Sorry dat ik altijd vele vragen post maar ik wil gewoon alles uit mijn PS3 systeem kunnen halen. Nu ik veel over de harde schijven weet heb ik nu een nieuwe vraag.
Wat is de beste en of snelste manier om HD films (1080p) op mijn PS3 te kunnen afspelen.
Dit zijn de opties die ik zie zitten.
[b][b]-[/b] Een film van 8GB versturen naar de harde schijf van mijn PS3 met behulp van ethernet kabel [b]- [/b]Een film (1080p) onder de 4GB krijgen converteren zonder kwaliteitsverlies. Zetten op USB/harde schijf FAT32. (Subs er ook in krijgen (srt/ssa)) [b]-[/b]Bestanden groter dan 4GB krijgen op FAT32 en dan kopiëren naar mijn PS3 systeem. [/b]Ik wil geen films streamen met ethernet vanwege gedoe met kabels. Als iemand weet hoe ik één van de 3 mogelijkheden gedaan en het hier post kan krijgen bedank ik hem alvast.
Als ik een film moet converteren naar 720p dan graag onder de 2,5 GB

je kunt films groter dan 4Gb ook in 2en splitsen
welk programme je daar voor nodig hebt weet ik niet…
Ik heb een een programma gevonden waar je films onder de 4Gb kan converteren in HD. Het heet mkv2vob. Ik weet zeker dat dit voor speciaal voor de PS3 is vanwege de playstation logo als icoon. Maar ik weet niet hoe de instellingen horen. Als iemand bekend is met het programma kan hij mij ook vertellen hoe alles hoort te staan.
@7th son: Dat zie ik niet echt zitten maar dat hou ik bij voor het laatst.
[quote]Ik heb een een programma gevonden waar je films onder de 4Gb kan converteren in HD. Het heet mkv2vob. Ik weet zeker dat dit voor speciaal voor de PS3 is vanwege de playstation logo als icoon. Maar ik weet niet hoe de instellingen horen. Als iemand bekend is met het programma kan hij mij ook vertellen hoe alles hoort te staan.
@7th son: Dat zie ik niet echt zitten maar dat hou ik bij voor het laatst.[/quote]
Ik gebruik mkv2vob ook 🙂 werkt prima
[quote]Ik heb een een programma gevonden waar je films onder de 4Gb kan converteren in HD. Het heet mkv2vob. Ik weet zeker dat dit voor speciaal voor de PS3 is vanwege de playstation logo als icoon. Maar ik weet niet hoe de instellingen horen. Als iemand bekend is met het programma kan hij mij ook vertellen hoe alles hoort te staan.
[/quote]
[url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/mkv-hd-films-op-je-ps3-3315.html[/url] Go check it out 😉
ik gebruik TSMuxer.
hiermee kan je ook films converteren en in delen van 4gb splitsen.
[url=http://www.videohelp.com/tools/tsMuxeR]Hier kan je hem downloaden[/url]
even op extern schijfje zetten en klaar. 🙂
Thnx voor de help allemaal het is allemaal gelukt, als ik nog meer vragen heb, dan meld ik het even.
mounten die handel via deamon tools en sharen via ps3 mediaserver ? 🙂