Topic: Verslaving?

28 juli 2009om 12:53

Wat noemen jullie verslaving? En geef VB bij 😉

Ik noem verslavind mensen als Hakoom met 3500 trophies 52 platina.
Maar ik dacht dat dat erg was. Nu kreeg ik vandaag een plaatje van iemand die
of heel rijk is
of ziek
of alle 2 xD
Het zijn rond de 150 a 160 games 😉

[img]http://94.100.114.145/660850001-660900000/660891201-660891300/660891226_5_zmiA.jpeg[/img] [url]http://sonyplaystation3.nlwww.hyves.nl/album/9047338/Playstation_3/QyAQqM-p/fotos/660891226/0/zmiA/?&pageid=5L4Q22ZDM10K8WW04[/url]

Dus wat vinden jullie verslaving, met voorbeeld 😉

93 reacties

1. User  avatar
    800 XP

Hmm.. nu nog op alfabetische volgorde? 😛

0
  2. User  avatar
    643 XP

OMFG Ik wil al die games hebben :kwijl:

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]OMFG Ik wil al die games hebben :kwijl:[/quote]

Ja, ik ook. 😛

0
  4. User  avatar
    653 XP

volgens mij is hij niet rijk. Maar wel ziek zoveel games kan wel erge verslavingen

0
  5. User  avatar
    515 XP

Je hoeft niet rijk te zijn om dit allemaal te kopen.

Maar ik denk dat hij alleen geen sociaal leven heeft buiten de playstation om, en al het geld wat hij te besteden heeft uitgeeft aan spellen.

Dus ja hij is echt verslaafd

0
  6. User  avatar
    1536 XP

Het kan ook zijn dat hij ze gewoon verzameld. Dat deed een amerikaan ook met de 360.

0
  7. User  avatar
    863 XP

Ik heb iemand in m’n PSN-lijst die het als baan heeft om spellen te testen, en af en toe vind ie ook een spel leuk en speelt ie ‘m uit in z’n vrije tijd. Maar die krijgt er dus gewoon betaald voor om te gamen.

0
  8. User  avatar
    1536 XP

Dat is minder leuk dat het klinkt hoor. Je moet gewoon hetzelfde stukje in echt alle mogelijke manieren spelen en op elk mogelijke manier bekijken. Dus je speelt soms 100x (letterlijk) tegen dezelfde eindbaas.

0
  9. User  avatar
    515 XP

Verzamelen is 1 ding maar 52 platinum, dan heb je echt heel veel moeten gamen.

Als ik het goed heb zijn er voor hem nog maar iets van 20 spellen waarbij je platinum trophies kan behalen en 1800 overige trophies,

0
  10. User  avatar
    1377 XP

Over verslaving gesproken… [url]http://psnleaderboard.com/[/url]

0
  11. User  avatar
    3650 XP

Hakoom en Killerxx ken ik alle 2 xD

0
  12. User  avatar
    863 XP

We staan 13de als land! (Nederland)

0
  13. User  avatar
    3650 XP

[quote]We staan 13de als land! (Nederland)[/quote]

Hoe weet je dat :O

0
  14. User  avatar
    863 XP

Klikken op die link en naar beneden scrollen?

0
  15. User  avatar
    3650 XP

Nummer 1:
    23,353 159,929 669,255 3,655,534 4,508,071
    Wij: 676 4,958 20,102 110,813 136,549
    Platina goud zilver bronz totaal
    Valt me tegen :O

0
  16. User  avatar
    863 XP

Dat is USA pik, weet je hoeveel groter dat is?

Ik niet, maar wel heel veel.

0
  17. User  avatar
    2574 XP

moet je het platina aantal van Israel zien maar 16 xD tel luchteman en sjoerdgames bij elkaar op en je hebt dat ook al bina volgens mij xD

0
  18. User  avatar
    515 XP

[quote]moet je het platina aantal van Israel zien maar 16 xD tel luchteman en sjoerdgames bij elkaar op en je hebt dat ook al bina volgens mij xD[/quote]

Correctie 13 stuks hebben ze maar

0
  19. User  avatar
    653 XP

[quote]Hakoom en Killerxx ken ik alle 2 xD[/quote]

Waar ken je hun van dan?

0
  20. User  avatar
    3650 XP

[quote]Waar ken je hun van dan?[/quote]

Gewoon praat wel beetje met iemand uit Denemarken, en die kent al die gasten xD

0
  21. User  avatar
    95 XP

die zit er vast lang achter

0
  22. User  avatar
    800 XP

[quote]moet je het platina aantal van Israel zien maar 16 xD tel luchteman en sjoerdgames bij elkaar op en je hebt dat ook al bina volgens mij xD[/quote]

Lol.. xD Hoeso weinig ps3’s/ mensen zonder internetverbinding? :rofl1:

0
  23. User  avatar
    1755 XP

Woow 3000+ trophies :O gek

0
  24. User  avatar
    863 XP

Ja hobbyloos he?

0
  25. User  avatar
    653 XP

achja er zijn landen die er niet op staan:P

0
  26. User  avatar
    643 XP

Héhé, op die lijst sta in 1700 of zoiets ^^

0
  27. User  avatar
    863 XP

Jij staat volgens je kaartje 1686

0
  28. User  avatar
    3650 XP

[url]http://killzone.com/kz/mykillzone.psml?kz_user_id=x_KILL1ONAIRE_x[/url]

Oke nog een goed voor beeld xD

Gespeelde spellen
    6486
    Gewonnen spellen
    5656
    Tijd online
    52 Dagen 1 Uren

Naam: x_KILL1ONAIRE_x
    Score: 911666

0
  29. User  avatar
    778 XP

[quote]Gewoon praat wel beetje met iemand uit Denemarken, en die kent al die gasten xD[/quote]

Dus dan kent die gast uit Denemarken ze, niet jij 😛

0
  30. User  avatar
    863 XP

+1 robbert.

10tkns

0
  31. User  avatar
    59 XP

I want the games.
    You can spank my lil tushy all day and ill say: Im an game addict allright! 😛

0
  32. User  avatar
    135 XP

[quote]I want the games.
    You can spank my lil tushy all day and ill say: Im an game addict allright! :P[/quote]

???????????????????

0
  33. User  avatar
    1191 XP

Hoezo verslaafd, ik zit nu pas aan de 40 spellen, maar ik wil er ook nog meer

0
  34. User  avatar
    3650 XP

[url]http://ps3trophycard.com/profile/Hakoom[/url]

Die hakoom heeft weer een platina er bij 😐

Dat is egt niet normaal :$

0
  35. User  avatar
    403 XP

Dit is een echte verslaving:
    [url]http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228680[/url]

[url]http://tw.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Wrathbringer&cn=%E5%B0%8F%E7%81%B0&gn=%E7%A5%9E%E6%A8%A3[/url]

0
  36. User  avatar
    3650 XP

Dat is idd nog al een verslaving :PxD

0
  37. User  avatar
    722 XP

ff 50 eurie per game rekenen als die alles nieuw heeft gekoopt 😛 lol

17 hoog als ik goed gezien heb

17X50€=850

6 rijen 850 X 6 = 5100 euro

rijk hoef je er niet voor te zijn maar je moet het geld er we voor over hebben 😛

0
  38. User  avatar
    1536 XP

Misschien is hij ookwel medewerker (of eigenaar) van een gameshop, dan hoef je alleen inkoop te betalen of krijg je nog korting :P.

0
  39. User  avatar
    363 XP

Critical_Sin (de 1ste Nederlander qua trophies) die 60ste in de world ranking staat, staat ook in mijn friendlist. Wat een toeval.

0
  40. User  avatar
    13 XP

Hoe komen hun aan zoveel platinum trophies :rofl1: ik ben al 3 weken bezig met mn uncharted 2 platinum te halen. :wacko:

0
  41. User  avatar
    114 XP

zoveel trophies halen is voor posers 😉 😛

0
  42. User  avatar
    3343 XP

[quote]Hoe komen hun aan zoveel platinum trophies :rofl1: ik ben al 3 weken bezig met mn uncharted 2 platinum te halen. :wacko:[/quote]

Ik heb hem 2x, op me EU en US account. xD EU kostte me precies 7 dagen na de release. xD

0
  43. User  avatar
    1191 XP

Ik had mijn Eerste platinum na 2 dagen, dat was op 9 augustus 2008;)

0
  44. User  avatar
    571 XP

Ik heb nog nooit zoveel trophies gehaald en dat nog wel in mijn examentijd xD. In nog geen 7 weken tijd iets van 110 trophies erbij gehaald, waarvan 2 platinum 😛

0
  45. User  avatar
    1191 XP

Correctie, ik had mijn eerste platinum op 8 augustus 2008:) toevallig 8-8-08:D

0
  46. User  avatar
    602 XP

Ik heb lekker geen platinum 😛 xD

Maar daar speel ik ook niet voor.

Die mensen die zo ongelofelijk veel platina hebben krijgen die games volgens mij gewoon gesponsord, want die hebben vaak ook nog iets van 100 games of zo, dat zou gemiddeld 4000 euro zijn (of je hebt geen leven, dus geven al hun geld aan ps3 uit)

0
  47. User  avatar
    145 XP

naja ik heb iemand in me lijst en die werkt bij frs en neemt elke keer games mee naar huis, haalt ze platina en ruilt ze dan weer om 😛
    en veel spelen zijn in een weekend platina te halen als je een beetje skills hebt.

0
  48. User  avatar
    3650 XP

[quote]naja ik heb iemand in me lijst en die werkt bij frs en neemt elke keer games mee naar huis, haalt ze platina en ruilt ze dan weer om 😛
    en veel spelen zijn in een weekend platina te halen als je een beetje skills hebt.[/quote]

Ik werk bij de bart 😛 en doe dat ook 😛 mag ze dan 2 weken hebben 😛
    Alleen haal ik vaak geen platina 😛 heb wel wat beters te doen tegenwoordig :$

0
  49. User  avatar
    114 XP

Haha verslaving is als je met CODMW2 om 8 uur ‘sochtends begint te spelen, pas om half12 pas stopt en dan om 1 uur toch nog even een potje speelt omdat je het niet kan laten hahahaha

0
  50. User  avatar
    343 XP

naja je hebt natuurlijk ook collectors he. Een vriend van me heeft thuis zeg maar een hele muur met games soort gameshop. Hij heeft er heel veel gekregen maar hij geeft er ook veel geld aan uit. IS opzich wel echt vet ziet er ook vet uit.

0
  51. User  avatar
    220 XP

Ik ken ook iemand, die koopt elke maand 2 games (en speelt ze uit).
    Wel speelt die de meeste games op het makkelijkst en raakt ze dan niet meer aan (ik ken ers ook die een game meerdere keren op verschillende moeilijkheids graden uitspelen).

0
  52. User  avatar
    266 XP

[quote]Ik ken ook iemand, die koopt elke maand 2 games (en speelt ze uit).
    Wel speelt die de meeste games op het makkelijkst en raakt ze dan niet meer aan (ik ken ers ook die een game meerdere keren op verschillende moeilijkheids graden uitspelen).[/quote]

Twee games in de maand vind ik nou niet zo bijzonder veel, maar het ligt er ook een beetje aan of je dingen niet doet omdat je verslaafd bent. Het kan namelijk ook zo zijn dat je gewoon veel vrije hebt.

0
  53. User  avatar
    150 XP

Denk dat je beter kan kijken hoe lang hij er over gedaan heeft, toch ik bedoel dat als je een game koopt om vervolgens instant uit te spelen en platinum te halen, ja dat ben je verslaafd maar als je eerst heel casual het spel gaat spelen en je vind het echt leuk en je wil dan platinum halen, dan is het toch net iets anders niet?

0
  54. JBVisual's avatar

ik zelf heb ook een lichte verslavinf, ik heb tegen de 100 ps3 games (en van een duister verleden heb ik ook zo’n 130 xbox 360 games maar deze ius niet meer aan geweest sinds de launch van de ps3)

0
  55. User  avatar
    2036 XP

ik ben denk ik ook wel een beetje verslaafd aan mijn ps3. 🙂
    niet dat ik al mijn spellen uitspeel, dat lukt me niet, maar meer dat ik graag en veel speel 😀

0
  56. User  avatar
    150 XP

Was beetje verslaafd aan cod4, sinds release gespeeld totdat black ops uit komt, maar als er geen matches op worden gespeeld word het weer terug naar cod4

0
  57. User  avatar
    190 XP

[quote]Was beetje verslaafd aan cod4, sinds release gespeeld totdat black ops uit komt, maar als er geen matches op worden gespeeld word het weer terug naar cod4[/quote]

zozo das best lang xD

0
  58. User  avatar
    32 XP

Verslaafd is als je sociaal leven eronder lijdt, of dat je bijvoorbeeld niet naar school gaat om een game te halen. Een dag vrij nemen op het werk is je eigen keus en moet je zelf weten.

0
  59. User  avatar
    117 XP

Je sociale leven hoeft er niet onder te lijden. Als je afkickverschijnselen krijgt als je bijv. een week stopt met gamen dan ben je volgens mij verslaafd. Ik vrees dat ik idd lichtelijk verslaafd ben aangezien ik toch om de een of andere reden vaak game…

Moet toch maar eens een week proberen niet te gamen dan 😀

0
  60. User  avatar
    33 XP

Game-verslaving is geen echte verslaving zover, want het heeft geen duidelijke symptomen en staat niet officieel op de lijst van mentale verslavingen. Maar er zijn om die reden wel mensen gestopt op mijn school (ik doe game architecture and design)

0
  61. User  avatar
    15 XP

[i]’Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten.'[/i] Aldus wikipedia. Ik moet zeggen dat ik het er mee eens ben xD

0
  62. User  avatar
    266 XP

[quote][i]’Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of [b]heel moeilijk[/b] los kan laten.'[/i] Aldus wikipedia. Ik moet zeggen dat ik het er mee eens ben xD[/quote]

Haha, en hoe definieer je heel moeilijk?

0
  63. User  avatar
    4682 XP

Vincent: Ik krijg er niet eens de tijd voor om net zo veel platina trophies als jouw te verdienen, laat staan 52 platina trophies voor 150 a 160 games. Laat die gast maar eens gaan werken, in plaats van 20 uur per dag te gaan gamen.

0
  64. User  avatar
    722 XP

verslaving maak je zelf aan omdat je niets anders te doen hebt of gewoon zwak bent.

0
  65. User  avatar
    117 XP

Zwak? Als ik jou nu eens een een zeer verslavende drug inspuit of je neemt onbewust zoiets in. Ik durf te wedden dat je opeens dan wat je zei gaat bijstellen. Tuurlijk is er een keus maar sommige mensen zijn meer gevoelig voor verslaving dan anderen.

0
  66. User  avatar
    1512 XP

verslaving vind ik als je elke vrije minuut in gamen steekt en dan altijd maar 1 game spelen
    call of duty heeft dus veel mensen verslaafd gemaakt
    verslaafd = no life

0
  67. User  avatar
    722 XP

[quote]Zwak? Als ik jou nu eens een een zeer verslavende drug inspuit of je neemt onbewust zoiets in. Ik durf te wedden dat je opeens dan wat je zei gaat bijstellen. Tuurlijk is er een keus maar sommige mensen zijn meer gevoelig voor verslaving dan anderen.[/quote]

LOL ja als jij het bij mij inspuit! Maar jij gaat uit vrij will achter die ps3 pc xbox er is echt niemand die een gun tegen te kop zet en zegt nu spelen!
    zwakke mensen raken heel snel verslaafd kunnen zij ook niets aan doen mja

0
  68. User  avatar
    266 XP

Naar mijn mening is het vrij goed mogelijk om een verslaving tegen te gaan, maar op een gegeven moment kom je bij een grens aan. Als je die overschrijdt is het niet meer mogelijk om zomaar zonder hulp te stoppen met gamen. Deze ligt denk ik zeer hoog en ik verwacht ook niet dat er veel gamers op PS3-sense zijn die die grens overschreden hebben.

0
  69. User  avatar
    508 XP

er is voor alles een verzamelaar maar games zijn wel duur natuurlijk 😛

ik probeer enkel de leukste games en games waarvan ik denk ze later nog es te spelen te houden, de rest verkoop/ruil/geef ik weg

0
  70. User  avatar
    1512 XP

[quote]Naar mijn mening is het vrij goed mogelijk om een verslaving tegen te gaan, maar op een gegeven moment kom je bij een grens aan. Als je die overschrijdt is het niet meer mogelijk om zomaar zonder hulp te stoppen met gamen. Deze ligt denk ik zeer hoog en ik verwacht ook niet dat er veel gamers op PS3-sense zijn die die grens overschreden hebben.[/quote]ik heb ook een tijdje op die grens gezeten en toen mijn PS3 het begaf en ik de hele zomer er zonder moest doen raak je ook wel een beetje van je verlsaving af
    ik had me ingedacht dat zogauw ik een nieuwe kreeg dat ik weer de hele dagen ging gamen maar kan er nu wel veel gemakkelijker mee stoppen en wat anders doen

0
  71. User  avatar
    150 XP

Noujah als ik naar mezelf kijk, ik game veel ( vooral op de pc ) maar ik kan wel stoppen wanneer ik wil dus ik zie het meer als een uit de hand gelopen hobby

0
  72. User  avatar
    9970 XP

ik ben verslaafd aan ps3-sense money 😛

maar goed, als iemand iets bij je inspuit of wat dan ook, zonder dat je het weet of weet wat het is
    hoe kun je dan weten dat je een bepaald iets nodig hebt? lijkt me sterk dat je dan verslaafd raakt

0
  73. User  avatar
    280 XP

Ik ben ook verslaafd aan ps3-sense money

0
  74. User  avatar
    168 XP

wat verslaving voor mij is dat sommigen mensen al na 2 dagen dat black ops uit kwam al prestige zyn of zelfs prestige 2. Da noem k no-live gamers

0
  75. User  avatar
    146 XP

inderdaad bobka ik vind als je echt niet kan stoppen dat je dan verslaafd ben

0
  76. User  avatar
    22 XP

het is pas een verslaving als je er niet vrijwillig afstand van kan doen…

0
  77. User  avatar
    3650 XP

[quote]het is pas een verslaving als je er niet vrijwillig afstand van kan doen…[/quote]

Daar ben ik het helemaal mee eens!
    Je social life op 2e plaats komt!

0
  78. User  avatar
    266 XP

[quote]wat verslaving voor mij is dat sommigen mensen al na 2 dagen dat black ops uit kwam al prestige zyn of zelfs prestige 2. Da noem k no-live gamers[/quote]

Niet mee eens. Na twee dagen was ik ook ongeveer eerste prestige, terwijl ik het niet bijzonder veel had gespeeld. Ik denk dat je aan levels en exp niet kan bepalen of iemand verslaafd is. Het kan namelijk ook zijn dat de betreffende speler heel goed is, of op een andere manier dit level heeft bereikt.

0
  79. User  avatar
    1191 XP

[quote]Niet mee eens. Na twee dagen was ik ook ongeveer eerste prestige, terwijl ik het niet bijzonder veel had gespeeld. Ik denk dat je aan levels en exp niet kan bepalen of iemand verslaafd is. Het kan namelijk ook zijn dat de betreffende speler heel goed is, of op een andere manier dit level heeft bereikt.[/quote]

een stille, bescheiden hint dat jij jezelf een heel goede speler vindt?:P

0
  80. User  avatar
    266 XP

[quote]een stille, bescheiden hint dat jij jezelf een heel goede speler vindt?:P[/quote]

Nee, op de pc gaat het allemaal dubbel zo snel;)

0
  81. User  avatar
    150 XP

kijk:P ik ben al bezig met 2e prestige 😛 zit al weer bijna halverwege terwijl ik ook nog niet zo super veel heb gespeeld scheelt ook dat ik vorige week weinig school heb gehad.

0
  82. User  avatar
    119 XP

Moet wel heel eerlijk zeggen ik wel kan spreken van een verslaving vroeger.
    Ben wel echt verslaafd geweest aan 1 game. Heb het nu al een tijdje kunnen loslaten.

Uncharted 2, was helemaal verslaafd aan de multiplayer, stond maanden lang op de top world ranking. Nummer 3, 4 of 5.

Was elke dag met de game bezig, zag het daglicht niet eens meer. Me hele slaap ritme was weg en overdag sliep ik 4 uurtjes en ging weer vrolijk verder. het was een rare tijd voor mij.. Alleen maar eten en gamen en als er voetbal op was, pakte ik een tweede tv zodat ik het spel niet hoefde af te sluiten en door kon gaan. Me vrienden groep werd alleen maar groter (ONLINE DAN), ik was zelfs trots dat ik steeds beter werd. Me headset had ik soms zelfs nog op als ik was gaan slapen omdat hij deel of mij was geworden.

Nu weet ik beter maar het was echt niet leuk. Kan nu nooit meer verslaafd worden aan games. Ik fear november 2011 als uc3 uitkomt.

ook dus een kut manier van verslaving aan games.

btw had 4 keer het spel zodat ik overal en altijd kon gamen, met vrienden, meerdere ps3’s online etc. madness

0
  83. User  avatar
    492 XP

[quote]Moet wel heel eerlijk zeggen ik wel kan spreken van een verslaving vroeger.
    Ben wel echt verslaafd geweest aan 1 game. Heb het nu al een tijdje kunnen loslaten.

Uncharted 2, was helemaal verslaafd aan de multiplayer, stond maanden lang op de top world ranking. Nummer 3, 4 of 5.

Was elke dag met de game bezig, zag het daglicht niet eens meer. Me hele slaap ritme was weg en overdag sliep ik 4 uurtjes en ging weer vrolijk verder. het was een rare tijd voor mij.. Alleen maar eten en gamen en als er voetbal op was, pakte ik een tweede tv zodat ik het spel niet hoefde af te sluiten en door kon gaan. Me vrienden groep werd alleen maar groter (ONLINE DAN), ik was zelfs trots dat ik steeds beter werd. Me headset had ik soms zelfs nog op als ik was gaan slapen omdat hij deel of mij was geworden.

Nu weet ik beter maar het was echt niet leuk. Kan nu nooit meer verslaafd worden aan games. Ik fear november 2011 als uc3 uitkomt.

ook dus een kut manier van verslaving aan games.

btw had 4 keer het spel zodat ik overal en altijd kon gamen, met vrienden, meerdere ps3’s online etc. madness[/quote]

Dat gaat wel een beetje furrrr ja. Maar je hoeft niet bang te zijn voor UC3, koop hem gewoon niet. Zeg het ook tegen mensen in je omgeving. Als jij niet streng kunt zijn voor jezelf moeten andere mensen dat maar zijn!

[quote]
    maar goed, als iemand iets bij je inspuit of wat dan ook, zonder dat je het weet of weet wat het is
    hoe kun je dan weten dat je een bepaald iets nodig hebt? lijkt me sterk dat je dan verslaafd raakt[/quote]

Haha wat heeft dat met game verslaving te maken. En ja, op dat moment (zoals bij heroïne wat echt gevaarlijk spul is en dat je dus nooooit moet gebruiken) kan het na de eerste keer al raak zijn. Ook als je niet weet dat je het ingespoten krijgt. Dit heet een fysieke verslaving. Je lichaam wil weer meer van het spul hebben, en als het dat niet krijgt wordt het ziek (cold-turkey). Je zal wel snel van je verslaving af zijn in dat geval. Gamen is meer een mentale verlaving. Je [i]wilt[/i] spelen, je het het [i]gevoel[/i] dat je [i]moet[/i] spelen. Als dit erg genoeg wordt gaat die mentale verslaving zich op fysieke wijze uiten. Als je dan niet kunt gamen word je er ziek van.

0
  84. User  avatar
    220 XP

verslaving kan of hij heeft geen wereld om hem heen of hij verzameld die maar bij mij opent hij de foto niet

jammer!

0
  85. User  avatar
    393 XP

google voor de grap maar eens “youtube duck360” en kijk hoeveel trophies hij heeft! Hij was een van de eersten die niet hoger meer in trophy level kon komen… LVL50 met meer dan 270 platina’s… *Jaloers*

0
  86. User  avatar
    2610 XP

just so you know zulke mensen geven hun psn id’s door aan vrienden xD
    verslaving tjah dat is de southpark ep met wow

de 1 heeft gewoon meer vrije tijd en geen sociaal leven:p

0
  87. User  avatar
    2210 XP

FluffyFluffy is adicted to mw3

0
  88. User  avatar
    393 XP

[quote]just so you know zulke mensen geven hun psn id’s door aan vrienden xD
    verslaving tjah dat is de southpark ep met wow

de 1 heeft gewoon meer vrije tijd en geen sociaal leven:p[/quote]

Dan nog… Met 5 vrienden over de 270 platina’s halen wil nog steeds zeggen meer dan 55 per persoon! Ook dat kan ik van mijn collectie nog niet zeggen…

0
  89. User  avatar
    318 XP

[quote]Dan nog… Met 5 vrienden over de 270 platina’s halen wil nog steeds zeggen meer dan 55 per persoon! Ook dat kan ik van mijn collectie nog niet zeggen…[/quote]

Ken je tijnbanaan? Die gast doet het grotendels in z’n eentje, respect! [url]http://www.yourgamercards.net/profile/tijnbanaan[/url]
    170 plats

0
  90. User  avatar
    1372 XP

En dan komt de PS4 en zet Sony voor iedereen de teller weer op 0. 😛

0
  91. User  avatar
    393 XP

Weer nieuwe ronde nieuwe kansen… 🙂 Laat maar komen hoor… Op zich vind ik dat niet eens zo heel erg. Ik vermoed echter dat je je account dan net zoals bij de VITA kan koppelen, dus ik maak me geen zorgen.

0
  92. User  avatar
    318 XP

[quote]Weer nieuwe ronde nieuwe kansen… 🙂 Laat maar komen hoor… Op zich vind ik dat niet eens zo heel erg. Ik vermoed echter dat je je account dan net zoals bij de VITA kan koppelen, dus ik maak me geen zorgen.[/quote]

Denk dat sony dat met de PS4 inderdaad zou doen, anders krijgen ze heel wat zeik over zich heen van fanatieke trophyhunters waar sony ook flink aan verdient, meer dan de gemiddelde casual gamer 😛

0
  93. User  avatar
    220 XP

ja XD

0