Topic: GTA IV ”zombie mode” :D

11 augustus 2009om 20:12

Hey,

Nadat ik uren had doorgebracht met de zombi mode van Call of Duty 5: World at war, vond ik een andere methode met hetzelfde principe ook wel leuk. :p

En kwam met een paar vrienden op het idee om een soort van zombie mode te houden met de game GRand Theft Auto IV. 😀

We zoeken dan een gebouw op met veel mogelijkheden, zoals een balkon en dakterras en al die shit, veel cover. eventueel een terein. Daar spreken we dan allemaal af, en zorgen we ervoor dat we door de politie worden achtervolgd, en proberen dan gewoon zo lang mogelijk in leven te blijven terwijl we niet uit het gebouw mogen, of van het terein af.

Dit kunnen we doen in Free mode, met politie aan. 🙂

Zo kunnen er ook nog eens veel meer mensen meedoen, en hebben we andere wapens! 😀 Het word echter wel moeilijker, aangezien de politie schiet, en die zombie’s niet lol.

Als er iemand zin heeft om het te gaan doen, meld dat dan ff hieronder. dan kunnen we een avondje afspreken, voor mensen die het vanavond nog willen doen, add me op psn:[b]NL-3rR0r-NL [/b]

Ik ben de hele avond online!

[b] NL-3rR0r-NL
Sjoerdgames4
Bartfielt
PatrickvanLoosbroek
UPD8NL
[/b]

26 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Leuk principe inderdaad, meld me maar aan voor een avondje ofzo. 😛

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Leuk idee! I’ll join!

0
  3. User  avatar
    468 XP

ik doe een keer mee

0
  4. User  avatar
    502 XP

Ik ook, ik vind nooit meer spelers bij GTA IV, dus ben blij.

0
  5. User  avatar
    1810 XP

Heeft iedereen vanavond tijd? 😀 rond 9 uur ofzow

0
  6. User  avatar
    502 XP

Yess, ik wil. Ben alleen nieuw met party’s enzo in GTA IV dus je moet nog maar ff uitleggen.
    Het is bovendien vandaag ook echt schijtweer, dus ik blijf binnen.

0
  7. User  avatar
    502 XP

Dus vanavond 9?
    IEDEREEN DOE GEZELLIG MEE, ADD ME ALVAST

0
  8. User  avatar
    3388 XP

[quote]Heeft iedereen vanavond tijd? 😀 rond 9 uur ofzow[/quote]

Is best zal ff een alarmpje zetten :yay:

0
  9. User  avatar
    502 XP

Doe allemaal die zombie pak aan xD. Hopelijk komt ook iedereen!

0
  10. User  avatar
    3343 XP

Vette shit, ik doe mee! 😀

0
  11. User  avatar
    502 XP

Brrap… nog halfuur.

0
  12. User  avatar
    502 XP

We zullen nog is wat afspreken xD.

0
  13. User  avatar
    558 XP

Hmmm voetbal vanavond, had het topic trouwens ook niet gelezen ik dacht dat het over CoD:WaW ging aangezien de woorden “zombie mode” in de titel staan 😀
    Ik heb eroverheen gelezen hehehe..

Heel leuk idee, mocht je het nog een keer organiseren Error wil ik zeker overwegen mee te doen (Y)

0
  14. User  avatar
    3343 XP

[quote]Hmmm voetbal vanavond, had het topic trouwens ook niet gelezen ik dacht dat het over CoD:WaW ging aangezien de woorden “zombie mode” in de titel staan 😀
    Ik heb eroverheen gelezen hehehe..

Heel leuk idee, mocht je het nog een keer organiseren Error wil ik zeker overwegen mee te doen (Y)[/quote]

Ze zijn nu ook niet geweest, alleen UPD en ik waren er. 🙁

0
  15. User  avatar
    1810 XP

Ik was helaas een half uurtje te laat.

Maar zou het graag nog eens willen doen! 😀 morgenmiddag ofzow? :p

EDIT: aangezien ik nu de klok pas lees, en het al 2 uur is… bedoel ik: Vanmiddag ofzow? :p xD

0
  16. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik was helaas een half uurtje te laat.

Maar zou het graag nog eens willen doen! 😀 morgenmiddag ofzow? :p

EDIT: aangezien ik nu de klok pas lees, en het al 2 uur is… bedoel ik: Vanmiddag ofzow? :p xD[/quote]

Het zou kunnen. 😉

0
  17. User  avatar
    156 XP

ik wil ook wel meedoen voeg me mrr toe J-u-s-t_m-e :D:D

0
  18. User  avatar
    95 XP

lijk me wel een keer leuk xD
    psn id: deddentje
    (heb headset dus communicatie is mogelijk)
    spreek dan wel ff een duidelijke tijd af

0
  19. User  avatar
    3388 XP

Morgen zou ik wel kunnen ^^ Maar spreek ff een datum af:P Doe bijv maandag avond om 8 uur, zo heeft iedereen de tijd om het te lezen 😉

0
  20. User  avatar
    189 XP

ik doe mee! weet alleen niet precies hoe we dan met z’n alle bij elkaar komen. Voeg maar toe: basvdl

0
  21. User  avatar
    1810 XP

Dus een datum…. is iedereen dit weekend beschikbaar? dan kunnen we zaterdag of zondag avond gaan gamen met zn allen.

Ik ben in ieder geval vanavond (om 9 uur) onlinem dus als je zin hebt, stuur me maar een berichtje. 🙂 [b]NL-3rR0r-NL[/b]

0
  22. User  avatar
    3343 XP

[quote]Dus een datum…. is iedereen dit weekend beschikbaar? dan kunnen we zaterdag of zondag avond gaan gamen met zn allen.

Ik ben in ieder geval vanavond (om 9 uur) onlinem dus als je zin hebt, stuur me maar een berichtje. 🙂 [b]NL-3rR0r-NL[/b][/quote]

Heel vaak heb je alleen het gedoe dat sommige niet in je telefoon staan om uit te nodigen. 🙁

0
  23. User  avatar
    3388 XP

Vant weekend is goed maar ik ken alleen zaterdag denk ik want zondag viert me broertje z’n verjaardag maar ik weet niet of er s’avonds visite komt……… Owja kut ik mot ook nog naar zomerterras :S

0
  24. User  avatar
    468 XP

ik kan niet vandag alleen morgen

0
  25. User  avatar
    502 XP

Vanavond? Anyone?

0
  26. User  avatar
    653 XP

Vet voeg me toe boemtje op psn en ik doe mee alleen ben 5 september terug in NL en kan ik op ps3

0