Hallo,
Aangezien we van Tommy ons eigen Belgisch topic moesten openen 😉
op 8 & 9 november vindt zich de grootste game event van Benelux plaats in Brussel Expo.
België doet alles altijd beter dusja =D ( nee grapje )
euuhm wie gaat er allemaal ?
Grtz Shmet

hahaha 😛 toch mr gedaan 😛
Maare is al bekend hoeveel de kaartjes gaan kosten dan?
[quote]hahaha 😛 toch mr gedaan 😛
Maare is al bekend hoeveel de kaartjes gaan kosten dan?[/quote]
Nee, maar ik ga toch gratis normaal gezien (A)
[quote]Nee, maar ik ga toch gratis normaal gezien (A)[/quote]
Héhé, me to :p Wordt massaal goed!
ik wil wel gaan maar kan niet moet werken pff
Ik zal normaal gezien ook aanwezıg zijn.
[quote]Ik zal normaal gezien ook aanwezıg zijn.[/quote]
Cool 🙂
Ik wel eigenlijk PS3-Sense t-shirt lol :p
Jammer dat het 8 en 9 novenber is …. een zondag en een maandag. Waarom geen zaterdag!!!:wacko: Dus zeg maar dag!!
En trouwens zo verslaafd ben ik ook niet 😀 😉 :yay:
Ik ga niet. 🙁
[quote]België doet alles altijd beter dusja =D [/quote]
Ik weet dat er “(nee grapje”)” achter stond maar ik kon het niet laten. Laatst nieuws zitten kijken vanuit België, dat ging over ene inbraak en wat denk je wat ze zeggen? De inbraak is gepleegd ’s nachts toen het donker was. Ik ging helemaal stuk. :rofl:
[quote]Ik ga niet. 🙁
Ik weet dat er “(nee grapje”)” achter stond maar ik kon het niet laten. Laatst nieuws zitten kijken vanuit België, dat ging over ene inbraak en wat denk je wat ze zeggen? De inbraak is gepleegd ’s nachts toen het donker was. Ik ging heelmaal stuk. :rofl:[/quote]
lol, laat me niet beginnen over het nieuws in Nederlands: ik citeer “In Nederland is er een hotel geopend waar je met dode naast kan slapen, dus als je nog een laatste keer met één van je naaste wil zijn kan je er naast slapen” … ziek 😀
[quote]lol, laat me niet beginnen over het nieuws in Nederlands: ik citeer “In Nederland is er een hotel geopend waar je met dode naast kan slapen, dus als je nog een laatste keer met één van je naaste wil zijn kan je er naast slapen” … ziek :D[/quote]
In Nederland is het ernaast, in België er bovenop xD
Ik wil wel gaan, hoe geraken jullie aan die gratis kaartjes?
Kan er iemand iets (2 kaartjes) fixen voor mij?
Kom, We gaan geen Flamewar starten tussen Nederlanders en Belgen hé
[quote]In Nederland is het ernaast, in België er bovenop xD[/quote]
Op wat slaat dat, dexter ? :p mabon
[quote]Ik wil wel gaan, hoe geraken jullie aan die gratis kaartjes?
Kan er iemand iets (2 kaartjes) fixen voor mij?[/quote]
Sense geraakt eraan voor de crew normaal gezien 🙂
Is er iemand die vorig jaar ernaar toe is gegaan? Ik was aanwezig.
[quote]Op wat slaat dat, dexter ? :p mabon
Sense geraakt eraan voor de crew normaal gezien :)[/quote]
Kunnen jullie mij dan even onder de crew van Sense zetten? :p
Heb slecht nieuws mensen
[quote]
[b]Geen Next09 in Brussel dit jaar[/b]
Het grote plan van TWICE om in Brussel een gamebeurs te organiseren, kwam vorig jaar tot stand toen in november de Paleizen van Heysel open werden gesteld voor gamend België. Een volgende editie werd de week nadien al aangekondigd. Daarna werd het echter pijnlijk stil.
Na wat communicatie met het PR-bedrijf B-AD dat verantwoordelijk is voor de perscommunicatie en Jeroen Lemaire van TWICE zelf, kwamen we tot de conclusie dat NEXT in 2009 niet zal plaatsvinden. Wegens de economische crisis leek het hen niet haalbaar het project te herhalen.
“We hebben geen concrete plannen voor de toekomst, maar als we opnieuw zouden uitpakken met een event over gaming en/of elektronica, dan kom je het gauw genoeg te weten,” aldus Lemaire.
Met het ontbreken van een Belgisch gaming-event, worden de andere events plots veel aantrekkelijker. Gamers die graag willen kijken wat de toekomst brengt, kunnen altijd langsgaan op GamesCom (20 tot 23 augustus in Köln), Firstlook (17 en 18 oktober in Amsterdam) of HME (november in Utrecht).
BRON: next-games.nl
[/quote]
🙁 allé ik wou nu eens moeite doen om er te geraken
Pffff, echt kut man, ik zag er al naar uit, crisis, sjonge :p Alleen crisis in Belgie zeker :p
Beetje bullshit maarja lullig………..
blij dat ik first look kaartjes heb 😀
First Look is voor mij te ver weg :'( Der was wel is een keer iets in delft maar toen waren we op vakantie :'(
heb gehoord dat next 09 niet meer door gaat de economische crisis?:P
Zie boven 🙂
Ik heb ook zin in FirstLook! ^^