Topic: borderlands

30 juli 2009om 19:22

ej,
wie gaat er allemaal borderlands halen?
het wordt een mooi groot spel dus altijd leuk denk ik ik haal hem welxD

16 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

WTF ik ken die game niet xD
    Trailer ?

0
  2. User  avatar
    95 XP

zoek maar op het internet
    die game met meer dan 3mil wapens xD

0
  3. User  avatar
    2449 XP

Stond nog op de FP:P
    Mja ik haal hem (niet meer) vind dat cell-shaded er maar niet bij passen ook al ziet het er niet zo slecht uit… Vond de eerste style veel beter.

0
  4. User  avatar
    3650 XP

[quote]zoek maar op het internet
    die game met meer dan 3mil wapens xD[/quote]

Ow ik weet al welke het is 🙂

0
  5. User  avatar
    969 XP

zelfde reactie als GlobalSoldier 😛

0
  6. User  avatar
    95 XP

bekijk de screenshot en de trailer ziet er niet zo slecht uit xD
    het is geen top spel zoals cod mw 2

0
  7. User  avatar
    863 XP

Ik vind het niets voor mij

0
  8. User  avatar
    6621 XP

Lijkt me echt vet 😀

0
  9. User  avatar
    31 XP

Volgens mij wordt dit een verrassend vette game, check de trailer![ame=”http://www.youtube.com/watch?v=sd3r8_I36qQ”]de trailer [/ame]!

0
  10. User  avatar
    1536 XP

Vind alleen jammer dat ze van U-realistisch naar cartonie style zijn gegaan. Dat vind ik echt een afknapper.

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Ik ga hem echt halen! Ik houd wel van die style! Hij wordt echt wreed ^^ Gelijk op release halen 😀

0
  12. User  avatar
    6621 XP

Ik zat een hele lange tijd te twijfelen tussen Borderlands en U2 maar ga toch voor uncharted wat OMG wat is dat spel vet, haal borderlands wel een andere keer.

0
  13. User  avatar
    420 XP

is het van de makers van XIII (als men die zich nog kan herrineren op de PS2 ? :P)

// Dawes

0
  14. User  avatar
    6621 XP

[quote]is het van de makers van XIII (als men die zich nog kan herrineren op de PS2 ? :P)

// Dawes[/quote]

Nee jammer genoeg 🙁 Ik wacht nog steeds op een vervolg 🙁 wat een prachtig spel was dat.

0
  15. User  avatar
    59 XP

XIII heb ik gespeeld maar vond het een rare game. Multiplayer was wel gaaf trouwens.
    Ik weet niet of ik borderlands koop. Ik zit met smart te wachten op CoD MW2 dus jah.
    Op zich jammer dat ze cellshaded hebben gedaan. u-realistisch was het beter geweest. Misschien koop ik hem wel als ik hem op de plank zie liggen maar eerst CoD MW2

0
  16. User  avatar
    11 XP

XIII vond ik ook een gave game!

Ik vind de Characters van Borderlands wel erg stoer. Hopelijk is de interactie met de 4 onderling ook lekker vlot met veel humor. Dat tilt de game naar een hoger niveau.

0