Hoii,
Ik wil zo’n bom maken. Die na een tijdje ontploft. Zelfde als bij dat level. Dat je op een knop drukt En dat er zo’n bom valt. Die je moet schuiven om die muur te slopen. Die bom duurt ff tot die knalt. Hoe maak ik doe ?
Vincent
Hoii,
Ik wil zo’n bom maken. Die na een tijdje ontploft. Zelfde als bij dat level. Dat je op een knop drukt En dat er zo’n bom valt. Die je moet schuiven om die muur te slopen. Die bom duurt ff tot die knalt. Hoe maak ik doe ?
Vincent
Je hebt levels waarmee je hem kon krijgen. Maar, het probleem is: als je er nu eentje in een level doet, zegt hij dat het een item is wat verboden en verwijderd is door moderators en kan je je level niet online plaatsen totdat je die tijdbom eruit haalt. Dus of het kan weet ik niet, maar je kan het gerust testen. Gelukkig is er [url]www.youtube.com[/url] en [url=www.google.nl]:google:[/url]
Dat is raar. Want ik wil zo’n level dat alles kapot gaat. En dat er bommen naar beneden vallen. Maar als ze gelijk knallen. Is het onmogelijk xD
[quote]Dat is raar. Want ik wil zo’n level dat alles kapot gaat. En dat er bommen naar beneden vallen. Maar als ze gelijk knallen. Is het onmogelijk xD[/quote]
Je wilt zoiets als Fallout 3 when the bombs fell?
[quote]Je wilt zoiets als Fallout 3 when the bombs fell?[/quote]
als wat????
[quote]als wat????[/quote]
Typ die naam maar eens in in LittleBigPlanet.
Je moet gewoon zelf schakelaars gebruiken
HET IS SUPER MAKKELIJK, IK GA BINNENKORT OOK ZO´N LVL MAKEN :p
Gewoon senors bouwen met een delay.