Topic: Nieuwe Grand Theft Auto in 2010/2011
16 juli 2009om 10:54
[url]http://xbox360.ign.com/articles/100/1003588p1.html[/url]

Dit nieuws wist ik al.. =)
what de hell doe je op een xdoos site? xD
Ik heb die link van het forum van Gametrailers :dizzy:
Ik speel GTA IV nog steeds… Echt al stuk of 5x uitgespeeld… Ik kan echt niet wachten.. Ik hoop dat tie zich af gaat spelen of in San Andreas style of in Chineese Mafia style.
[quote]Ik speel GTA IV nog steeds… Echt al stuk of 5x uitgespeeld… Ik kan echt niet wachten.. Ik hoop dat tie zich af gaat spelen of in San Andreas style of in Chineese Mafia style.[/quote]
Ja ik zou echt heel blij zijn als het in Sanandreas zou zijn (Vice City natuurlijk ook)
Overigens ben ik wel blij dat Mafia 2 nog in de tussen tijd uitkomt, kan ik me daar even mee vermaken tot de nieuwe GTA er is. Ik houd echt van die Free Roaming games maar dan in hedendaagse tijd.
Lijkt me leuk, GTA IV heeft wat verbeteringen nodig (vliegtuig f.e.) Hopelijk zitten die in GTA V.
duurt lang
Flex^^ Kspeel nu weer een beetje GTA IV ^^ beetje met shotty aant knallen op popo xD Egt lache joh xD
Er is niks bevestigd hoor. Dit is gewoon wat een gast zegt. Kunnen jullie niet lezen dat gewoon een analist dit zegt? Dezelfde gays die roepen dat de PS3 het niet zou redden door de prijs?
hoop dat GTA V veel betere grafix heeft en veel meer opties
[quote]hoop dat GTA V veel betere grafix heeft en veel meer opties[/quote]
True, doe maar lekker uitgebreid
[quote]hoop dat GTA V veel betere grafix heeft en veel meer opties[/quote]
ja dat wel, maar ze meoten ook de multiplayer eens een goede update geven, op gta IV is ie egt bagger..:wacko:
geloof er niks van
Graphics hoeven niet beter. Gewoon de zelfde graphics als gta iv en dan soort san-andreas achtig met veel mogelijkheden!
[quote]Graphics hoeven niet beter. Gewoon de zelfde graphics als gta iv en dan soort san-andreas achtig met veel mogelijkheden![/quote]
Graphics mogen zeker wel beter
Het mag er misschien mooi uitzien, maar nog niet perfect
[quote]Graphics mogen zeker wel beter
Het mag er misschien mooi uitzien, maar nog niet perfect[/quote]
maar ze hoeven niet de nadruk te leggen op graphics vind ik
Het hoeft echt niet beter als de gameplay of de vrijheid eronder leid.
[quote]Graphics mogen zeker wel beter
Het mag er misschien mooi uitzien, maar nog niet perfect[/quote]
Dan duurt het wel weer langer voordat die nieuwe gta uitkomt, dan anders. xD
Lol sommige van jullie… Er zijn spellen die nu uitkomen die er slechter uit zien dan GTA IV hoor…