Volgens Kim is het niet de vraag óf Microsoft een handheld-console gaat uitbrengen, maar ‘wanneer’. “Het is slechts een kwestie van tijd voordat Microsoft de markt voor mobiele games zal betreden.”
Nieuwe Live-service
“Op dit moment richten we ons nog op de gamebeleving in de huiskamer”, zegt hij in een interview met website Kikizo. “Hadden we ons gericht op mobiele games, dan hadden we bijvoorbeeld Project Natal of de integratie van Facebook en Twitter in Xbox Live niet voor elkaar gekregen. Maar we ontwikkelen een service binnen Live die zich zeker zal uitstrekken naar andere platformen.”
Microsoft houdt zich volgens Kim op dit moment bezig met de vraag op welke manier het de handheldmarkt zal betreden. “Komen we met een eigen apparaat of een eigen telefoon? Gaan we verder met Windows Mobile, of niet? Dat zijn vragen die ons bezighouden. Maar geloof me, we begrijpen welke rol een dergelijk apparaat kan spelen.”

Gadver wat lelijk :O
[quote]Gadver wat lelijk :O[/quote]
Volgens mij gaat ie wel beest worden! Beter als PSPGo! Maarja tegen de tijd dat deze der is zit sony met de PSP2 die gewoon hard gaat ownen xD
ik denk ook dat deze beter gaat worden als de psp maar dat lijkt me logich
De psp 2 word uiteraard beter als de xbox porteble!!!!…
[quote]Gadver wat lelijk :O[/quote]
Hij gaat der denk ik ook niet zo uitzien he ;D
Hij is inderdaad lelijk, maar PSP2 gaat hem harder ownen dan dit, dus ik maak me echt geen zorgen. (H)
Sjoerd, ze gaan meespelen op de handheld markt (mobiele games). Dat kan van alles betekenen. Ze kunnen ook games gaan maken voor hun Windows Mobile om juist tegen de iPhone te concurreren.
Maar mijn psp met homebrew blijft aan de top.
misschien word het wel een xbox met handvat er aan en een accupack
en de mogelijkheid om op je rug te binden 😛
dit hebben ze ook al een keer eerder geprobeerd …
maar die is geflopt dus why zou deze dan niet gaan floppen ???
hmm ik ben benieuwd^^
[quote]misschien word het wel een xbox met handvat er aan en een accupack
en de mogelijkheid om op je rug te binden :P[/quote]
WHAHAHHAHAHA. :rofl:
[quote]dit hebben ze ook al een keer eerder geprobeerd …
maar die is geflopt dus why zou deze dan niet gaan floppen ???[/quote]
Waarmee dan?
inderdaad waarmee windows mobiel of zo [u][i]Oorspronkelijk geplaatst door nis-gens
dit hebben ze ook al een keer eerder geprobeerd …
maar die is geflopt dus why zou deze dan niet gaan floppen ???[/i][/u]
[b]MAAR DIT IS IDD NIET DE UITERLIJKE VERSIE HET IS GEWOON EEN PLAATJE[/b]
HMMMMM mijn menig = Zie mijn avatar..
Want ik mag hier niet schelden e.d.
Peace…….
Echt een lelijk lomp ding, Fifa La PSP2
Ik heb ze idd wel eens mooier gezien.
Ik denk wel trouwens dat ze ooit met een portable komen maar wanneer hoe en wat het gaat worden is vraag 2.
Draagbare koelkast xD
is dit een xbox-sense?
Nee, maar soms moet je toch dingen weten over de concurrent.
[quote]Nee, maar soms moet je toch dingen weten over de concurrent.[/quote]
hahaha ok als jij het zegt
hij is totaal mislukt qau uiterlijk
wat een crap ding xD
nogmaals dit is gewoon een plaatje niet de echte versie !!!
Ik kan zelf niet wachten tot de psp2 uit komt indien die echt fucking chill word(Sneller dan de xbox) en hij kan waarschijnlijk hd afspelen dus ik wacht met smart.
Ik vind trouwens xbox altijd zo goedkoop overkomen(ze gaan super snel kapot) en dat zou niet zo baten als hij snel en mooi en goedkoop was maar een xbox is alleen iets goedkoper maar valt uit bij de andere dingen XD
niet allen xbox gaan kapot. ik had vroegen een gewoonen xbox en daar heb ik noot iets mee gehad
Nee maar de ps2 en de ps1 ook niet.
En als je nu kijkt naar de 360 en de ps3 dan gaat de 360 bijna 5 keer zo snel kapot.