Topic: Assassin’s Creed PSP

13 augustus 2009om 10:31

Wat vinden jullie van deze titel, wat verwachten jullie of praat over het filmpje (hieronder te zien). Ik kijk er heel erg naar uit, als de graphics hetzelfde zijn als in het filmpje, vind ik dit een must-have voor een PSP. 🙂

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ufUbax-cKhQ[/ame]

11 reacties

1. User  avatar
    1512 XP

ik wil hem ook 😀

en ik denk wel dat het zo grafisch is want het is te slecht voor ps3 en ik denk dat de PSP dat wel aankan

0
  2. User  avatar
    3343 XP

[quote]ik wil hem ook 😀

en ik denk wel dat het zo grafisch is want het is te slecht voor ps3 en ik denk dat de PSP dat wel aankan[/quote]

Ja, opzich wel.

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Wordt wel een leuke game om mee te nemen op vakantie want verder speel ik nooit op me PSP xD Ik denk alleen wel dat ik Saints Row wel ga spelen en GT zonder dat het vakantie is maar Assasins Creed vond ik sowieso al niet zo geweldig en LBP heb je ook al voor de PS3! Ze moeten MF2 voor de PSP gaan maken dan is het lijstje compleet met leuke PSP games!

0
  4. User  avatar
    863 XP

Ik heb ‘m voor de PS3. En daar heb ik ‘m laten liggen XD

Misschien weet de PSP versie me te overtuigen

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Ps3 versie sla ik ook over 😉 ik houd absloluut niet van AC, PSP versie ga ik wel proberen kijken of die een beetje leuk is maar het zijn allebei 2 hele andere versies van het spel dus je kan ze niet vergelijken. Et zou trouwens wel vet zijn dat je AC op de Ps3 kan verbinden met die van de PSP voor extra dingen ofzo

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Ik vind het echt vet, zo vet zelfs dat ik hem mssn orgineel ga kopen 😛

0
  7. User  avatar
    30 XP

[quote]Ps3 versie sla ik ook over 😉 ik houd absloluut niet van AC, PSP versie ga ik wel proberen kijken of die een beetje leuk is maar het zijn allebei 2 hele andere versies van het spel dus je kan ze niet vergelijken. Et zou trouwens wel vet zijn dat je AC op de Ps3 kan verbinden met die van de PSP voor extra dingen ofzo[/quote]

Voor zover ik weet wordt AC2 verbonden met AC op de PSP; dwz. je kan wapens ofzo uitwisselen!

0
  8. User  avatar
    863 XP

Ik ga ‘m wel ‘kopen’

0
  9. User  avatar
    420 XP

Heel sick eigenlijk de komende serie games voor de PSP.

Hij ligt al aardig te verroesten (heb een RVS frontje op mijn PSP xD).., maar voor AC, GT5, LBP, Motorstorm, GTA China Town Wars wil ik hem echt wel even weer uit het stof halen!

Jammer dat er geen functie is dat je er ook trophies mee kan verdienen en die kan syncen met de PS3. Sowieso vind ik de compabiliteit van de PSP met de PS3 heel erg minimaal..

0
  10. User  avatar
    3650 XP

[quote]Heel sick eigenlijk de komende serie games voor de PSP.

Hij ligt al aardig te verroesten (heb een RVS frontje op mijn PSP xD).., maar voor AC, GT5, LBP, Motorstorm, GTA China Town Wars wil ik hem echt wel even weer uit het stof halen!

Jammer dat er geen functie is dat je er ook trophies mee kan verdienen en die kan syncen met de PS3. Sowieso vind ik de compabiliteit van de PSP met de PS3 heel erg minimaal..[/quote]

Kijk naar de DS> WII Dan niet meer 🙂

Ik ga hem zeker nemen 😀 Speel nog best veel op PSP O.A de spellen: KZ, BUZZ, Burnout, ASTERIX EN OBLIX :D(mijn favoxD) En Pacman racer (of zo iets xD Is precies zelfde als mario kart xD)

0
  11. User  avatar
    552 XP

wat ik heel raar vond van dat filmpje dat er geen enkel gastje op straat liep ofso naja maar deze ga ik wel kopen ^^ en ze zeiden als je paar extra wapens wil in AC2 dan meot je AC bloodlines spelen ofso

0