Er is een nieuwe update voor cod:waw ik weet niet wat deze inhoud 😛
het is wel een grote 175 mb.
Zou het misschien voor het mappack zijn?
–edit–
1.het beginmenu is veranderd er staat nu:
SOLO
[b]COOPERATIVE CAMPAIGN
NAZI ZOMBIES[/b]
MULTIPLAYER
OPTIONS
CREDITS
–edit2–
Geupdate met nieuwste zombie map

Misschien alleen de indeling van het menu logischer ingedeeld.. als het spectaculair zou zijn zou het nieuws wel groot de wereld zijn ingebracht. Lijkt mij…xD
nou ja, een begin moet er wezen he ^^ als ik nog maar online kan knallen vind ik alles beste xD
Zou dus de nieuwe zombie map met de PS@Store update van vandaag komen?
Dit lijkt mij eigenlijk volgende week ( dat is het augustus )
[quote]Zou dus de nieuwe zombie map met de PS@Store update van vandaag komen?
Dit lijkt mij eigenlijk volgende week ( dat is het augustus )[/quote]
zoiets dacht ik ook al normaal kwam de update toch met de maps ? dus hopelijk nu wel/ook :yay:
Jah, als de PS@Store update is geweest moet je ff kijken of ie is toegevoegd
En anders volgende week donderdag dan
Heb je al een cc dan?
[quote]Jah, als de PS@Store update is geweest moet je ff kijken of ie is toegevoegd
En anders volgende week donderdag dan
Heb je al een cc dan?[/quote]
zelfs 2…. xD
maar dan moet ik ff begin met slijmen of ik hem mag gebruiken 😛
want laatst is op een gefraudeerd voor een inmensbedrag xD
[quote]zelfs 2…. xD
want laatst is op een gefraudeerd voor een inmensbedrag xD[/quote]
We moeten dus allebei stilletjes en biddend afwachten totdat de update komt, en totdat jij je cc mag gebruiken xD
[quote]zelfs 2…. xD
want laatst is op een gefraudeerd voor een inmensbedrag xD[/quote]
Gaat ie slijmen.. xD misschien moet je met pannenkoeken aankomen, misschien dat dar werkt :rofl:
hoop dat de mappack vandaag komt. ben wel weer uitgekeken op de laatste. 🙂
alleen banzai is nog wel een beetje te doen.
[quote]Gaat ie slijmen.. xD misschien moet je met pannenkoeken aankomen, misschien dat dar werkt :rofl:[/quote]
bij joost wel……:rofl1:
[quote]hoop dat de mappack vandaag komt. ben wel weer uitgekeken op de laatste. 🙂
alleen banzai is nog wel een beetje te doen.[/quote]
ik vind alle 2 oude nog fantastisch
Ik vind de normale maps van map pack 1 & 2 niet zo.. hoop dat deze beter zijn
[quote]Ik vind de normale maps van map pack 1 & 2 niet zo.. hoop dat deze beter zijn[/quote]
dat klopt ook wel weer banzai en (weet niet meer hoe die heet.. :rofl1:) vind ik het leuks maar de zombie maps zijn wel uitmuntend 😀 en deze zombie map lijkt me al helemaal fantastisch dat mes van 3000 xD
[quote]dat klopt ook wel weer banzai en (weet niet meer hoe die heet.. :rofl1:) vind ik het leuks maar de zombie maps zijn wel uitmuntend 😀 en deze zombie map lijkt me al helemaal fantastisch dat mes van 3000 xD[/quote]
Jah zeker dat mes lijkt me echt vet
Helemaal als je dat mes altijd houd :yahoo:(Het hele potje lang zeg maar)
[quote]Jah zeker dat mes lijkt me echt vet
Helemaal als je dat mes altijd houd :yahoo:(Het hele potje lang zeg maar)[/quote]
bedoel je ook met als je dood bent gegaan ?
want dat denk ik niet maar als je niet dood gaat denk ik wel mes heeft ja geen kogels xD
[quote]bedoel je ook met als je dood bent gegaan ?
want dat denk ik niet maar als je niet dood gaat denk ik wel mes heeft ja geen kogels xD[/quote]
We zien het wel als we um een keertje spelen 😀
[quote]We zien het wel als we um een keertje spelen :D[/quote]
jup U!F play forever 😀
er spelen wel al “veel” mensen hem 😛
[quote]er spelen wel al “veel” mensen hem :P[/quote]
Hoe bedoel jij? 😀
druk maar eens op find game map pack die kan jij nu niet selecteren omdat je mp3 niet hebt maar als je erop gaat staan zie je bijv bij deathmatch wel:
127 playing
Is dat geen fout?
is misschien buiten europa, dat ze hem daar al hebben.
ik word er alleen heel erg simpel van met die klotelag.
7 kills en 18xdood ofzo, de lol gaat er zo erg snel van af.
en dan ook nog die idiote gasten die door die headsetjes zitten te zingen dat ze hebben gewonnen enz.
iemand een idee hoe je minder/geen lag krijgt? aangesloten met kabel en er staat niets anders aan wat internet gebruikt, dus ik zou volle bandbreedte moeten hebben.
[quote]is misschien buiten europa, dat ze hem daar al hebben.
ik word er alleen heel erg simpel van met die klotelag.
7 kills en 18xdood ofzo, de lol gaat er zo erg snel van af.
en dan ook nog die idiote gasten die door die headsetjes zitten te zingen dat ze hebben gewonnen enz.
iemand een idee hoe je minder/geen lag krijgt? aangesloten met kabel en er staat niets anders aan wat internet gebruikt, dus ik zou volle bandbreedte moeten hebben.[/quote]
beter internet kopen xD
ik heb niet tot nauwlijks last van lag dit komt omdat ik zelf ook vaak de host ben xD :yahoo:
[quote]beter internet kopen xD
ik heb niet tot nauwlijks last van lag dit komt omdat ik zelf ook vaak de host ben xD :yahoo:[/quote]
heeft niet met traag internet te maken, is snel zat.
ik ben niet alleen met lag problemen, zoek in google maar eens op cod5 lag ofzo, problemen zat.
dat ze daar niet eens iets aan doen, dan wordt het ook leuker om die mappacks te kopen en gebruiken de mensen het schijfje niet meer als onderzetter ofzo.
[quote]heeft niet met traag internet te maken, is snel zat.
ik ben niet alleen met lag problemen, zoek in google maar eens op cod5 lag ofzo, problemen zat.
dat ze daar niet eens iets aan doen, dan wordt het ook leuker om die mappacks te kopen en gebruiken de mensen het schijfje niet meer als onderzetter ofzo.[/quote]
hmm en zelf heb ik nauwlijks last van lag
kpn ipb 8mb
en nat 2
[quote]druk maar eens op find game map pack die kan jij nu niet selecteren omdat je mp3 niet hebt maar als je erop gaat staan zie je bijv bij deathmatch wel:
127 playing[/quote]
True, maar niemand kan hem al hebben
[quote]hmm en zelf heb ik nauwlijks last van lag
kpn ipb 8mb
en nat 2[/quote]
ik word gewoon al sjagrijnig als ik alleen maar aan denk dat ik straks weer online ga schieten en ik weer lag heb. :shrug:
Ligt aan jou 😛 Ik heb ook (bijna) nooit last van lagg. Maar die map pack 3 word gruwelijk!
[quote]Ligt aan jou 😛 [/quote]
:sorry:
10 tkns
op xbox live kunnen veel mensen al Der riese spelen zonder dat het op de leaderbord komt
ik vind jammer datje niet vandaag kan kopen en splitscreen kan spelen
zonder dat het op de leaderbord komt dan is het toch eerlijk??
en JoostNl
ja ik ben verslaafd aan nazi zombie XD