Heey mensen,
Wie is er naar de film geweest en wat vonden jullie:D?
Hier mijn verhaal. [b]LEES DIT NIET [/b]als je spoilers niet wil zien!
[spoiler]
DE FILMS WAS IN 1 WOORD GEWELDIG!. Egt het verhaal hoe alles in elkaar over loopt. De geluid effecten. Geweldig. Ook toen Harry en Perkamentus dat gruzelement gingen zoeken. JE weet gewoon. Nu ga ik schrikken. En dan als Harry dat water wil pakken. Jezus wat schrik je :P. Haleluja. En ik wist gewoon dat het ging gebeuren. GEWELDIG. En hoe Perkamentus dood valt. Meesterlijk gedaan. En die spreuk in die grot. Met al dat vuur :O WOW! Egt jonge 1 van de beste films. Ik vond begin ook leuk. Had die net een date xD Stoort Perkamentus hem weer 😛 En zie je die gozer (omg ben zijn naam ff kwijt professor slakhoorn dacht ikxD) zo staan. Maar niet als hem. Maar hij is een stoel. Egt geweldig. En er zitten van die funny uitspraken in dat je denkt WOW hoe komen ze er op.
Is het jullie btw op gevallen dat Emma’s boobs verkleint waren :$. Ik had het al gelezen. Maar het viel egt op:rofl1:. hehe 😛
Nou ik denk dat jullie mijn evaring wel weten. [b]GEWELDIG![/b]
[/spoiler]
Ojaa ik zat in de grootste bios zaal van de Benelux :P. Hij was net open. Cinemec Ede zat ik. Mega groot. En met de meest levens echte geluids installatie. Egt een TIP! De zaal heet ook niks voor niks XL xD!
Grootste zaal van de Benelux!!
[b]Natuurlijk was ik samen met ROBINN!!![/b]
Je mag ook best zeggen dat ik mee was hoor XD.
Geweldige film
Nee robin, dat is niet belangrijk (A). Ik ga hem gewoon over 2 dagen downloaden. Want ik wil niet alleen naar de bios en niemand die ik ken wil mee naar HP6 :’). wou oorspronkelijk naar de premiére, maar daarvoor kreeg ik al helemaal niemand zo gek XD/
[quote]Nee robin, dat is niet belangrijk (A). Ik ga hem gewoon over 2 dagen downloaden. Want ik wil niet alleen naar de bios en niemand die ik ken wil mee naar HP6 :’). wou oorspronkelijk naar de premiére, maar daarvoor kreeg ik al helemaal niemand zo gek XD/[/quote]
Had mij gevraagt xD
Waar woon jij dan XD? Ik woon naast Alphen a/d Rijn (is in de buurt van Leiden) :’).
[quote]Had mij gevraagt xD[/quote]
Lekker ben jij :S
Heb de film ook vandaag gezien, is zeker een aanrader voor fans. Maar als je het boek gelezen hebt, is de film zo voorspelbaar! xD
Ja, had je niet gedacht hè? Bij een verfilm van een boek XD.
[quote]Ja, had je niet gedacht hè? Bij een verfilm van een boek XD.[/quote]
Je liet me echt even in een deuk liggen. :rofl:
[quote]Heb de film ook vandaag gezien, is zeker een aanrader voor fans. Maar als je het boek gelezen hebt, is de film zo voorspelbaar! xD[/quote]
KLopt inderdaad. Maar ik kan de films 100X zien. En ik vind ze nog leuk 😛
Ben dan ook HP fan 🙂 :wizard:
[quote]KLopt inderdaad. Maar ik kan de films 100X zien. En ik vind ze nog leuk 😛
Ben dan ook HP fan 🙂 :wizard:[/quote]
Ja, de goede boeken en films zijn goed, maar tot een Hardcore-fan kan je me niet beschouwen.
Sjezus, jullie maken me echt nieuwsgierig :P. Ik ga vandaag :D.
Ik wens je egt veel plezier! Helemaal omdat je net als my hp fan bent, ik wil dan ook graag je mening na de film horen!
Ga um ook wel ff binnenhalen, als die beschikbaar is! xD
[quote]Ga um ook wel ff binnenhalen, als die beschikbaar is! xD[/quote]
Bios moet je hem egt zien man :O :$ 10000X zo mooi!
+
Dat is die al lang xD
Gisteren nog niet hoor vin XD
Edit:
En nu nogsteeds niet :’)
Ik ben ook hardcore Harry Potter fan, bij de Orde van de Feniks zat ik wel om 0.00 ’s nachts in de bios.. gehehhe, alleen dat was dit jaar niet bij ons in de bios 🙁
Film was ook weer masterlijk gedaan,
Waarom Emma’s boobs echt verkleint? :O sjongejongejongejonge.. xD
[quote]Ik ben ook hardcore Harry Potter fan, bij de Orde van de Feniks zat ik wel om 0.00 ’s nachts in de bios.. gehehhe, alleen dat was dit jaar niet bij ons in de bios 🙁
Film was ook weer masterlijk gedaan,
Waarom Emma’s boobs echt verkleint? :O sjongejongejongejonge.. xD[/quote]
Omdat ze jonger moet lijken 😉
Ok, ik ben geweest en hij was echt vet :D. Ik vindt het eind alleen jammer [voor degene die de boeken hebben gelezen ;)].
Klein interview met Daniel Radcliffe:
[b]Stel we geven hou een toverstok…[/b]
Heel erg, maar ik zou hem helemaal voor me zelf gebruiken…
[b]Wat zou je er mee doen dan?[/b]
Ik zou mijzelf vleugels geven en ermee naar het hoogste punt ter wereld vliegen.
[b]En wat als dat niet lukt?[/b]
Dan zou ik springveren aan mijn voeten toveren en honderden meters hoog over de wereld jupen. Dat lijkt mij geweldig!
[b]
Welk toveritem zou je daarnaast wel willen hebben? [/b] (leek mij nogal duidelijk maar ja xD)
Een ontzichtbaarheidsmantel lijkt me geweldig.
[b]Wat zou je er mee doen dan?[/b]
Spioneren. Of nee! Ik verstop me in een kledingwinkel en verwissel de hele dag stapels kleren van plek. Net zo lang tot het personeel helemaal gek word.
Hij is gek 😐 Ik zou naar meiden kleed kamer gaan of zo 😛 xD
Ik had juist gehoord van een paar mensen dat ie tegenviel maar zo te horen moet ik hem toch nog maar een kans geven…ondanks dat Emma Watsons boobs volle glorie verdienen!
[quote]Ik had juist gehoord van een paar mensen dat ie tegenviel maar zo te horen moet ik hem toch nog maar een kans geven…ondanks dat Emma Watsons boobs volle glorie verdienen![/quote]
Meeste mensen hier in dit topic zijn ook HP fan he ;)!
En die boobs: Helemaal gelijk in 😀
Ik had ‘m gedownload en ben blij dat ik niet naar de bios ging. Zonde van m’n geld.
Al had ik ‘m niet willen missen vond ik ‘m ook weer niet zoals vinnie beweert de beste film ooit. Weinig spanning.. dus dat schrikken in deze film? Dan schrik je wel heel snel.
[quote]Ik had ‘m gedownload en ben blij dat ik niet naar de bios ging. Zonde van m’n geld.
Al had ik ‘m niet willen missen vond ik ‘m ook weer niet zoals vinnie beweert de beste film ooit. Weinig spanning.. dus dat schrikken in deze film? Dan schrik je wel heel snel.[/quote]
Ik zweer je in de bios schrik je van dat ene moment. En ik schrik alles behalve snel 😉
Je schrikt gewoon snel. punt uit