Topic: Fat Princess

11 augustus 2009om 13:00

Heeft iemand deze game? Zo ja, vertel er eens iets over? Ik wil em opzich wel kopen, maar ben nog niet helemaal overtuigd!

Boegie.

9 reacties

1. User  avatar
    502 XP

Ik vind hem te duur. Er staat een review op GameTrailers daarin word veel duidelijk gemaakt. Dit is eigenlijk wat je moet weten:
    Het is capture the flag en die Princess is the flag. Maar als het ene team taarten verzamelt kan je die princess voeden waardoor ze dik word en moeilijker als flag weg te tillen is.
    Echt grappig xD.

Maar ik vind hem way to duur voor MP only.

0
  2. User  avatar
    48 XP

Ik heb hem. Singleplayer is best kort. Multiplayer is wel gaaf maar zit tot nu toe veel lag en fouten in. Dus als je dat wilt vermijden moet je even wacht op de aankomende patch. Maar deze game is zeker wel het geld waard. Want naast de single- en multiplayer heb je nog anderen dingen, zoals gladiator gevechten en meer!

@UPD8NL
    Het is geen multiplayer game only, er zitten nog veel meer extra’s in.

0
  3. User  avatar
    233 XP

[quote]Ik heb hem. Singleplayer is best kort. Multiplayer is wel gaaf maar zit tot nu toe veel lag en fouten in. Dus als je dat wilt vermijden moet je even wacht op de aankomende patch. Maar deze game is zeker wel het geld waard. Want naast de single- en multiplayer heb je nog anderen dingen, zoals gladiator gevechten en meer!

@UPD8NL
    Het is geen multiplayer game only, er zitten nog veel meer extra’s in.[/quote]

Ik sluit me hierbij aan. Ik heb er zelf veel plezier mee. Misschien wilt iemand in je lijst em wel met je sharen :wacko2:

0
  4. User  avatar
    2449 XP

hij lijkt me leuk voor 1 á 2 uurtjes per dag 😉 als tussedoortje:)

0
  5. User  avatar
    98 XP

Thnx voor de comments.. ik had de Gametrailers review ook gezien en daar waren ze ook erg positief! Het lijkt me op zich wel een verslavend spel!

Iemand al verslaafd? 😀

0
  6. User  avatar
    233 XP

[quote]Thnx voor de comments.. ik had de Gametrailers review ook gezien en daar waren ze ook erg positief! Het lijkt me op zich wel een verslavend spel!

Iemand al verslaafd? :D[/quote]

Als ik eenmaal speel dan duurt t wel ff voordat ik stop ja :huh:
    Maar soms duurt t ook erg lang voordat je die dikke taart van een prinses in je eigen basis hebt :annoyed_h4h::annoyed_h4h:

0
  7. User  avatar
    1377 XP

Check ook ff de review op de frontpage!

0
  8. User  avatar
    98 XP

Ja idd! Thnx! Hebbem vandaag ff aangeschaft!

0
  9. User  avatar
    6621 XP

je kon ook wachten op de demo die was aangekondigd dacht ik.

0