Topic: hardened edition mw2

03 augustus 2009om 22:44

ik had net hier ergens gelezen dat de prestige edition voor mw2 niet in nederland komt. geld dit wel voor de hardened edition? want ik zou die wel graag willen hebben.

alvast bedankt.

26 reacties

1. User  avatar
    1755 XP

Ja, deze komt normaal gezien wel in Europa 🙂 99 % zeker

0
  2. User  avatar
    3650 XP

En natuurlijk bij de bart met reseveren de eerste 100 man xD

0
  3. User  avatar
    1390 XP

ik zie hem niet staan op de site van bart. zou ik hem ook bij free record shop of music store kunnen reseveren?

0
  4. User  avatar
    1390 XP

en ander vraagje tussendoor (sorry). hoe krijgen jullie dat trophy kaartje er te staan onder elk geschreven bericht. ik heb al zoon ding aangemaakt op de site van ps, maar hoe zet je hem erin?

0
  5. User  avatar
    9970 XP

dan zou je zelf even moeten kijken?
    dat was sneller geweest als een antwoord afwachten 😛

0
  6. User  avatar
    3650 XP

[quote]ik zie hem niet staan op de site van bart. zou ik hem ook bij free record shop of music store kunnen reseveren?[/quote]

Nog even wachten, meld je aan op de nieuws brief van Bart. Dan merk je het het snelst 😉

0
  7. User  avatar
    3343 XP

Ja, ik wil de Hardened ook! ^^ Echter, Vincent, wat bedoel je met “de eerste 100 man”?

0
  8. User  avatar
    2449 XP

Op consoleshop.nl is de hardened edition er wel;) Daar ga ik ‘m kopen mocht ik de Prestige Edition niet kunnen halen..

0
  9. User  avatar
    120 XP

wat is er nou extra aan de hardened edition dan? zijn het alleen die artwork boekjes of krijg je daar ook de oude versies van cod bij? alleen voor die artwork weet ik niet of ik daar veel extra voor ga betalen

0
  10. User  avatar
    863 XP

en t hoesje is harder?

0
  11. User  avatar
    2574 XP

[quote]wat is er nou extra aan de hardened edition dan? zijn het alleen die artwork boekjes of krijg je daar ook de oude versies van cod bij? alleen voor die artwork weet ik niet of ik daar veel extra voor ga betalen[/quote]

[quote]en t hoesje is harder?[/quote]

als ik het goed begijp was het zo:

normal edition: niks extras= 65e
    steelbox edition: cod:classic download voor psn + artbook + hardend case + limited= 80e
    prestige edition: cod:classic download voor psn + artbook + hardend case + night vision + dat hoofd + very limited= 150e

0
  12. User  avatar
    6621 XP

Ik was ook al opzoek naar deze versie van dit spel. Ff bij consoleshop kijken dan mr.

0
  13. User  avatar
    3343 XP

[quote]als ik het goed begijp was het zo:

normal edition: niks extras= 65e
    steelbox edition: cod:classic download voor psn + artbook + hardend case + limited= 80e
    prestige edition: cod:classic download voor psn + artbook + hardend case + night vision + dat hoofd + very limited= 150e[/quote]

Dit klopt volledig en ik ga voor de Hardened! 😀 Die is inderdaad €80,-.

0
  14. User  avatar
    1755 XP

ik ga ook voor de hardened dan 🙂

0
  15. User  avatar
    120 XP

ik denk het ook maar weet het nog niet zeker, prestige edition zou hem sowieso niet worden al kwam die wel in europa, wat moet ik in 2009 met een nachtkijker? woon in een hele rustige buurt 🙂

0
  16. User  avatar
    863 XP

Ik vind dan alleen de COD: Classic download interessant eraan. Alleen zo’n artbook kijk je ook nooit meer naar om.

0
  17. User  avatar
    2574 XP

mwah 25 euro voor cod classic die ook nog eens verbeterd is het !! vind ik toch wel redelijk prijsje en dan heb je ook nog dat je omhulsel hardend is en je krijgt artwork wat wil je nog meer !!! en het hoesje heeft een mooiere opdruk (kwestie van smaak maar goed)

0
  18. User  avatar
    3343 XP

[quote]mwah 25 euro voor cod classic die ook nog eens verbeterd is het !! vind ik toch wel redelijk prijsje en dan heb je ook nog dat je omhulsel hardend is en je krijgt artwork wat wil je nog meer !!! en het hoesje heeft een mooiere opdruk (kwestie van smaak maar goed)[/quote]

Inderdaad, ik haal ook de Hardened versie.

0
  19. User  avatar
    863 XP

Je berekening klopt niet?

Normale versie: 65
    Hardened: 80

80-65 = 15

Artbook + COD: Classic voor 15 euro.

0
  20. User  avatar
    2574 XP

[quote]Je berekening klopt niet?

Normale versie: 65
    Hardened: 80

80-65 = 15

Artbook + COD: Classic voor 15 euro.[/quote]

nou alleen maar mooier toch 😉
    p.s., ik heb vakantie xD

0
  21. User  avatar
    433 XP

de prestige edition komt wel te koop bij freerecordshop maar dan moet je nog minstens 1aan 2 weken w8

0
  22. User  avatar
    2574 XP

[quote]de prestige edition komt wel te koop bij freerecordshop maar dan moet je nog minstens 1aan 2 weken w8[/quote]

weet je dat zeker ?
    dan ga ik daar preorderen 😀

0
  23. User  avatar
    1390 XP

dan wacht ik wel even 2 weekjes 😀

0
  24. User  avatar
    1390 XP

ik heb hem al ge pre-orderd

0
  25. User  avatar
    1191 XP

[url]http://www.consoleshop.nl/product/75056/call-of-duty-modern-warfare-2-hardened-edition-ps3.html[/url]

kijk es:;)

0
  26. User  avatar
    1390 XP

je kunt hem ook gewoon bij de free record shop nu pre-orderen.. en dat doe ik liever als op het internet..

0