Forum

Topic: Game info bij Frontpage artikelen

Anoniem's avatar

Hey mannen. Is het misschien een idee om bij alle nieuwsitems over bepaalde games er wat gameinfo bij te plaatsen?

Bij een interessant bericht over een game wil ik vaak wel weten wie bijvoorbeeld de ontwikkelaar/uitgever is, de release datum, en bv kijken of er eerdere berichten over een bepaalde game geplaatst zijn.

Het is maar een ideetje :$

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hey mannen. Is het misschien een idee om bij alle nieuwsitems over bepaalde games er wat gameinfo bij te plaatsen?

    Bij een interessant bericht over een game wil ik vaak wel weten wie bijvoorbeeld de ontwikkelaar/uitgever is, de release datum, en bv kijken of er eerdere berichten over een bepaalde game geplaatst zijn.

    Het is maar een ideetje :$

    Zullen we een linkje naar google voor je erbij zetten? xD

  2. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Zullen we een linkje naar google voor je erbij zetten? xD

    Ja goed idee !! En zoek gelijk ook even de goedkoopste webshops erbij als u wil !! :yay:

    Maar nu even serieus. Het is maar een idee. Ik weet zelf ook wel hoe google werkt.

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    Zullen we een linkje naar google voor je erbij zetten? xD

    ?? heel raar antwoord,, wat hij vraagt lijkt me niet abnormaal veel werk..

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Vaak staat er al wat informatie in de nieuwspost over de game en zijn ontwikkelaar, als inleidend stukje. Ik zal dit meenemen en overleggen, kijken of dit uitvoerbaar is. Bedankt 😉

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dex is gewoon bang dat die meer werk krijgt xD. Anyway zoiets valt wel ‘meteen’ te realiseren maar dan moeten we het handmatig doen. Willen we het automatisch gaan doen dan zal er een gamedatabase gebouwd moeten worden. We hebben hier al eens naar gekeken en dat is best een hoop werk. Wellicht iets voor de toekomst.

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Yea kvind ’t ook wel een goed idee:P Mocht ’t wat zijn wil ik wel helpe:P
    De site waar hij t goedkoopste is bijv, site van de game zelf, releasedatum etc, boxshot kan ook nog

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    Yea kvind ’t ook wel een goed idee:P Mocht ’t wat zijn wil ik wel helpe:P
    De site waar hij t goedkoopste is bijv, site van de game zelf, releasedatum etc, boxshot kan ook nog

    jezus dat is wel veel speurwerk vind je niet

  8. 656 XP
    Killermen's avatar

    jezus dat is wel veel speurwerk vind je niet

    gewoon een beetje werk, is denk ik niet zoveel

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    jezus dat is wel veel speurwerk vind je niet

    nah valt mee hoor:P
    sommige weet ik al uit me hoofd.. dat van releasedatum en uitgever ontwikkelaar.. en veel data zijn meestal specifiek te vinden op wat bepaalde sites:)

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Gwn naam game -> Wikipedia, en je krijgt op je rechterkant meestal de nuttige informatie 😉