Een aantal spellen zijn heel erg pixelig op mijn TV (kan tot 1080p, daar staat ie ook op) Ligt dit aan mijn Instellingen op de TV of op de PS3??
Topic: Pixelig op HDTV
12 augustus 2009om 22:13
Een aantal spellen zijn heel erg pixelig op mijn TV (kan tot 1080p, daar staat ie ook op) Ligt dit aan mijn Instellingen op de TV of op de PS3??
Ik denk dat een aantal spellen 720p alleen ondersteunen en dat je doordat je hem op 1080p heb gezet hij naar nóg lager dan 720p gaat (500nogwat)
Het is maar een suggestie.
[quote]Ik denk dat een aantal spellen 720p alleen ondersteunen en dat je doordat je hem op 1080p heb gezet hij naar nóg lager dan 720p gaat (500nogwat)
Het is maar een suggestie.[/quote]
Ik speelde net Assassin’s Creed op 720p en was ook pixelig en op 1080p ook :dizzy:
Heb je in je PS3 instellingen 720p ook ingeschakeld?
[quote]Heb je in je PS3 instellingen 720p ook ingeschakeld?[/quote]
Ik had het alleen bij Beeldinstellingen gedaan:mellow:, Ik probeer het wel even
Welke instellingen eigelijk??, Ik kan het niet vinden
Je instellingen van je TV staan niet goed of je HDMI zit er ergens niet goed in 😉
je hdmi kan er maar op 1 manier in
en dan nog iets, er zijn bijna geen spellen die 1080p ondersteunen
dus als je de ps3 op 1080p hebt staan, en het spel is 720p, dan word het er echt niet mooier op hoor
er zijn ook games die draaien op 576p geloof ik, en dan zou je dus kans hebben op pixeligheid
[quote]je hdmi kan er maar op 1 manier in
dus als je de ps3 op 1080p hebt staan, en het spel is 720p, dan word het er echt niet mooier op hoor
er zijn ook games die draaien op 576p geloof ik, en dan zou je dus kans hebben op pixeligheid[/quote]
Idd, 576i is SD-beeld
[quote]je hdmi kan er maar op 1 manier in
er zijn ook games die draaien op 576p geloof ik, en dan zou je dus kans hebben op pixeligheid[/quote]
Maar je stekkertje kan er wel half in zitten of de contactjes kunnen vies zijn. Wat jij zegt is ook idd waar je kan het beste 1080P en 720P aanvinken dan kiest ie welk beeld het beste is (meestal 720P)
[quote]Idd, 576i is SD-beeld[/quote]
inderdaad klopt!
576i(nterlaced) is EU standaard geloof ik
576p(rogressive) was vroeger een optie bij een aantal PS2 games in de US, dat werkte nooit op EU tv’s omdat die geen Progressive ondersteunen