het is nu toch eindelijk vakantie en er gaan weer veel mensen op vakantie. mijn vraag is waar gaan jullie nog naartoe of waar zijn jullie al geweest.
ik ga volgende week naar Italie naar het plekje Caorle toe
en jullie……
Topic: Vakantie!
06 augustus 2009om 18:12

Ik ga.. niks doen!
Helemaal NIKS. Wel uit enzo maar niet op vakantie en dat soort dingen.
Ben 1 weekje in Belgie geweest,, en heb nu bijna de helft van mij vakantie erop zitten 🙁
Ben al vanaf 1 juli in Turkije. Kga tot de 15 hier blijve.
Mijn vakantie is bijna om en we zitten in Zuid-Limburg.
ik ga niet op vakantie:S :'(
ik ben al op veel plekken geweest: Venezuela, zuid Afrika, Zimbabwe, Oostenrijk, Duitsland, België, Denemarken, italy, (23 augustes naar Tsjechië met de 4 mavo xD)
heel hard werken ben ik en heb nog 1 maand te gaan en dan ga ik over 2 maanden opvakantie naar barcalona
Zit momenteel in ierland, en ben zondag weer thuis. ben dinsdag aan gekomen. Beetje touren. Dinsdag ga ik dan weer met een maat van mij naar turkije 😉
Zit in griekenland 2 maanden
ben al geweest.
Sirmione in Italie 2 weekjes. zit er helaas alweer 2 weken op. 🙁
Nog 7 dagen en dan ga ik een weekend naar een Bungalowpark 😛
Blijf lekker thuis 😛 volgende vakantie naar italie.
Ik blijf hele vakantie lekker thuis:P^^
Ik ben net in Zuid-Duitsland geweest, bij de bergen, in Frankrijk, dicht bij Metz en Nancy en in Parijs. Totaal 2 weken weg geweest 🙂 Was erg gaaf
Weer thuis! 😀 Ben net thuis gekomen:P Chille vakantie gehad maar heb nog genoeg te doen xD Jullie horen later wel meer ^^
Ben vandaag van nummer 1 thuis. Dinsdag naar nummer 2 🙂
[quote]ben al geweest.
Sirmione in Italie 2 weekjes. zit er helaas alweer 2 weken op. :([/quote]
Ben daar ook veel geweest. Het is daar best leuk!
Ik ben dit jaar ook naar Italië geweest, naar Castorano, bij Ascoli Piceno in de Marken. Warm dat het er was :O