP

Fuel zuigt, Motorstorm is vele maler beter! 😀

0
  12. User  avatar
    233 XP

Heb de demo van Fuel gister gespeeld en als je alleen wilt racen zonder te remmen en lekker overal doorheen wilt scheuren en t je voor de rest geen ene moer kan schelen moet je zeker fuel kopen. Voor de rest is het een matige game :mellow: Oppervlakte mag dan wel groot zijn. Maar is weinig variatie en zit niet echt iets boeiends in. Voor 10 euro zou ik em wel kopen. :boredom:

0
  13. User  avatar
    1536 XP

[quote]Fuel zuigt, Motorstorm is vele maler beter! :D[/quote]
    En je argumenten daarvoor zijn? Ik denk dat je hem ngo niet eens hebt gespeeld.

0
  14. User  avatar
    903 XP

Ik heb de demo gespeeld en vond de game ook zuigen. Je hebt bijv.. kut besturing. Echt raceachtig voelt het niet aan. De camera is ook niet echt geweldig. Voorderest als je aan het free-roamen bent is het echt geen zak aan.

0