Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    UUUhmmmm is niet zo mooi gespoten… Ten eerste zou je alles moeten demonteren en de deksels alleen spuiten, verf is tevens ook niet goed uitgestrooit … en als je dan niet een ps3 controller wil openen plak dan met papierplakkers de knopjes af …
    Maar leuk geprobeerd!!!

  2. 200 XP
    bokito007's avatar

    UUUhmmmm is niet zo mooi gespoten… Ten eerste zou je alles moeten demonteren en de deksels alleen spuiten, verf is tevens ook niet goed uitgestrooit … en als je dan niet een ps3 controller wil openen plak dan met papierplakkers de knopjes af …
    Maar leuk geprobeerd!!!

    1. Ik heb alles ge demonteerd. (als je het niet geloofd daar heb ik ook nog fotos van)
    2. het niet goed uitstrooien was ook de bedoelen: nu ze je een soort strepen op de controller (veel blauw, weinig blauw, veel blauw…. ) alleen op de foto valt dat effect een beetje weg.
    3. ik wilde de knopjes ook verven dus dat heb ik dan ook gedaan.

    Mensen moeten zelf zeggen hoe ze het willen, strepen, knoppen wel of niet, … maar demonteren altijd natuurlijk 🙂

    Heb je nog meer tips of ??? (niet lullig bedoeld)

  3. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    dus je hebt ze geverft en niet gespoten met spuitbus

  4. 200 XP
    bokito007's avatar

    dus je hebt ze geverft en niet gespoten met spuitbus

    ik heb ze gespoten met een spuitbus

  5. 871 XP
    -Sander's avatar

    Ik vind je knoppen nogal *uhum* verneukt.
    Die had je origineel moeten laten

  6. 200 XP
    bokito007's avatar

    Ik vind je knoppen nogal *uhum* verneukt.
    Die had je origineel moeten laten

    oke, dat is jouw mening. Maar dit topic is niet bedoeld om te kletsen over deze controller, daarvoor mijn topic in het rubriek ‘mods’ oid

  7. 38 XP
    peeett's avatar

    1 maandje.. dan ligt t er alweer grotendeels af;)

  8. 200 XP
    bokito007's avatar

    1 maandje.. dan ligt t er alweer grotendeels af;)

    we zullen zien,

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    Dit is een verkoop-topic en geen onderonsje om over die controller te praten!

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dit is een verkoop-topic en geen onderonsje om over die controller te praten!

    hij gebruikt het ja om te laten zien hoe het ong word :huh::boredom:

  11. 200 XP
    bokito007's avatar

    hij gebruikt het ja om te laten zien hoe het ong word :huh::boredom:

    nee hoe miijne is gebruik ik het
    je moet zelf maar zeggen hoe je het wilt he

  12. 935 XP
    Mormel123's avatar

    LELIJK MAN! Hoezo controller vern**kt. Ook best wel dom dat je de gametoetsen (driekhoek, etc.) ook hebt overgespoten

  13. 704 XP
    Boemtje's avatar

    EN als die gespoten heb kan die kleur niet weg gaan. DOor dat de controller vaak in je hand zit enz

  14. 200 XP
    bokito007's avatar

    LELIJK MAN! Hoezo controller vern**kt. Ook best wel dom dat je de gametoetsen (driekhoek, etc.) ook hebt overgespoten

    goed dat je doet wat killerman zegt. iedereen zen mening

  15. 163 XP
    Thijzzy's avatar

    vind de controller persoonlijk niet echt mooi

  16. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Vergeleken met die van 3R0R is dit echt n00b werk.