Forum

Topic: komen er nog zelfgemaakte movies op PS3-Sense?

Anoniem's avatar

Aangezien jullie aan fuck gamekings meedoen vraag ik me af of jullie nu ook jullie eigen playstation 3 video content gaan doen?
Zou wel cool zijn. Maar kan ook begrijpen dat er andere prioriteiten bestaan…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Aangezien onze expert voor het monteren van video’s weg is betwijfel ik het 🙂

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Aangezien onze expert voor het monteren van video’s weg is betwijfel ik het 🙂

    Dat maakt op zich niet zo heel veel uit, ik en richard kunnen zelf ook monteren en desnoods nemen we er iemand voor aan.

    Wat betreft de eerste post in dit topic, we kijken hier wel degelijk na. De aanschaf van een camera, met degelijk kwaliteit en een aansluiting vooreen externe Mic, is vrij duur. Het staat nog steeds op ons lijstje en vroeg of laat hopen we video-items te kunnen doen.

  3. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Denk het niet. Wat zouden ze dan in die video’s moeten dan dat een meerwaarde bied aan PS3S :)?

  4. 871 XP
    -Sander's avatar

    Dan bedoel je zeker zoals wat femalegamers.nl ook heeft?

  5. 64 XP
    Forg0t2's avatar

    Nee ik heb het meer over eigen spul.
    Ik denk dat als je video materiaal hebt dat puur over ps3 gaat dat mensen dat wel aantrekt.
    Videomateriaal is meestal wel een doorslaggevend iets voor een persoon om het te kopen ja of nee. En zolang je je eigen draai en mening eraan geeft denk ik dat veel mensen het waarderen. Ik kijk ook liever naar gamekings dan youtube filmpjes. Dan weet je wat mensen ervan vinden en youtube vind ik vaak crap 😛

  6. 36 XP
    MasterGhrim's avatar

    Ik heb een dazzle DVD recorder, Killermen heeft al dingen opgenomen ermee. Dus als ik eindelijk er mee kan werken, kan ik video content maken

  7. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Dat maakt op zich niet zo heel veel uit, ik en richard kunnen zelf ook monteren en desnoods nemen we er iemand voor aan.

    Wat betreft de eerste post in dit topic, we kijken hier wel degelijk na. De aanschaf van een camera, met degelijk kwaliteit en een aansluiting vooreen externe Mic, is vrij duur. Het staat nog steeds op ons lijstje en vroeg of laat hopen we video-items te kunnen doen.

    maar dat vorige video item was toch ook met een best goede camera?

  8. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Sjoerd heeft goede kwalitiet shit he :P?

  9. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Gamekings behandelt allerlei soorten games in het algemeen voor de xbox360, ps3, pc, etc. Jullie zouden je meer kunnen concentreren op de PS3 spellen, PSN games!, DLC’s, Specials en andere crap wat betreft de PS3. Maar idd je hebt wel de benodigde materialen nodig.

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Camera is net toevallig vorige week gekocht, items volgen spoedig 🙂

    http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4ae9a327d5d76.jpg

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sweet! JVC [b]HD[/b]

  12. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ziet er zeker goed uit Magnet. We zijn benieuwd :yahoo:

  13. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Nog even wat commentaar/tips voor jullie. Als je een filmpje maakt:

    – Doe je zonnebril af. Het is erg irritant als je naar iemand moet kijken die iets uitlegt. Als je dat deed voor de zon ga dan ergens in de schaduw staan 😛
    – Degene die achter de camera staat en vragen stelt, kom ook voor de camera staan en praat samen over een spel.
    – Voor de rest hoop ik dat jullie in de volgende filmpjes gebruik gaan maken van microfoons, maar dat waren jullie al van plan 🙂

    Veel succes verder!

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    @ GVeyron

    M4GN3T durft niet voor de camera dus dat gaat helaas niet
    xD!

  15. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Omg ik hoop niet dat het waar is wat jij zegt 😛

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Omg ik hoop niet dat het waar is wat jij zegt 😛

    Helaas wel. xD Daar heeft Roy (M4GN3T) geen zin in. xD

  17. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Moet die maar over zijn angst heen zetten!

  18. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Helaas wel. xD Daar heeft Roy (M4GN3T) geen zin in. xD

    We krijgen hem nog wel een keer voor de camera hoor 😉

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik regisseer 😛

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    We krijgen hem nog wel een keer voor de camera hoor 😉

    Ik regisseer 😛

    Dat gaat ons zeker nog een keer lukken man! xD We hadden hem tijden Firstlook er voor moeten zetten. :rofl:

  21. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik regisseer 😛

    de verdeel en heers strategie heet dat :p

    Maare, we zullen je heus niet gaan uitlachen hoor… 😀 Denk dat het wel een goede stap zou zijn om ook stukjes op te nemen en ik denk dat dit Sense zeker naar een hoger niveau kan brengen.
    Opgenomen stukjes komt ook een groot publiek op af namelijk.

  22. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Maar ff serieus waarom wil je niet voor de camera?

    Als je dan toch alleen cameraman wilt zijn moet je wel stil zijn, want cameramannen horen niet te praten 😛 Het zou wel leuker zijn als je met minimaal 2 man voor de camera staat want dan kun je tenminste een fijn gesprek/discussie voeren.

  23. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wie van de redactie zouden jullie voor de camera willen zien?
    En wat vinden jullie van het optreden van ItsRedd tot nu toe? 🙂

  24. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Wie van de redactie zouden jullie voor de camera willen zien?
    En wat vinden jullie van het optreden van ItsRedd tot nu toe? 🙂

    van itsredd goed, alleen irritant ja dat de vragen door de “cameraman” worden gesteld

    @eerste vraag
    armish!! alleen dan moet het wel om shooters gaan 😛

  25. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    van itsredd goed, alleen irritant ja dat de vragen door de “cameraman” worden gesteld

    @eerste vraag
    armish!! alleen dan moet het wel om shooters gaan 😛

    Daar komt het probleem, ze zijn maar met zijn tweeën (ookal kan je gwn de camera aanzetten en er ook bij gaan staan maargoed), en is het moeilijk om zoiets te maken, afgelopen Firstlook ging het goed maar waren we echter met veel meer mensen.

  26. 1386 XP
    Redd's avatar

    Okay, ik kon het niet laten. Ik heb ook maar een camera gekocht. Dezelfde als M4GN3T overigens.

  27. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Beter toch als je 2 camera’s hebt. Als de één het niet doet kun je altijd de andere gebruiken. Het is vooral handig bij game beurzen, want dan kan de ene bijvoorbeeld naar interviews gaan of voorstellingen en de andere kan dan bijvoorbeeld off-screen beelden maken van games.

  28. 656 XP
    Killermen's avatar

    Okay, ik kon het niet laten. Ik heb ook maar een camera gekocht. Dezelfde als M4GN3T overigens.

    Dat betekent dubbel zoveel pret :p

  29. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Aha, nu kan ItsRedd, M4GN3T filmen, misschien wou hij niet voor de camera omdat hij niet wou dat iemand anders zijn camera aanraakt :p

  30. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    fail reactie heb hem verwijderd:P