Nadat gisteren de Prestige Edition van Modern Warfare 2 bekend gemaakt werd, heeft Activision vandaag de prijs van het pakket laten weten. De Prestige Edition gaat maar liefst 150 dollar kosten en bevat een nachtkijker, een bust voor de nachtkijker, een artbook, de game in een steelbook en een token waarmee je de eerste Call of Duty kunt downloaden. Ook kwam uit de Twitter van Infinity Ward voort, dat de steelbook edition 80 dollar gaat kosten. Vreemd genoeg is de prijs van de standaard game niet bekend gemaakt, maar het is logisch om aan te nemen dat de prijs hiervan tussen de 60 en 70 euro zal liggen.
bron : psonly.nl

Zit er ook die code bij de normale steelbook edition?
Hola!!!! AaaaaaaaaaaaahHh!!! pijn!!!! Het brand aan m’n broekzak!!!!!!!!! *gooit portomonnee uit het raam*
150 euro is me toch wel teveel hoor 🙁 als het nou 80-90 euro total was vond ik het prima, maar alleen voor een nachtkijker + standaardje en cod1 vind ik het niet echt nodig, zolang ik mw2 maar gewoon kan spelen en online kan knallen vind ik het prima
[quote]150 euro is me toch wel teveel hoor 🙁 als het nou 80-90 euro total was vond ik het prima, maar alleen voor een nachtkijker + standaardje en cod1 vind ik het niet echt nodig, zolang ik mw2 maar gewoon kan spelen en online kan knallen vind ik het prima[/quote]
Inderdaad, precies mee eens!
[quote]Hola!!!! AaaaaaaaaaaaahHh!!! pijn!!!! Het brand aan m’n broekzak!!!!!!!!! *gooit portomonnee uit het raam*[/quote]
*vangt portemonnee op* 😛
Dit is echt een prijs die ik niet verwacht had als dit echt zo is issie van mij :D:yay:
Bij play.com is MW2 €58,49 en de release datum is 10/11/09. Als ie dan uit is ga ik hem dan wel bestellen 🙂
HEeft iemand al gezien waar de Prestige Edition te pre-orderen is?
Zie jou de post boven jou.
De Prestige, niet de Steel :p
150 dollar is nog altijd geen 150 euro 😉
[quote]150 dollar is nog altijd geen 150 euro ;)[/quote]
Omgerekend niet nee dan is het 107 euro maar ze veranderen het dollar teken tog gewoon in euro’s, zo niet.. dan is 107 euro wel erg cheap
Vind het nog steeds niet cheap hoor.. Die nachtkijker ga je ook twee keer proberen.. Ik haal lekker de normale versie hoor…
[quote]Vind het nog steeds niet cheap hoor.. Die nachtkijker ga je ook twee keer proberen.. Ik haal lekker de normale versie hoor…[/quote]
Inderdaad, die nachtkijker staat alleen maar in de weg, net alsof je daar de hele dag mee op je kanes loopt.
Op een schoolkamp zou zoiets wel tof zijn 😛 Zo’n nachtkijker. Kan je ’s nachts iedereen begluren xD
[quote]Op een schoolkamp zou zoiets wel tof zijn 😛 Zo’n nachtkijker. Kan je ’s nachts iedereen begluren xD[/quote]
Iedereen zijn de meiden neem ik aan :$:yay:
Je kan ook gewoon los 1tje kopen op marktplaats :P.
i denk wel dat ik de prestige pack ga halen, dan maar ff 150/107 euro minder op mijn rekening..(A)
[quote]HEeft iemand al gezien waar de Prestige Edition te pre-orderen is?[/quote]
ik heb hem zelf an gepreorderd maar dat was via een kennis die werkt bij gameshop
[quote]Iedereen zijn de meiden neem ik aan :$:yay:[/quote]
Begluur jij dan liever de jongens of de meisjes:rofl1:?