Topic: Nieuwe Little Big Planet Topic

23 juli 2009om 20:50

beste mensen ik merk dat het oude Little Big planet Topic daadwerkelijk heel erg oud was en ik heb het vermoeden dat niet iedereen erin duikt misschien juist omdat ie zo oud is.
in ieder geval, ik doe het(al zeg ik het zelf) best goed met het trophy hunten ik zit alleen met 1 probleem, de online trophy’s met hearts
Ik moet zelf 30x geheart worden en mijn level maarliefst 50x
dat is nog niet zo 123 gedaan.
daarom vraag ik iedereen die Little Big planet heeft of die hem weer uit de doos wil halen om mij en mijn level te Hearten, alleen op deze manier kan ik platinum halen jongens!
Mijn PSN nick is Vuijky
uiteraard zal ik de gunst terugverlenen als je dat wilt, zo kan iedereen alle trophys halen!

27 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Al je levels bij elkaar opgeteld moeten samen 50 harten hebben. Daarbij moet je gewoon “reclame” maken in de verhaallijn. Ga naar een level (of allemaal) in de verhaallijn. Plaats een opmerking met het volgende: h4h. Dat staat voor Heart for Heart. De berichten lopen je berichtenvenster binnen en zo heb je zo je trophies. Jij moet alleen die gasten ook harten natuurlijk. 😛

Succes. 😉

0
  2. User  avatar
    120 XP

gaat dat echt zo snel dan?

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]gaat dat echt zo snel dan?[/quote]

Ja. Het werkt echt goed! Wel elk level in de verhaallijn doen, zo heb ik het ook gehaald. xD En een paar keer want het wordt zo weg gespamt. 😉

0
  4. User  avatar
    120 XP

haha ok ok. maar het moet dus in de verhaallijn? niet in de custom h4h levels die ik net heb gevonden? of kan het allebei wel

0
  5. User  avatar
    863 XP

beide dus..

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]haha ok ok. maar het moet dus in de verhaallijn? niet in de custom h4h levels die ik net heb gevonden? of kan het allebei wel[/quote]

Verhaallevels worden het meest bekeken en hele populaire levels (hoeven niet h4h te zijn).

0
  7. User  avatar
    120 XP

tot zover zit ik op 11 hearts als speler en mn level heeft er 13, toch aardig, maar op deze manier kom ik er idd wel denk ik, thnx voor het advies en alsnog vraag ik mensen hier op het forum die het spel ook hebben:
    heart mij als speler en mn level en ik doe hetzelfde voor jou!

0
  8. User  avatar
    3343 XP

[quote]tot zover zit ik op 11 hearts als speler en mn level heeft er 13, toch aardig, maar op deze manier kom ik er idd wel denk ik, thnx voor het advies en alsnog vraag ik mensen hier op het forum die het spel ook hebben:
    heart mij als speler en mn level en ik doe hetzelfde voor jou![/quote]

Het kost wat tijd, maar wachten duurt jaren, want je moet je levels dan ook steeds opnieuw uploaden. [b]Dit werkt echt![/b]

0
  9. User  avatar
    120 XP

maar als je ze opnieuw upload, hoe werkt dat dan? eerst verwijderen en dan opnieuw publiceren? en ben je dan niet al je hearts kwijt?

0
  10. User  avatar
    52 XP

Ben bezig met een level een tijdje en hij word echt mooi:)

0
  11. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ben bezig met een level een tijdje en hij word echt mooi:)[/quote]

black heeft hem al mogen spelen begreep ik 😛
    ben benieuwd 😀

0
  12. User  avatar
    903 XP

Oh mensen ik moet de trophy van:

– dat je mensen jezelf 30x hart’e (zit nu op 5)
    – dat je levels 50x in totaal gehart worden (zit nu op 17)
    – dat één level 10x gehart word (hoogste is 4)

DUs mensen…. als jullie al mijn levels harten en mijzelf. Ben ik zeer dankbaar,

IK zou jullie dan ook harte

0
  13. User  avatar
    52 XP

[quote]black heeft hem al mogen spelen begreep ik 😛
    ben benieuwd :D[/quote]

Ja, maar echt deze week gaat ie nog online

0
  14. User  avatar
    863 XP

Oh dan wil ik ‘m ook spelen 😮

0
  15. User  avatar
    903 XP

Ik ben trouwens ook bezig met 2 levels… de eerst gaat over een gevecht tussen hel en hemel en de 2de is gewoon een challenge level

0
  16. User  avatar
    414 XP

Mensen, weet iemand wanneer de patch voor het online level bouwen eraan komt?

0
  17. User  avatar
    931 XP

xD Harte maar!

PSN: JoostNL

Plaats ff een opmerking,, zo kan ik zien wie ik terug hart

0
  18. User  avatar
    3343 XP

[quote]maar als je ze opnieuw upload, hoe werkt dat dan? eerst verwijderen en dan opnieuw publiceren? en ben je dan niet al je hearts kwijt?[/quote]

Je gaat naar mijn maan ofzo, waar je levels kan uploaden, kies je hem en die zet je op je oude, niet die oude verwijderen, dan ben je inderdaad je harten kwijt.

0
  19. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ja, maar echt deze week gaat ie nog online[/quote]

Is dat zo’n level met water?

0
  20. User  avatar
    1100 XP

sjoerd. dat denk ik niet he aangezien dat nog moet komen. xD

0
  21. User  avatar
    3343 XP

[quote]sjoerd. dat denk ik niet he aangezien dat nog moet komen. xD[/quote]

Nee, maar nis-gens zijn opmerking maakte het raar. xD

0
  22. User  avatar
    414 XP

[quote]Mensen, weet iemand wanneer de patch voor het online level bouwen eraan komt?[/quote]

?
    10 tekens

0
  23. User  avatar
    2574 XP

[quote]Nee, maar nis-gens zijn opmerking maakte het raar. xD[/quote]

hoe bedoel je ? :mellow:

0
  24. User  avatar
    3343 XP

[quote]black heeft hem al mogen spelen begreep ik 😛
    ben benieuwd :D[/quote]

[quote]hoe bedoel je ? :mellow:[/quote]

Heeft hem al mogen spelen, vrij logisch als het je eigen level is maar ik dacht dus dat jij bedoelde met die water beta. Ik dacht met: Hij heeft hem AL mogen spelen.

0
  25. User  avatar
    2574 XP

[quote]Heeft hem al mogen spelen, vrij logisch als het je eigen level is maar ik dacht dus dat jij bedoelde met die water beta. Ik dacht met: Hij heeft hem AL mogen spelen.[/quote]

oh nop blackbasic is persoon van een ander forum en die heeft hem al gespeeld

0
  26. User  avatar
    52 XP

[quote]Is dat zo’n level met water?[/quote]

Nee verre van dat maar me level gaat niet online vandaag omdat ik nog zoveel dingen moet tweaken zoals me tientallen magnetisch schakelaars en sleutels, ect.

0
  27. User  avatar
    863 XP

Ik wil ‘m ook speleeeeeen.

0