Topic: headsets.

25 juli 2009om 21:51

ja alweer zo een headset topic,
iig, voor de xbox kan je een paar headsets alleen gebruiken, ik vind dat ps3 dat ook moet doen, omdat ik teveel storende headsets hoor en er echt gek van word, wat denken jullie ?

11 reacties

1. User  avatar
    1377 XP

Nah, ze hadden gewoon bij de release 1 goede headset mee moeten leveren. Foutje van Sony; leren ze van.

0
  2. User  avatar
    778 XP

[quote]Nah, ze hadden gewoon bij de release 1 goede headset mee moeten leveren. Foutje van Sony; leren ze van.[/quote]

Tja, maar de meeste mensen vinden de prijs van de Ps3 al te hoog en volgens Sony maken ze er verlies op, dus als je daar ook nog een headset bij wil leveren moet je weer de prijs verhogen. Denk dat Sony die afweging gemaakt heeft en besloten heeft een ”kaal” pakket te verkopen voor een lagere prijs.

0
  3. User  avatar
    931 XP

Ze hebben juist een hele goede headset; De officiële headset van Sony!

0
  4. User  avatar
    127 XP

[quote]Ze hebben juist een hele goede headset; De officiële headset van Sony![/quote]

misschien is hij goed, maar ze hadden het bij een bepaald aantal gekeurde headsets moeten houden naar mijn mening

0
  5. User  avatar
    863 XP

dat is lullig voor nieuwere producten

0
  6. User  avatar
    93 XP

Ik ben juist blij dat er geen headset bij zit, anders krijg je weer het hele potje domme 10 jarige Amerikanen door die headset lopen te schreeuwen.

0
  7. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik ben juist blij dat er geen headset bij zit, anders krijg je weer het hele potje domme 10 jarige Amerikanen door die headset lopen te schreeuwen.[/quote]
    En nu heb je 10 krakende Amerikanen…

0
  8. User  avatar
    2574 XP

[quote]En nu heb je 10 krakende Amerikanen…[/quote]

:rofl1: die is goed xD

0
  9. User  avatar
    3650 XP

Kom op jongens, we wonen in NL.
    Zelf een goede headset kopen lijkt mij niet zo moeilijk?
    En omdat die er niet bij zat, kan iedereen lekker kopen wat die goed vind 😉

0
  10. User  avatar
    1377 XP

Als Sony deze nou mee leverde:

[url]http://www.turtlebeach.com/products/efp21/home.aspx[/url]

0
  11. User  avatar
    127 XP

[quote]Als Sony deze nou mee leverde:

[url]http://www.turtlebeach.com/products/efp21/home.aspx[/url][/quote]

goh of de prijs zal stijgen of je krijgt geen controllers! 😛