Bronze:
[b]Elevate Your Senses![/b] Activate the Fly Trap. (Map Pack 3 only) [b]Locksmith![/b] Open all doors in the map. (Map Pack 3 only) [b]40 Knives![/b] Kill 40 zombies with the bowie knife. (Map Pack 3 only) [b]Der Electrician![/b] Link all teleport pads before round 7. (Map Pack 3 only) [b]Frequent Flyer![/b] Use the teleporter 8 times. (Map Pack 3 only) [b]Wacker Packer![/b] Upgrade any weapon in Pack A Punch. (Map Pack 3 only) [b]The Might of the Monkey![/b] Use the Monkey Bomb. (Map Pack 3 only)Zilver:
[b]Perkaholics Anonymous![/b] Survive until round 20 without buying a single Perk. (Map Pack 3 only) [b]Acquire Waffle Weapons![/b] Obtain the Ray Gun, DG-2 and the Monkey Bomb at the same time in a game. (Map Pack 3 only) [b]Pack Addict![/b] Upgrade 5 weapons at the Pack A Punch Machine. (Map Pack 3 only)Conclusie: Er is een of andere Monkey Bomb & een teleporter
Ook zullen er waarschijnlijk veel deuren in de nieuwe map zijn; Anders zouden ze hier geen trophie voor gebruiken.
En wat mij echt vet lijkt, je wapens upgraden
In één woord: [b]Vet![/b] :yahoo:

Monkey-Bomb >> wtf xD
Wel moeilijke trophies zo te zien. Maarja moet ff die map pack 3 dan zien te winnen
ik en ben-gens gaan hem kopen.
Aan de trophies te zien word die vet :D.
p.s. @joostNL jij mag zowiezo share omdat jij ons ook mp2 hebt geshared 🙂
ik ga hem zeker kopen:D
[quote]ik en ben-gens gaan hem kopen.
p.s. @joostNL jij mag zowiezo share omdat jij ons ook mp2 hebt geshared :)[/quote]
mag ik hem ook sharen? XD
mark je had bij mij al gereserveerd..xD
hmm Monkey Bomb,
Zie je het al voor je? je gooit een granaat, en er groeien ineens allemaal chimpansees die de hoofdjes van de zombies eraf trekken! :O
Of er komen berggorillas die alle zombies wegmeppen.. geheheh xD wat een fantasie..
PS, iemand die dan ook mappack3 met mij wil sharen? :O
We zullen zien! 😀
Hij komt in Augustus, nog een aantal daagjes gamen 😛
[quote]ik en ben-gens gaan hem kopen.
p.s. @joostNL jij mag zowiezo share omdat jij ons ook mp2 hebt geshared :)[/quote]
Ok dan, zou ik wel vet vinden als dat zou kunne
Waanneer ga je um kopen dan?
[quote]mark je had bij mij al gereserveerd..xD[/quote]
das waar ook. Thanks dude 🙂 Dat word weer zombies afknallen, samen met JoostNL, niss-gens en benn-gens
Hoop wel dat de map pack, begin augustus komt en niet eind augustus, want dan is me vakantie alweer afgelopen xD
Florian? Heb je nog meer? En zoek je toevallig Rag Doll Kung Fu nog? 😀 das het enigste wat ik te bieden heb,, :'(
[quote]das waar ook. Thanks dude 🙂 Dat word weer zombies afknallen, samen met JoostNL, niss-gens en benn-gens
Hoop wel dat de map pack, begin augustus komt en niet eind augustus, want dan is me vakantie alweer afgelopen xD[/quote]
:yahoo: Maar vergeet Gamekabouter & MarcNL niet
Hiervoor moeten we ook map pack 3 zien te krijgen 😛
Dan gaan we um nog in de vakantie spelen
[quote]:yahoo: Maar vergeet Gamekabouter & MarcNL niet
Hiervoor moeten we ook map pack 3 zien te krijgen 😛
Dan gaan we um nog in de vakantie spelen[/quote]
Map pack 1 en 2 binnen kort Map Pack 3.
Hier is een Link: [url]http://link.marktplaats.nl/256909937[/url]
[quote]Map pack 1 en 2 binnen kort Map Pack 3.
Hier is een Link: [url]http://link.marktplaats.nl/256909937[/url][/quote]
Juist oplichters… zie waar die kerel uit komt (ROTTERDAM) met al die feynoorders kun je zulke oplichters verwachten :rofl:
Dit zijn tenminste mogelijke trophies vergeleken met Mappack 2.
[quote]Dit zijn tenminste mogelijke trophies vergeleken met Mappack 2.[/quote]
Klopt, deze trophies zijn haalbaar!
Ik moet van mp2 trophies nog eentje :yahoo:
ehhhh
Die Monkey-Bomb
kunje gebruiken het is gwn een tik bomb die afteld
Go To Hell FreakBags