Topic: Buzz Quiz TV en de slimste van Nederland vragen

11 augustus 2009om 22:48

Ik heb een paar vragen over het spel Buzz en de aanschaf ervan. Mijn ouders zitten zo te zeuren dat er haast geen leuke spellen zijn voor de PS3. Little Big Planet vinden ze dan wel leuk en dat spel hebben ze voor mij betaalt. Ik heb zo met ze afgesproken als ik een leuk familie spel kan vinden dan financieren zij een groot deel. Dus ik ben van plan om Buzz te gaan kopen. Nu de vragen.

– Ik koop regelmatig spellen vanuit Engeland en dat ben ik nu dus ook van plan, maar kun je Buzz Quiz TV dan ook in het Nederlands krijgen, dus dat je dan een Nederlandse sprekende stem hoort? Ik kan wel redelijk engels verstaan maar mijn moeder niet zo.

– Moet je per se de buzzers erbij kopen om het spel te spelen?

– Zijn er nog meer leuke familie spellen, op LBP na want die heb ik al (op 100% uitgespeeld qua trophies 😛 )

10 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

[b]- Ik koop regelmatig spellen vanuit Engeland en dat ben ik nu dus ook van plan, maar kun je Buzz Quiz TV dan ook in het Nederlands krijgen, dus dat je dan een Nederlandse sprekende stem hoort? Ik kan wel redelijk engels verstaan maar mijn moeder niet zo. [/b]

[u]Antwoord:[/u] Ik denk dat het kan zolang het PAL games zijn die je dan koopt.

[b]- Moet je per se de buzzers erbij kopen om het spel te spelen?[/b]

[u]Antwoord:[/u] Ja dat moet.

[b]- Zijn er nog meer leuke familie spellen, op LBP na want die heb ik al (op 100% uitgespeeld qua trophies )[/b]

[u]Antwoord:[/u] Buzz Quiz TV? Het zijn andere vragen en als je de buzzers heb, kan je deze er gewoon los bij kopen. Voor de rest weet ik niks.

Ik hoop je hierbij geholpen te hebben, mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust. 😉

0
  2. User  avatar
    571 XP

Ok bedankt voor je snelle reactie.

Ik moet wel 100% zeker weten dat het een PAL game is van Buzz, heeft iemand het spel al eens besteld via play.com?

Ik ben dan van plan om [url=http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/7792478/Buzz-Quiz-TV-Special-Edition/Product.html#]http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/7792478/Buzz-Quiz-TV-Special-Edition/Product.html#[/url] deze te kopen. Hij kost daar €64,99 en hier in Nederland €88,99

0
  3. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ok bedankt voor je snelle reactie.

Ik moet wel 100% zeker weten dat het een PAL game is van Buzz, heeft iemand het spel al eens besteld via play.com?

Ik ben dan van plan om [url=http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/7792478/Buzz-Quiz-TV-Special-Edition/Product.html#]http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/7792478/Buzz-Quiz-TV-Special-Edition/Product.html#[/url] deze te kopen. Hij kost daar €64,99 en hier in Nederland €88,99[/quote]

Die link is inderdaad PAL. Scroll maar helemaal naar beneden. 😉 Weet wel dat hij uit voorraad is:
    [quote]Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives.[/quote]

0
  4. User  avatar
    571 XP

Ja dat had ik al gezien 😉

Om nog ff in te gaan op jou [i]Antwoord: Ik denk dat het kan zolang het PAL games zijn die je dan koopt.[/i]

PAL heeft niks te maken met het ondersteunen van de Nederlandse taal ;), het zegt alleen maar iets dat mijn TV en ook de PS3 het spel wil afspelen ivm de lijnfrequenties.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

ik denk alleen niet dat ie nederlandstalig is
    omdat je ook een versie hebt voor belgie van buzz
    de strafste van belgie geloof ik…

0
  6. User  avatar
    533 XP

[quote]ik denk alleen niet dat ie nederlandstalig is
    omdat je ook een versie hebt voor belgie van buzz
    de strafste van belgie geloof ik…[/quote]

Das een Add-on 😛

Anyway, Ik heb Buzz: Quiz TV en er is een versie voor europa dus als je wilt kan je het zelfs in het spaans spelen :P.

0
  7. User  avatar
    3343 XP

De Slimste van Nederland inderdaad, dat bedenk ik me inderdaad net ook. Is alleen in Nederland te koop. Je hebt hem in Frankrijk (in Franse versie) etc. België. Dus die vragen gaan over België. Als je hem bij play.com haalt, moet je zeker weten dat het de Slimste van Nederland is. Maar volgens mij koop je Buzz Quiz TV.

0
  8. User  avatar
    571 XP

De slimste van Nederland verkopen ze helaas niet bij play.com anders zou die ook iets van €12,99 zijn net als de engelse versie. Het gaat mij om de Quiz TV versie en ik heb gisteravond ff op internet gekeken en de ene site zegt dat ie alleen Engels en Duits ondersteund en weer een andere PS3 site zegt dat je hem wel in het Nederlands hebt.

Ik denk dat ik toch maar ff een mailtje naar play.com stuur zodat ik er later niet achterkom dat het een miskoop is geworden ivm de taal.

0
  9. User  avatar
    571 XP

Ik heb de special edition van Buzz binnen en als je dan de doos opent wat ziet het er dan machtig mooi uit. Een echte pronkstuk :$

Ik heb hem niet bij play.com gekocht, want aangezien de vakantie al bijna voorbij is, de levertijd bij play.com nog al verschillend is en het pakket niet op voorraad was heb ik maar op marktplaats gezocht en kon ik voor €60 dat pakket kopen. 🙂

0
  10. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik heb de special edition van Buzz binnen en als je dan de doos opent wat ziet het er dan machtig mooi uit. Een echte pronkstuk :$

Ik heb hem niet bij play.com gekocht, want aangezien de vakantie al bijna voorbij is, de levertijd bij play.com nog al verschillend is en het pakket niet op voorraad was heb ik maar op marktplaats gezocht en kon ik voor €60 dat pakket kopen. :)[/quote]

Dat is mooi dat je er blij mee bent, ik heb gister de platinum gehaald van Buzz Quiz TV. (H)

0